magb Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Noen som skal ha MET 3592 Økonometri i morgen (konteeksamen)? Går for å gjette meg til en E tror jeg Lenke til kommentar
turana Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Noen som skal ha MET 3592 Økonometri i morgen (konteeksamen)? Går for å gjette meg til en E tror jeg HAHA Lenke til kommentar
magb Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Desverre nei, prøvde, men forstår omtrent 0% av dette faget. Så da er vel eneste muligheten å gjette? Ser ikke helt hvilken nødløsning som kan fungere nå, bortsett fra å få tak i ett Case kanskje Gjettet på 4 tidligere økonometri eksamener i dag og "besto" 2 av de, så det er vel mulig. Endret 9. desember 2012 av magb Lenke til kommentar
Vanessa88 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hvordan leser dere på finansregnskap og regnskapsanalyse eksamen da? Har følt at det har gått greit helt frem til nå. Fikk pluselig følelsen av at dette går dårlig, hehe Lenke til kommentar
ggree Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Desverre nei, prøvde, men forstår omtrent 0% av dette faget. Så da er vel eneste muligheten å gjette? Ser ikke helt hvilken nødløsning som kan fungere nå, bortsett fra å få tak i ett Case kanskje Gjettet på 4 tidligere ekamener og besto 2 av de På tide å starte og lese? Som student er det meningen at du skal... *kremt* ..studere. Lenke til kommentar
magb Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Åja det visste jeg ikke..... Men for meg er dette faget ekstremt vanskelig å lese seg til. Og ja, har prøvd, og ja andre fag får jeg stort sett til. Endret 9. desember 2012 av magb Lenke til kommentar
ggree Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Åja det visste jeg ikke..... Men for meg er dette faget ekstremt vanskelig å lese seg til. Samme greie med de fire andre fagene? Og ja, har prøvd, og ja andre fag får jeg stort sett til. I så måte er det ikke noe jeg skal ha sagt. Lenke til kommentar
magb Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hvilke fire andre fag? Lenke til kommentar
ggree Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hvilke fire andre fag? "Gjettet på 4 tidligere ekamener og besto 2 av de " I tillegg nevner du at Økonometri er en kontinuasjonseksamen, og at du forventer E på den. Kan la det ligge. Lykke til på eksamen! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Økonometri er blytungt å lese på, du må ha kontroll på så vanvittige mange begreper for å kunne se logikken i det du skal lære deg. For meg hjalp det veldig å jobbe med andre som er gode i faget, lærte av boken først når jeg hadde fått forklart vanskelige begreper av dem. Lenke til kommentar
magb Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 "Gjettet på 4 tidligere ekamener og besto 2 av de " I tillegg nevner du at Økonometri er en kontinuasjonseksamen, og at du forventer E på den. Kan la det ligge. Lykke til på eksamen! Ahh..., ser at inlegget mitt kan og ble misstolket. Det jeg mente var at jeg har sittet hjemme i dag og gjettet på 4 gamle Økonometri eksamener, og selv sett på fasit at 2 av de hadde blitt bestått hvis det var en virjkelig eksamen For å gi ett intrykk av at det er mulig, selv med 100% gjetting. Lenke til kommentar
kriket2289 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hvordan leser dere på finansregnskap og regnskapsanalyse eksamen da? Har følt at det har gått greit helt frem til nå. Fikk pluselig følelsen av at dette går dårlig, hehe Jeg jobber med arbeidskrav 3,5-8. Lenke til kommentar
muffinskake Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg jobber med arbeidskrav 3,5-8. Jeg gjør d samme! Har du noe gode forklaringer på eiendomsmeglerregnskapet? Syns det var merkelig at vi ikke gikk igjennom det på eksamensforelesningen... Arb krav utregningene er ganske tunge til tider Lenke til kommentar
pp91 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hei. Noen som vet hvordan det fungerer å slutte på BI etter ett halvt år? startet i høst og har funnet ut at jeg ikke skal gå der mer. Håper noen kan svare Lenke til kommentar
Vanessa88 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg jobber med arbeidskrav 3,5-8. Noen grunn til akkurat arb. 3? Lenke til kommentar
kriket2289 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Noen grunn til akkurat arb. 3? Bokføring. Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hei. Noen som vet hvordan det fungerer å slutte på BI etter ett halvt år? startet i høst og har funnet ut at jeg ikke skal gå der mer. Håper noen kan svare Du må vel betale for hele det første året? Litt usikker. Ring/mail BI å hør med de. Ville uansett ha fullført dette semesteret med full gass på eksamener. Lenke til kommentar
Smas90 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Noen som leser på Jus for eiendomsmeglere 1? Sitter å jobber meg igjennom alle tidligere eksamensoppgaver, da tror jeg at jeg skal være godt rustet. Ser at mange har finansregnskap og regnskapsanalyse dette semesteret. Jeg skal ha dette faget neste semester, så lurer på hvordan det er ifht finansfagene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå