Gå til innhold

Tråden for BI-studenter!

fanelli

Anbefalte innlegg

Takk for svar :)

Er det 90,000ca. i året?

Totalt er det dette (fra fjoråret ca)

Rent stipend: 36000,-

Vanlig lån: 50000,-

Skolepenger (lån): 50000,-

Totalt 130 000,- pr år.

I tillegg kan du som nevnt tjene 140 000 (ca) pr år inkludert feriepenger.

NB! Vil du ha nøyaktig tall er det bare å gå hit: http://app.lanekassen.no/stottekalk/

Må man spesifikt søke om skolepengene i tillegg til det vanlige stipendet/lånet, eller går det automatisk?

Og når/hvor søker vi om valgfag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar :)

Er det 90,000ca. i året?

Totalt er det dette (fra fjoråret ca)

Rent stipend: 36000,-

Vanlig lån: 50000,-

Skolepenger (lån): 50000,-

Totalt 130 000,- pr år.

I tillegg kan du som nevnt tjene 140 000 (ca) pr år inkludert feriepenger.

NB! Vil du ha nøyaktig tall er det bare å gå hit: http://app.lanekassen.no/stottekalk/

Må man spesifikt søke om skolepengene i tillegg til det vanlige stipendet/lånet, eller går det automatisk?

Og når/hvor søker vi om valgfag?

Skolepenger er et tillegsvalg når du går gjennom søknaden for lån/stipend på lånekassa.

Valgfag velges fra 10. juli på Banner :)

Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener, men det er jo ikke til å komme bort fra at B er en god karakter.

Tror jeg får B selv, men jeg øyner en liten mulighet for A. Du vet ikke hvor mange feil man kan ha før man tipper ned til B? (Fasiten ligger ute så man kan sammenligne besvarelsen sin med den)

Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener, men det er jo ikke til å komme bort fra at B er en god karakter.

Tror jeg får B selv, men jeg øyner en liten mulighet for A. Du vet ikke hvor mange feil man kan ha før man tipper ned til B? (Fasiten ligger ute så man kan sammenligne besvarelsen sin med den)

Jeg hadde ca 20-21 rett i hvert fall. Avhenger litt om jeg får poeng for oppgaver jeg har gjort mye rett på, men har fått feil svar. Normen for A er 87% har jeg hørt. Hadde håpet på at kravene ble litt redusert i og med at eksamen var en del vanskeligere enn de foregående. Slik som ble gjort på BØK 1

Lenke til kommentar

Etter det jeg har hørt er sosiale medier et type fag som veldig fort blir utdatert, og dermed sannsynligvis ikke noe som er veldig nyttig å ha på vitnemålet.

Ærlig talt, jeg har ikke hatt faget, men faget høres ut som a waste of time. En haug med andre fag som er mye, mye mer nyttig.
Lenke til kommentar

Ved å gå Økonomi og administrasjon på BI, og oppnå en master. Får man stilling siviløkonom da? Eller er det kun innen master i økonomi og ledelse? Takker for svar.

Etter fullført Bachelor i økad kan du søke deg inn på masterprogrammet Økonomi og ledelse og følgelig oppnå tittelen siviløkonom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...