muffinskake Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Noen som skal ha mikro nå på onsdag? Evt, hvordan øver dere? De øvingsoppgavene er jo helt håpløse (fasittene er på 20-30-40 sider). Det er jo begrenset med tidligere eksamensoppgaver, men burde det holde å gå igjennom de som er tilgjengelig mange ganger? Bare glemme øvingsoppgavene? Vi har bare kjørt på med eksamensoppgaver so far, men målet er vel å trekke ut litt forskjellige oppgaver i de ulike oppgavesettene, får jo uansett ikke tid til å gå igjennom alt... Lenke til kommentar
Tech12 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Noen som får opp timeplanen for neste semester? Synes det sto at den skulle være tilgjengelig i dag. Lenke til kommentar
muffinskake Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Noen som får opp timeplanen for neste semester? Synes det sto at den skulle være tilgjengelig i dag. Hvilket år går du? Jeg får opp for andre året vår Lenke til kommentar
Tech12 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Hvilket år går du? Jeg får opp for andre året vår Tredjeåret. Takk for svar, jeg får vel smøre meg med tålmodighet. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Jeg går også tredjeåret, og finner heller ikke nesteårs timeplan og eksamensdatoer. Jeg skal velge valgfag, så jeg trenger litt mer info. Lenke til kommentar
Businessa Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Tredjeåret, eksamensplan: https://at.bi.no/NO/Documents/3%C3%A5r%20oblig%20norsk.pdf 1 Lenke til kommentar
Businessa Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Og valgfag: https://at.bi.no/NO/Documents/3year%20electives%20N%20and%20E.pdf 1 Lenke til kommentar
pss2012 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Noen som har ett godt talleksempel på opptjeningsprinsippet? Konkret med talleksemper.. Lenke til kommentar
Businessa Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Noen som har noe fasit lignende på finansiell styring? Lenke til kommentar
Dynamisk Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Noen som vet hvor mange % man må ha riktig for å stå på mikroøkonomieksamen? Lenke til kommentar
Vanessa88 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Noen som vet hvor mange % man må ha riktig for å stå på mikroøkonomieksamen? Jeg aner ikke. Har tenkt på det selv. Hvordan leser du til eksamen? Lenke til kommentar
Dynamisk Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Har gått igjennom alle eksamensoppgavene, sett igjennom forelesningsnotater og gått igjennom utdelte ark med oppgaver på. Synes ikke læreboka har vært til mye hjelp, har knapt åpnet den! :S Huff! Tror dette er den verste eksamenen hittil! Lenke til kommentar
Smas90 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Jeg og har gjort alle eksamener og gjort noen av oppgavesettene, men føler likevel at jeg ikke har helt kontroll. Boken er, som du sier håpløs. Jeg får liksom ikke helt tak på dette faget. Håper makro er litt mer interessant og mer forståelig. Når jeg mener forståelig, mener jeg teorien, ikke matematikken. Hva tenker dere andre? Endret 4. desember 2012 av Smas90 Lenke til kommentar
Vanessa88 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Helt enig. Har gått igjennom eksamener, oppgavesettene, men føler ikke at jeg har kontroll i det hele tatt. Teorien skjønner jeg ingenting av, så håper for guds skyld at det bare blir regneoppgaver Endret 4. desember 2012 av Vanessa88 Lenke til kommentar
Smas90 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Helt enig. Har gått igjennom eksamener, oppgavesettene, men føler ikke at jeg har kontroll i det hele tatt. Teorien skjønner jeg ingenting av, så håper for guds skyld at det bare blir regneoppgaver Utifra tidligere eksamensoppgaver blir det nok en god del teori. Noen av eksamensoppgavene har jo nesten bare teori. Hvor mange ganger har du gått igjen eksamensoppgavene? Lenke til kommentar
dmaa Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg og har gjort alle eksamener og gjort noen av oppgavesettene, men føler likevel at jeg ikke har helt kontroll. Boken er, som du sier håpløs. Jeg får liksom ikke helt tak på dette faget. Håper makro er litt mer interessant og mer forståelig. Når jeg mener forståelig, mener jeg teorien, ikke matematikken. Hva tenker dere andre? Makro/handelsteori er langt mer komplisert, og teorimessig mye vanskeligere å få taket på enn mikro. Mikroøkonomi er er jo meget intuitivt, skjønner egentlig ikke hva dere mener er utfordrende der. Hvilken pensumbok har dere? Hvilke deler av teorien finner du spesielt vanskelig? Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Noen som vet hvor mange % man må ha riktig for å stå på mikroøkonomieksamen? Jeg lurer på nesten det samme; antall rett på Multiple choise 1.året matta for å stå ? Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg lurer på nesten det samme; antall rett på Multiple choise 1.året matta for å stå ? Hvor mange spørsmål var det? Med 30 spm er poengskalaen: 000 015 F 016 022 E 023 032 D 033 047 C 048 060 B 061 090 A Lenke til kommentar
kriket2289 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Hvor mange spørsmål var det? Med 30 spm er poengskalaen: 000 015 F 016 022 E 023 032 D 033 047 C 048 060 B 061 090 A 20 spørsmål. Endret 5. desember 2012 av kriket2289 Lenke til kommentar
turana Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Den karakterskalaen gjelder ikke da man ikke får minuspoeng for galt svar på matten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå