hilde89 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 jeg har prøvd å skrive hele oppgavene, for å få bedre oversikt likssom... men noen av spørsmålene er så omfattende og innviklet at jeg aner ikke om jeg skriver det som en bør skrive i oppgaven... nå prøver jeg å lage små tankekart rundt oppgavene jeg og:) hvilke oppgaver håper vi at vi får? Lenke til kommentar
osloru Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg leser til hvert oppgave også skriver jeg ned alt hva jeg har fått med meg. Prøver å huske alle teoriene. Men det er vanskeligere enn jeg trodde Jeg synes opggavene fra 10-14 er verst, andre er greie. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg har kutta ut tre av oppgavene, så er snart ferdig med tankekart. Hvordan jeg skal pugge etterpå vet jeg ikke. Eventuelt få noen til å høre meg, skrive tankekart flere ganger, se på Paradise... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen gode forslag fra noen som får gode karakterer tross en "husker ikke hva jeg spiste til frokost"- hukommelse? Lenke til kommentar
hilde89 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 hvilke oppgaver kuttet du "flinkefreddy"? tenker å gjøre det samme, kutte ut noen oppgaver, men jeg er alltid så uheldig så det er jo typisk meg å få de oppgavene jeg ikke har øvd på.. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Dette er moro:) Endret 12. mai 2010 av battlefield Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Kuttet bare ut tre av de kjedeligste. Veldig lite sannsynlig at vi får 2 eller 3 av de oppgavene jeg har kutta ut... håper jeg. Hilde: Husker ikke helt :S Battlefield: Godt å høre at du er optimist Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Halla, peepz! Jeg har et spørsmål. Har kommet inn på eiendomsmegling i Oslo, men er ikke hundre prosent sikker på at det er det jeg vil studere. Er litt keen på ØKAD også, og utrolig nok litt keen på finans. Men jeg ser jo at blåfagene har mye de samme fagene på førsteåret, så jeg lurte på om det er noen som har noe peiling på om det går an å bytte linje i løpet av året? Evt. etter førsteåret? Hvis jeg skulle ombestemme meg, naturligvis.. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Går an å bytte etter første året ja. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Første året består av 2 linjer. Markedsøkonomi og bedriftsøkonomi. Bedriftsøkonomi begynner du på både på finans, øk/ad og eiendomsmegling, så du har mulighet til å skifte underveis. Lenke til kommentar
fanelli Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg har kutta ut tre av oppgavene, så er snart ferdig med tankekart. Hvordan jeg skal pugge etterpå vet jeg ikke. Eventuelt få noen til å høre meg, skrive tankekart flere ganger, se på Paradise... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen gode forslag fra noen som får gode karakterer tross en "husker ikke hva jeg spiste til frokost"- hukommelse? Haha, se på paradise faktisk Ja, det hjelper nok masse Lenke til kommentar
fanelli Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 jeg har prøvd å skrive hele oppgavene, for å få bedre oversikt likssom... men noen av spørsmålene er så omfattende og innviklet at jeg aner ikke om jeg skriver det som en bør skrive i oppgaven... nå prøver jeg å lage små tankekart rundt oppgavene jeg og:) hvilke oppgaver håper vi at vi får? Vi håper vi får alt ifra oppgave 2 til 10 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Jeg er griseklar hvis vi får endringsledelse og en annen en som er lett... Annet enn det kjenner jeg at pungen blir mindre... Endret 17. mai 2010 av FlinkeFreddy Lenke til kommentar
fanelli Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 noen som føler seg klar? klar nei..uff.. får vi oppgave 1, 10, 13 eller 14, kan jeg bare gå hjem.. Resten føler jeg kan gå greit! Lenke til kommentar
hilde89 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 klar og klar.. men vi har jo en dag til å lese på! Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hvordan gikk det i dag på org? Hvilke oppgaver valgte dere? Hvor mange sider skrev dere? Jeg for min del valgte oppgave 1 og 2. Var egentlig fornøyd med de oppgavene som ble gitt. Det var vel 3 stk jeg ikke hadde snøring på, som om vi hadde fått de hadde jeg hatt store problemer. Endte opp med litt for mange sider tror jeg... Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hvor mange eksamener har dere på førsteåret? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 4 til jul og 4 til sommeren Sånn ca i allefall. Litt forksjellig, med tanke på hvilken retning du går. Lenke til kommentar
fanelli Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Hvordan gikk det i dag på org? Hvilke oppgaver valgte dere? Hvor mange sider skrev dere? Jeg for min del valgte oppgave 1 og 2. Var egentlig fornøyd med de oppgavene som ble gitt. Det var vel 3 stk jeg ikke hadde snøring på, som om vi hadde fått de hadde jeg hatt store problemer. Endte opp med litt for mange sider tror jeg... Jeg kunne ikke blitt mer glad for oppgavene! Mine tre "yndlingsoppgaver" , Så jeg hadde absolutt ingenting å klage på! Jeg tok også oppgave 1 og 2, og syntes det gikk helt greit Det er vel ikke noe å klage på at du fikk for mange sider? Det er jo bare bra?! Jeg fikk 13 sider totalt.. Men hørte noen som snakka om at di hadde skrevet 16 sider om den oppgaven om motivasjon!! Sykt Lenke til kommentar
rosaullvott Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Noen som går PR og Kommunikasjonsledelse her? Har lest litt om det og synes det høres veldig interessant ut. Lurer på å søke neste år. Noen her som kan fortelle litt om hvordan det er? Hva dere gjør, hvordan en skoledag ser ut og lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå