Nimrad Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hvordan vektlegges karakterene? Hvis en eksamen teller 20% av endelig karakter, og du får C på den, men får B på siste avgjørende eksamen, er endelig karakter B eller C med tanke på du kommer på 3.8? Avrundningsregler bør man bare lære seg først som sist 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Vel? Er en stund siden jeg hadde økonomistyring, men det jeg skrev var vel riktig? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hvordan vektlegges karakterene? Hvis en eksamen teller 20% av endelig karakter, og du får C på den, men får B på siste avgjørende eksamen, er endelig karakter B eller C med tanke på du kommer på 3.8? Avrundningsregler bør man bare lære seg først som sist Avrundningsregler kan jeg, men jeg har ikke studert i Norge, så jeg vet ikke hvordan karakteren settes her. Lenke til kommentar
lastebil Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) Hvor får jeg hentet matte oppgaven som skal leveres fredag? Edit: Har en veldig morsom kompis, fant den nå på itslearning. Urk Endret 12. oktober 2016 av lastebil Lenke til kommentar
akkuratpasse Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Hej! Är det någon som har eller kan få tag i ett sammendrag i fordypningsfaget BST 1140 Forretningsutvikling og teknologi Lasta gärna upp det på dokumenthandel.no eller ta direkt kontakt med mig här, hade gärna betalt för att få en sammanfattning i ett så stort och oöversiktligt fag. På förhand tack! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Du kan også tenke slik: Reel verdi av varelager * 90% = 2970 Reel verdi av varelager = 2970/0,90 Det er jo opplyst at varelageret har en verdi som er 10% lavere enn reelt. Dette er selvsagt korret. Takk Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Noen som vet når faktura for konteksamen kommer? Meldte meg opp i 3 fag jeg skal forberede karakter, men har fortsatt ikke dukket opp noen faktura. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Avrundningsregler kan jeg, men jeg har ikke studert i Norge, så jeg vet ikke hvordan karakteren settes her.Matematisk. 20% betyr 20%, så da skal det bare være å regne. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Så sier vi oss ferdig med den diskusjonen, kanskje? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Noen som vet når faktura for konteksamen kommer? Meldte meg opp i 3 fag jeg skal forberede karakter, men har fortsatt ikke dukket opp noen faktura. Kommer veldig mye senere i semesteret, hvis jeg ikke husker feil. 1 Lenke til kommentar
e11e Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Er det noen som tar anvendt markoøkonomi i år? Trenger å få fatt på forelesningsnotater og oppgaver/løsninger. Hvis noen hadde orket å maile hadde det vært supert! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Noen som har tatt matematisk analyse og har noen studietips? Holder det å gjøre alle oppgaver Robert anbefaler om man vil satse på en A? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Robert I er sååå dårlig lærer. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Robert I er sååå dårlig lærer. Hø? Tenker vi på samme? Robert H er den beste foreleseren jeg har hatt på BI så langt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Nei, glemte det var to (sikkert fler og) Lenke til kommentar
viken1 Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Noen som har lagret spørsmål og svaralternativer fra Megakahooten i Strategi? Jeg mangler de ulike svaralternativene, hadde vært greit å hatt de til eksamen. 1 Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 De er veldig greie å ha, ettersom mange av spørsmålene også kommer på eksamen Lenke til kommentar
viken1 Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Helt enig! Det er først nå jeg kom på at det er også greit å ha alle svaralternative, og ikke kun det riktige svaret, slik at jeg kan lage min egen MC å øve. Håper det er noen som var smarte nok til å ta dem med og som ønsker å dele Lenke til kommentar
Bergensgutten Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Hei, Noen med erfaring fra generelll bacheloroppgave? Hva skriver man om? Kan man skrive om hva som helst?Noen foredeler/ulemper å skrive om bedrift vs teori? Lenke til kommentar
student_bi Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Hei, Noen her som har oppgjør av eiendomshandler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå