Nash Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hvordan ser arkene ut som man blir tildelt under skriftlig eksamen. Er det stor marg (som vi har på alle innføringsoppgavene) og høy linjeavstand? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hvordan ser arkene ut som man blir tildelt under skriftlig eksamen. Er det stor marg (som vi har på alle innføringsoppgavene) og høy linjeavstand? Ja. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 noen som skal på aspiris engelskkurs? Lenke til kommentar
turana Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Noen som egentlig vet hvor høye krav det stilles til Engelsken (spå 2901)? Virker som om alle tar så lett på dette faget. ut i fra sensorveiledningene virker det for min del som om det kreves veldig mye Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Det er vel ikke uten grunn at nesten 20% strøk i fjor. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Vil si det er imponerende å stryke, men å få A er nok vanskeligere enn i regnefagene (for de fleste). Lenke til kommentar
Tech12 Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Jeg tror mange neglisjerer etikk-delen i SPÅ2901, noe som nok kan føre til ganske kraftig trekk. Er det forresten noen på andreåret som har bestemt seg for vårens valgfag? Det er jo ikke så lenge til man må velge... Endret 27. november 2011 av Tech12 Lenke til kommentar
ystudent Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hei, var ikke på informasjonsmøtet om utenlandsstudiene. Noen som orker å gi en kort oppsummering, enten her eller på PM Hei, jeg ville sendt/ringt en generell henvendelse til Contact Information [email protected] Phone (+47) 46 41 02 27 eller gått inn på følgende nettside for å lese mer om utvekslingsmuligheter. Har selv vært i både Kina og US gjennom BI; så hvis du har noen spm om disse landene kan jeg gjerne hjelpe deg! http://www.bi.no/no/Heltid/Bachelorstudier/Markedsforing/Utveksling1/ Mvh M 1 Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Eksamensplaner for våren er på plass: HER Da blir det eksamen 10. mai, 15. mai, 31. mai, 4. juni, 6. juni og innlevering 11. juni! Endret 28. november 2011 av HoaXed Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Skal du konte mye eller? Jeg har tydeligvis 10. mai, 31. mai og 4. juni + valgfag. Håper det er noen interessante valgfag som har eksamensdato mellom 17. mai og 23. mai.. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Skal du konte mye eller? Jeg har tydeligvis 10. mai, 31. mai og 4. juni + valgfag. Håper det er noen interessante valgfag som har eksamensdato mellom 17. mai og 23. mai.. Skal konte 2 fag grunnet sykdom tidligere - så blir første forsøk. Er så mye bedre å ta opp slike fag på våren da man har 1 måned ekstra lesetid. Forøvrig har jeg allerede "regnet inn" valgfaget inn i lista der. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Skal du konte mye eller? Jeg har tydeligvis 10. mai, 31. mai og 4. juni + valgfag. Håper det er noen interessante valgfag som har eksamensdato mellom 17. mai og 23. mai.. Når det gjelder fag mellom 17 og 23 mai kan du velge mellom følgende? (antar at du er 2. klassing)... Anvendt mikroøkonomi (21.5) Logistikk (21.5) Logistikk og markedsføringskanaler (21.5) Overtalelse i teori og praksis (22.5) Utviklingsøkonomi (23.5) Noen av de er jo nogenlunde spennende... Endret 28. november 2011 av HoaXed Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Sensorveiledning til Peronalledelseseksamen ligger her Ikke akkurat mye som var overraskende, men jeg har likevel en dårlig følelse.. Skal du konte mye eller? Jeg har tydeligvis 10. mai, 31. mai og 4. juni + valgfag. Håper det er noen interessante valgfag som har eksamensdato mellom 17. mai og 23. mai.. Når det gjelder fag mellom 17 og 23 mai kan du velge mellom følgende? (antar at du er 2. klassing)... Anvendt mikroøkonomi (21.5) Logistikk (21.5) Logistikk og markedsføringskanaler (21.5) Overtalelse i teori og praksis (22.5) Utviklingsøkonomi (23.5) Noen av de er jo nogenlunde spennende... Virkelig. Jeg må se an hvordan mikroeksamen går i starten av desember, men anvendt mikro virker interessant! Endret 28. november 2011 av Scott1 Lenke til kommentar
turana Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg tror mange neglisjerer etikk-delen i SPÅ2901, noe som nok kan føre til ganske kraftig trekk. Er det forresten noen på andreåret som har bestemt seg for vårens valgfag? Det er jo ikke så lenge til man må velge... Akkurat det jeg har gjort. Får bruke de siste dagen på etikken, og håpe på det beste Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Sensorveiledning til Peronalledelseseksamen ligger her Ikke akkurat mye som var overraskende, men jeg har likevel en dårlig følelse.. Kjenner jeg har en liten dårlig følelse jeg også, oppgave 2 drar utvilsomt ned, men håper på det beste. Lenke til kommentar
JegTrengerHjelp Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Noen som vet når timeplanen for neste år kommer ut? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Hvor lang tid tar det før sensorveiledning publiseres etter eksamen (Bedriften) ? Og, hvor publiseres den? Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Hvor lang tid tar det før sensorveiledning publiseres etter eksamen (Bedriften) ? Og, hvor publiseres den? HER Pleier å være noe før karakterene kommer. Kan være i morgen eller om en uke eller to . Men send en mail til foreleseren din. Han/hun har den allerede, og jeg har flere ganger fått de til å legge den ut på itslearning med den taktikken Endret 29. november 2011 av Doffeo Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Noen som vet når timeplanen for neste år kommer ut? Er nok ikke langt unna, pleier å komme rett etter at valgfagene er lagt ut - og det er i morgen. Lenke til kommentar
offside Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Noen som vet hvilke norsk/engelsk ordbøker man kan ha med på eksamen i Business Communication in English - Written Intercultural and Ethical Awareness? Er det greit så lenge det står på ordboka at den er godkjent for bruk på universitet? Ordboka jeg har liggende er noen år gammel rett og slett. Kjipt å komme på eksamen med en ordbok man ikke har lov til å bruke! Endret 30. november 2011 av offside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå