Myten Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 (endret) Noen som hadde økonomi og virksomhetsstyring eksamen i dag og vet hva svaret på oppg 11 er?Hersker full forvirring rundt hva som er riktig svar, eller fremgangsmåte med tanke på kostnader for utnyttet/ledig kapasitet da disse i utgangspunktet nuller hverandre ut med en reduksjon i produksjon av ett produkt og videre påvirker direkte kostnader. men i oppgaveteksten står det at vi kun skal ta hensyn til totale indirekte kostnader derav forvirringen. Endret 4. mai 2018 av Myten Lenke til kommentar
Grensejegeren Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Hei, er det noen som kjenner til masteren i LEDELSE OG ORGANISASJONSPSYKOLOGI? Er dette noe som kan anbefales? Lenke til kommentar
Studie101 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 Hei! Er det noen som skal ha oppgjør av eiendomshandler som vil diskutere caset med meg? Lenke til kommentar
TrengerHjelpbi Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Noen som vet hva ufullstendig betyr? Har fått det som karakter i et fag Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 (endret) At du ikke har møtt til eksamen. Endret 17. januar 2019 av Lami Lenke til kommentar
TrengerHjelpbi Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 At du ikke har møtt til eksamen. Jeg har møtt opp til eksamen og har levert den har til og med kopien av eksamensbesvarelsen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 (endret) Da må levere inn klagesensur assp. Endret 17. januar 2019 av Lami Lenke til kommentar
reice Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 Hei! Kjapt spørsmål. Samboer skal starte på BI til høsten, og vi prøver å allerede nå planlegge dagene mtp at vi har barn. Så det jeg lurer på - hvor lange dager har dere? og er alle forelesninger obligatorisk? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 reice skrev (7 timer siden): Hei! Kjapt spørsmål. Samboer skal starte på BI til høsten, og vi prøver å allerede nå planlegge dagene mtp at vi har barn. Så det jeg lurer på - hvor lange dager har dere? og er alle forelesninger obligatorisk? Nei, det er ikke lange dager og ingen forelesninger er obligatoriske. Det sagt, hun/han bør møte opp i forelesninger. Lett å falle ut om man ikke deltar. I eksamensperiodene blir det også lange levedager. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå