Scott1 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hvilke røde hefter er det snakk om her? Regner med at Lov og rett for næringslivet/Norges lover er lov å ta med ?? Nei, dessverre. Må tydeligvis kjøpe særtrykk av de forskjellige lovene. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hvilke røde hefter er det snakk om her? Regner med at Lov og rett for næringslivet/Norges lover er lov å ta med ?? http://www.akademika.no/lov-om-ferie-ferieloven-av-29-april-1988-nr-21/9788202329860 Les tidligere sitat fra Itslearning. Kun disse som er tillatt. Alt annen regnes som juks. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Hvor mange sider skrev dere som har fullført eksamen i Bedriften? Foreleseren min sa at man burde skrive hvertfall 7 sider med normal skjønnskrift, men hvis du har sett de innføringsarkene som brukes er det ikke plass til mye skrift på hvert ark. Tror det går fint til å få såpass Endret 23. november 2011 av mushi Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hvilke røde hefter er det snakk om her? Regner med at Lov og rett for næringslivet/Norges lover er lov å ta med ?? Nei, dessverre. Må tydeligvis kjøpe særtrykk av de forskjellige lovene. Jaja, da får jeg bare pugge alle lovene da! 1 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hvor mange sider skrev dere som har fullført eksamen i Bedriften? Foreleseren min sa at man burde skrive hvertfall 7 sider med normal skjønnskrift, men hvis du har sett de innføringsarkene som brukes er det ikke plass til mye skrift på hvert ark. Tror det går fint til å få såpass Ok, takk Selv er jeg dårlig på "svada" delen, men jeg satser på at min store løkkeskrift får meg opp på det sidetallet Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Ok, takk Selv er jeg dårlig på "svada" delen, men jeg satser på at min store løkkeskrift får meg opp på det sidetallet Fikk tips om å lage ett tankekart rundt oppgaven før man starter, så er det lettere å se i hvilken ende du skal begynne når du sitter på eksamen. Går nok bra! Les artikkelsamling og foiler så er du nesten i mål. Jeg har lest the Company og fikk ikke mye ut av den, maye detaljer og føler det meste står i artikkelsamlingen bedre forklart. Endret 23. november 2011 av mushi Lenke til kommentar
Nash Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Jeg har ikke artikkelsamlingen, men regner med at det holder med å lese notater fra forelesninger + studieguiden. Tror jeg har kontroll på de fleste emnene Har ikke rørt The Company Endret 23. november 2011 av Nash Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Står mye om eksamen i bedriften her : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1278437 Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 For en deilig SMS vi fikk nå Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 For en deilig SMS vi fikk nå ? Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 For en deilig SMS vi fikk nå ? Ang. de særutgavene i personalledelse. Får låne de av administrasjonen.. Sweet! Trodde jeg var fucked Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 For en deilig SMS vi fikk nå ? Ang. de særutgavene i personalledelse. Får låne de av administrasjonen.. Sweet! Trodde jeg var fucked Ahh. Har ikke fått noe sms her, men hentet også akkurat lovene på Posten så kanskje de merket det. Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg har ikke strøm på mobilen så håper det samme gjelder oss i Trondheim. Men uansett, jeg er fucked, så over oppgavene fra tidligere år nå og har seriøst ikke mulighet til å svare på noen av oppgavene Satser på at noen timer til med lesing gjør susen, hvis ikke må jeg ty til lesesalnatt.. Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 De meldingene var kun for oss i Trondheim HoaXed og Scott. Jeg ligger også tynt an men driver å skriver sammendrag nå, syns det funker bra, kan sende deg om du vil scott. Skal lese over foilene på it's learning etterpå, satser alt på dem Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ahh, nyyydelig! Ja, hadde vært helt konge! Skal dere i Trondheim sitte i Spektrum eller på skolen imorra? Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Jeg skal på skolen i alle fall. Tror det skal gå bra. Har øvd mye, men sliter litt med skrivefagene. Regnefagene derimot er basic stuff Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Dæææævensøkke, det var gull av skolen å stille opp med utskrift i dag, hvis ikke hadde jeg strøket, så takk BI Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Fikk dog ikke helt de oppgavene jeg hadde tenkt meg Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Nei, det kan diskuteres ja! Sleit med 2ern jeg hvertfall Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Hehe, ja, alle jeg har snakka med klarte pent lite på den. Flere som sleit med 3c og, inkl undertegnede. Ingen A-oppg akkurat, men hvis jeg skreiv "bra" bullshit kaaan det bli en B... Endret 25. november 2011 av Scott1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå