Gå til innhold

Tråden for BI-studenter!

fanelli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desverre nei, prøvde, men forstår omtrent 0% av dette faget. :(

Så da er vel eneste muligheten å gjette? Ser ikke helt hvilken nødløsning som kan fungere nå, bortsett fra å få tak i ett Case kanskje :p Gjettet på 4 tidligere økonometri eksamener i dag og "besto" 2 av de, så det er vel mulig. :p

Endret av magb
Lenke til kommentar

Desverre nei, prøvde, men forstår omtrent 0% av dette faget. :(

Så da er vel eneste muligheten å gjette? Ser ikke helt hvilken nødløsning som kan fungere nå, bortsett fra å få tak i ett Case kanskje :p Gjettet på 4 tidligere ekamener og besto 2 av de :p

På tide å starte og lese? Som student er det meningen at du skal... *kremt* ..studere.

Lenke til kommentar

Åja det visste jeg ikke.....

Men for meg er dette faget ekstremt vanskelig å lese seg til.

Samme greie med de fire andre fagene?

Og ja, har prøvd, og ja andre fag får jeg stort sett til.

I så måte er det ikke noe jeg skal ha sagt. :)

Lenke til kommentar

"Gjettet på 4 tidligere ekamener og besto 2 av de
:p
"

I tillegg nevner du at Økonometri er en kontinuasjonseksamen, og at du forventer E på den. Kan la det ligge. Lykke til på eksamen!

Ahh..., ser at inlegget mitt kan og ble misstolket. Det jeg mente var at jeg har sittet hjemme i dag og gjettet på 4 gamle Økonometri eksamener, og selv sett på fasit at 2 av de hadde blitt bestått hvis det var en virjkelig eksamen :) For å gi ett intrykk av at det er mulig, selv med 100% gjetting.

Lenke til kommentar

Hei.

Noen som vet hvordan det fungerer å slutte på BI etter ett halvt år?

startet i høst og har funnet ut at jeg ikke skal gå der mer.

Håper noen kan svare

Du må vel betale for hele det første året? Litt usikker. Ring/mail BI å hør med de. Ville uansett ha fullført dette semesteret med full gass på eksamener.

Lenke til kommentar

Noen som leser på Jus for eiendomsmeglere 1? Sitter å jobber meg igjennom alle tidligere eksamensoppgaver, da tror jeg at jeg skal være godt rustet.

Ser at mange har finansregnskap og regnskapsanalyse dette semesteret. Jeg skal ha dette faget neste semester, så lurer på hvordan det er ifht finansfagene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...