Nka92 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Hei!! Noen som selger brukte bøker til økonomi og administrasjon 1året? (2 semester) Ta kontakt!!!! Lenke til kommentar
turana Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Mikro karakter har kommet Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Er det noen som har fått noe info (foiler, oppgaver etcetc) på itsl i makroøkonomi for økonomer? (Litt usikker på om det heter "for økonomer", men er for trøtt til å sjekke) Vi i Trondheim får nemlig null og niks info på itsl fra denne foreleseren, så er perfekt at han har så og si alle økonomistyring- og finansfag... Hvis noen har fått noe på andre skoler hadde jeg vært evig takknemlig hvis noen hadde orket å videresendt til meg på PM - på forhånd takk. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Er det noen som har fått noe info (foiler, oppgaver etcetc) på itsl i makroøkonomi for økonomer? (Litt usikker på om det heter "for økonomer", men er for trøtt til å sjekke) Vi i Trondheim får nemlig null og niks info på itsl fra denne foreleseren, så er perfekt at han har så og si alle økonomistyring- og finansfag... Hvis noen har fått noe på andre skoler hadde jeg vært evig takknemlig hvis noen hadde orket å videresendt til meg på PM - på forhånd takk. Ingenting her i Oslo heller, på seksjon OH1. Lenke til kommentar
rebeccaaa Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 håper bøk3411 karakteren kommer fortest mulig.. fasiten kom ut for en uke siden.. Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Hei!! Noen som selger brukte bøker til økonomi og administrasjon 1året? (2 semester) Ta kontakt!!!! Hei du! Jeg ser du går ØKAD 1år, vet du hva opptakskarakteren til faget er? Kjæresten min sier 3,5i snitt, men jeg finner ikke noe om dette på BI sine egne sider. Tenker da på master i siv.øk etter 3årig bach. Endret 10. januar 2012 av TomTucker Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg kom inn på øk.ad. med 3 i snitt pluss alderspoeng ei uke før semesterstart. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Hei!! Noen som selger brukte bøker til økonomi og administrasjon 1året? (2 semester) Ta kontakt!!!! Hei du! Jeg ser du går ØKAD 1år, vet du hva opptakskarakteren til faget er? Kjæresten min sier 3,5i snitt, men jeg finner ikke noe om dette på BI sine egne sider. Tenker da på master i siv.øk etter 3årig bach. 3,5 er forøvrig snittet for å komme inn fra Bachelor til Master. (5 = A) Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 (endret) Noen som vet om mange studenter med bachelor fra BI har kommet inn på MBA i London eller Stockholm School of Economics? Endret 11. januar 2012 av Sebbe Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) Noen som vet om mange studenter med bachelor fra BI har kommet inn på MBA i London eller Stockholm School of Economics? Jeg stemmer i, da jeg lurer på det samme! Når det er sagt; hvordan er BI iforhold til statlige skoler, som HIO og blindern, mtp. jobbsøkning og kvalitet på utdanning? For min del minner BI meg om mange useriøse personer, men nå er jo dette bare mine tanker etter å ha vært på Hoorgans et par ganger, samt jobbet med et par fra BI. Endret 11. januar 2012 av TomTucker Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Noen som vet om mange studenter med bachelor fra BI har kommet inn på MBA i London eller Stockholm School of Economics? Jeg stemmer i, da jeg lurer på det samme! Når det er sagt; hvordan er BI iforhold til statlige skoler, som HIO og blindern, mtp. jobbsøkning og kvalitet på utdanning? For min del minner BI meg om mange useriøse personer, men nå er jo dette bare mine tanker etter å ha vært på Hoorgans et par ganger, samt jobbet med et par fra BI. 1 av 4 toppsjefer studerte på BI. "Landets største sjefsfabrikk" http://e24.no/jobb/en-av-fire-toppsjefer-fra-bi/3790869 Lenke til kommentar
rebeccaaa Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 "Foreløpig eksamensprotokoll er for øyeblikket ikke tilgjengelig på grunn av beregning av kurs karakterer. Vennligst prøv igjen senere." Hva vil dette si? er det en karakter på vei inn i systemet? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg har det samme. Og fristen på min siste er 16. Så tviler på det, selv om karakteren kan komme tidligere selvfølgelig. Lenke til kommentar
rebeccaaa Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg har det samme. Og fristen på min siste er 16. Så tviler på det, selv om karakteren kan komme tidligere selvfølgelig. fristen på min siste er 17. men alle har kommet ut en uke før fristen, så krysser fingrene Lenke til kommentar
rebeccaaa Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Noen som vet hvor "fastsatt" det er at man må ha bestått i hver del for å få samlet bestått karakter på eksamen? Hvis man har så og si nesten alt rett på 2 deler og på den andre på grenseland? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Du må selvfølgelig bestå alle delene. I eksempelet ditt hadde du stryket. Lenke til kommentar
rebeccaaa Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Du må selvfølgelig bestå alle delene. I eksempelet ditt hadde du stryket. takk..... på grenseland mener jeg at jeg på en del har 2 av 8 rette. skal man ha 40 % rett, så er det 3 oppgaver rette. Men jeg har 3-4 oppgaver som har rett fremgangsmåte som bør gi meg nok. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) Resultat på BØK3411 Drammen har kommet. Veldig fornøyd med karakteren. Endret 12. januar 2012 av mushi Lenke til kommentar
rebeccaaa Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Resultat på BØK3411 Drammen har kommet. Veldig fornøyd med karakteren. gratulerer!! jeg har enda ikke fått den jeg er så utrolig nervøs, har nesten alt rett på del 2 og 3. 2 rette på del 1, samt 3-4 med delvis rett fremgangsmåte. iiih, vil jeg bestå!? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Resultat på BØK3411 Drammen har kommet. Veldig fornøyd med karakteren. gratulerer!! jeg har enda ikke fått den jeg er så utrolig nervøs, har nesten alt rett på del 2 og 3. 2 rette på del 1, samt 3-4 med delvis rett fremgangsmåte. iiih, vil jeg bestå!? så vidt jeg husker fra jeg hadde det faget.. var 36% rett grensen for å stå.. Så du må ligge greit ann til en god karakter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå