ChristR Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ble sosiale medier på meg. Blir hardt med 20 sider individuell innlevering. :S Hvor ser man valgfag? Jeg har sjekket Banner og It's uten at det står noe informasjon der... Ligger på Banner under Kurspåmeldinger (øverste link). Takk. Det var det jeg trodde. Går i Trondheim, tydeligvis ikke klart enda. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Er det noen som vet noe om hvordan det blir første skoledag? Kan hende jeg bare er sløv med å lese papriene, men har ikke funnet noe som sier når vi skal møte opp osv? Oslo? Isåfall står alt her: http://www.bi.no/no/Studiesteder/Handelshoyskolen-BI-i-Oslo/Studenter/Studiestart-2011/ Ble sosiale medier på meg. Blir hardt med 20 sider individuell innlevering. :S Hvor ser man valgfag? Jeg har sjekket Banner og It's uten at det står noe informasjon der... Ligger på Banner under Kurspåmeldinger (øverste link). Takk. Det var det jeg trodde. Går i Trondheim, tydeligvis ikke klart enda. Noen ganger når det ikke har kommet inn på Kurspåmeldinger siden kan du finne det under den nederste linken (husker ikke hva det står) gå deretter til mine kursvalg for høsten 2011, her vil det stå tildelt under status på det valgfaget du har fått. Lenke til kommentar
ystudent Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Oi. Takk for svar ystudent. Jeg går økonomi og administrasjon og er nettopp ferdig med 1. året. Jeg vet at det er muligheter for å dra på utveksling 5. semester, men er usikker på når tidsfristen er. Hei igjen, for alle utvekslingsmuligheter kan du søke opp "utveksling" på BI sine hjemmesider, eller ta kontakt med internasjonalt kontor som tar seg av slike henvendelser. Da kan du sende mail til [email protected]. Se eventuelt denne linken: http://www.bi.no/no/Heltid/Bachelorstudier/Okonomi-og-administrasjon/Utveksling1/. Tidsfristen for å søke vil være en fastsatt dato semesteret før du drar. Du vil få all relevant informasjon i god tid før søknadsfrist. Du søker på grunnlag av dine karakterer, så jo bedre karakterer jo flere valgmuligheter har du:) Mvh Martin Lenke til kommentar
ystudent Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Tilbyr BI forkurs i f.eks. matte? Når starter eventuelt dette? Hei! Det er ingen forkurs i matte for bachelorstudenter - de to første kapitlene i pensumboken dere har fungerer som repetisjon. Skal du ta en Master i Økonomi og Ledelse (4 og 5. år siv.øk) kan du ta forkurs i matte: http://home.bi.no/a0710194/Teaching/BI-Mathematics/FK-1005/2011/math.html. Håper dette ga deg svar:) Mvh Martin Lenke til kommentar
ystudent Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hei, jeg kommet inn på Økonomi og adminstrasjons studiet på BI Oslo til høsten. Men merker at jeg egentlig ikke har lyst å ha dette studiet lengre, og har mer lyst til å ta markedsførings-studiet. Er det mulig for meg å bytte til denne linjen før skolen starter til høsten. Hvis ja, noen som kan forklare meg hvordan? Takk på forhånd. Ja det er mulig. Bare ta kontakt med BI så ordner det seg nok skal du se Send en mail til [email protected] og legg ved student id eller fødsels og personnummer - så ordner de det:) Mvh Martin Lenke til kommentar
ystudent Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Er det noen som vet noe om hvordan det blir første skoledag? Kan hende jeg bare er sløv med å lese papriene, men har ikke funnet noe som sier når vi skal møte opp osv? Fikk oversiktsark over første skoleuke i posen for ett par dager siden, du får nok også. Hvordan er det med studielån? Prøvde å søke her om dagen, men de trenger sluttdato for studiet. Kan ikke finne det noe sted! Hei, du kan se timeplanen din ved å logge inn på www.bi.no/banner. Her kan du se hvor og når du skal møte opp 1. skoledag. Angående sluttdato, så vil det være ca. 20. juni det året du skal være ferdig med utdannelsen din ( 3 år frem i tid for bachelor). Så dere kan fint sette opp dette som sluttdato for studiet. Mvh Martin Er det noen som vet noe om hvordan det blir første skoledag? Kan hende jeg bare er sløv med å lese papriene, men har ikke funnet noe som sier når vi skal møte opp osv? Fikk oversiktsark over første skoleuke i posen for ett par dager siden, du får nok også. Hvordan er det med studielån? Prøvde å søke her om dagen, men de trenger sluttdato for studiet. Kan ikke finne det noe sted! Hei, du kan se timeplanen din ved å logge inn på www.bi.no/banner. Her kan du se hvor og når du skal møte opp 1. skoledag. Angående sluttdato, så vil det være ca. 20. juni det året du skal være ferdig med utdannelsen din ( 3 år frem i tid for bachelor). Så dere kan fint sette opp dette som sluttdato for studiet. Mvh Martin 1 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Skal bort midt i fadderuken (ca 2 dager). Går jeg glipp av mye? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Skal bort midt i fadderuken (ca 2 dager). Går jeg glipp av mye? Beklager å måtte si det, men ja! Fadderuken er veldig trivelig, og du skal ikke undervurdere hvor viktig fadderuka er for å skaffe deg bekjente i klassen! Lenke til kommentar
WhoIsJohnGalt Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hur många studenter tas in på Siviløkonom på BI i Oslo varje år? Lenke til kommentar
ystudent Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hur många studenter tas in på Siviløkonom på BI i Oslo varje år? Hei, dette er jeg litt usikker på, men hvis du sender mail til [email protected], så skal du få svar! Mvh Martin Lenke til kommentar
Tech12 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Fant ut av det. Endret 10. august 2011 av Tech12 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Noen som vet om markedsøkonomi alltid er på faddergruppe med markedsføring? Nydalen.... Endret 12. august 2011 av ehs5 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Skal innrømme at jeg ikke har lett så alt for mye, men håper likevel noen kan hjelpe meg. Hvor kan jeg finne ut hvilke bøker som er nødvendige for studiet mitt, og hvor eventuelt jeg kan få tak i de. Eller er det sånn at man får beskjed om dette ved studiestart og man ikke kan vite hvilke bøker man trenger? Skal forøvrig gå markedsføring om noen vet akkurat hvilke bøker jeg trenger til det. Lenke til kommentar
Acero Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 det ligger boklister på akademika. men vent til introtimene, der f¨r du beskjed om hvilke bøker du trenger Lenke til kommentar
Tech12 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Skal andreårsstudentene ha noen infomøter før første forelesning, sånn som vi hadde i fjor? Jeg fikk opptak litt sent, så jeg lurer på om alt er kommet med på timeplanen min. Eller er det ikke noe offisielt som skjer før forelesningene begynner (utenom fadderullan, da)? Et spørsmål til: Får man nøkkel til bokskapene, eller kjøper man hengelås selv? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Skal andreårsstudentene ha noen infomøter før første forelesning, sånn som vi hadde i fjor? Jeg fikk opptak litt sent, så jeg lurer på om alt er kommet med på timeplanen min. Eller er det ikke noe offisielt som skjer før forelesningene begynner (utenom fadderullan, da)? Et spørsmål til: Får man nøkkel til bokskapene, eller kjøper man hengelås selv? Nydalen? På Nydalen må man i alle fall kjøpe bokskapene av SBIO: http://sbio.no/aktiv/bokskap/ Annet enn Fadderullan er det rett på med forelesninger, ingen infomøter eller lignende.. Ikke som jeg har hørt om i alle fall! Lenke til kommentar
Tech12 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 På Nydalen må man i alle fall kjøpe bokskapene av SBIO: http://sbio.no/aktiv/bokskap/ Annet enn Fadderullan er det rett på med forelesninger, ingen infomøter eller lignende.. Ikke som jeg har hørt om i alle fall! Ja, Nydalen. Jeg har bestilt skap og fått opgitt skapnummer, men nøkler ble ikke nevnt. Er ikke sikker på om det er faste nøkler til hvert skap eller om man bare henger på en hengelås selv (som på treningssentre osv). Takk for svar! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 På Nydalen må man i alle fall kjøpe bokskapene av SBIO: http://sbio.no/aktiv/bokskap/ Annet enn Fadderullan er det rett på med forelesninger, ingen infomøter eller lignende.. Ikke som jeg har hørt om i alle fall! Ja, Nydalen. Jeg har bestilt skap og fått opgitt skapnummer, men nøkler ble ikke nevnt. Er ikke sikker på om det er faste nøkler til hvert skap eller om man bare henger på en hengelås selv (som på treningssentre osv). Takk for svar! Ahh. Nei, det vet jeg ikke desverre. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Når får man vanligvis ordnet studentkort? Tog er dyrt Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Når får man vanligvis ordnet studentkort? Tog er dyrt Du kan ordne det med en gang på Studentservicesenteret. Men beregn god tid de første ukene På Nydalen må man i alle fall kjøpe bokskapene av SBIO: http://sbio.no/aktiv/bokskap/ Annet enn Fadderullan er det rett på med forelesninger, ingen infomøter eller lignende.. Ikke som jeg har hørt om i alle fall! Ja, Nydalen. Jeg har bestilt skap og fått opgitt skapnummer, men nøkler ble ikke nevnt. Er ikke sikker på om det er faste nøkler til hvert skap eller om man bare henger på en hengelås selv (som på treningssentre osv). Takk for svar! Ahh. Nei, det vet jeg ikke desverre. Du henger på hengelås selv når du kommer første dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå