krabbi Skrevet 13. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2016 Er det noen som har notater eller oppsummering av B2B Markedsføring og Salg MRK3500? Lenke til kommentar
sjokoladeugle Skrevet 14. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2016 Noen som skal ha eksamen i Prosjektsledelse eller har hatt? Skulle gjerne hatt litt tips til øving Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 14. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2016 Gå gjennom tidligere eksamener. De er like alle sammen, så og si. Lenke til kommentar
Nøteliten Skrevet 15. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2016 Hvordan settes karakteren i matematikk? Hvis man fikk A på den som teller 20% og C på den som teller 80 %? Eller om man fikk B på den som teller 20 %, og A på den som teller 80% - hva får man som karakter da? Lenke til kommentar
e11e Skrevet 15. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2016 Det vil nok bli en C på første eksempel, med mindre C'en som teller 80% er veldig close en B. For andre eksempel så blir det nok en A Lenke til kommentar
Édouard Skrevet 15. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2016 Noen som vet hvordan poengskalaen for eksamen i matematikk for økonomer (80%) er? Altså mellom x og y % riktig for å få E,D,C,B,A. Hvordan settes karakteren i matematikk? Hvis man fikk A på den som teller 20% og C på den som teller 80 %? Eller om man fikk B på den som teller 20 %, og A på den som teller 80% - hva får man som karakter da? E - A = 1 - 5, 5*0.2+3*0.8= 3.4. Antar jeg. Lenke til kommentar
haugisen Skrevet 26. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2016 Noen andre som ikke kommer inn på @BI? Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 28. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2016 Noen som har anbefalinger til hvilke kurs en kan velge? Går eiendomsmegling. Lenke til kommentar
234 Skrevet 28. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2016 Er det noen andre som også har fått karakteren i mikroøkonomi som Ufullstendig? Jeg fikk snakket med eksamenskontoret og de sier at de prøver å ordne og oppdatere systemet. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2016 (endret) Ufullstendig-greiene er en kjent bug i systemet som pleier å løse seg ila en dag eller to. Endret 28. juni 2016 av Bandidos-Pelle 1 Lenke til kommentar
234 Skrevet 28. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2016 Nå står det at sensuren publiseres 06. Juli. Dette var vel litt merkelig. Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 29. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2016 Første året gikk ganske bra med et snitt på B, men.......Finans eksamen gikk rett til h....... Undervurderte nok faget en god del + at eksamen var helt forskjellig fra oppgaver utdelt(arbeidskrav og andre tester) og prøveeksamen... :/ Så litt på valgkurs her om dagen, og la merke til at Kredittvurdering trengte forkunnskaper BØK3411 eller tilsvarende som i dette tilfelle vil være Finans. Så da kan jeg ikke ta dette faget siden jeg strøk i Finans? Ganske dumt og simpelt spørsmål, men men....... Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 29. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2016 Første året gikk ganske bra med et snitt på B, men.......Finans eksamen gikk rett til h....... Undervurderte nok faget en god del + at eksamen var helt forskjellig fra oppgaver utdelt(arbeidskrav og andre tester) og prøveeksamen... :/ Så litt på valgkurs her om dagen, og la merke til at Kredittvurdering trengte forkunnskaper BØK3411 eller tilsvarende som i dette tilfelle vil være Finans. Så da kan jeg ikke ta dette faget siden jeg strøk i Finans? Ganske dumt og simpelt spørsmål, men men....... Var faktisk helt sykt hvor forskjellig eksamen var fra det hovedfokus i både timer, oppgaveseminar og prøveeksamen. Var så utrolig irritert etter eksamen, da jeg følte jeg ikke fikk vist det jeg kunne best. Fikk B, men veldig misfornøyd med opplegget til faget. Lenke til kommentar
middelsgod Skrevet 29. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2016 Jeg fikk A på Finans, men den var særdeles ufortjent. Fikk noe sånt som 15/21 rett, og så hadde jeg 2-3 som ikke var helt på jordet, med alt fra surrefeil til delfeil. Håpet på B fordi alle har sagt at den var så vanskelig, men skjønner at de må ha oppjustert de fleste en del... Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 29. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2016 Jeg fikk A på Finans, men den var særdeles ufortjent. Fikk noe sånt som 15/21 rett, og så hadde jeg 2-3 som ikke var helt på jordet, med alt fra surrefeil til delfeil. Håpet på B fordi alle har sagt at den var så vanskelig, men skjønner at de må ha oppjustert de fleste en del... Problemet mitt med eksamenen var ikke at den var vanskelig, men at utrolig forskjellig fra hva vi faktisk har jobbet med og som har vært hovedfokuset. Prøveeksamen skulle være en indikator sånn ca. på hvordan eksamen kom til å se ut (selvfølgelig ikke prikk lik, men noe ala dette) og det var den langt i fra å være. Jeg er skuffet over å ikke ha fått A i faget, men fornøyd med å få B mtp. eksamen. Lenke til kommentar
middelsgod Skrevet 29. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2016 Jeg fikk A på Finans, men den var særdeles ufortjent. Fikk noe sånt som 15/21 rett, og så hadde jeg 2-3 som ikke var helt på jordet, med alt fra surrefeil til delfeil. Håpet på B fordi alle har sagt at den var så vanskelig, men skjønner at de må ha oppjustert de fleste en del... Problemet mitt med eksamenen var ikke at den var vanskelig, men at utrolig forskjellig fra hva vi faktisk har jobbet med og som har vært hovedfokuset. Prøveeksamen skulle være en indikator sånn ca. på hvordan eksamen kom til å se ut (selvfølgelig ikke prikk lik, men noe ala dette) og det var den langt i fra å være. Jeg er skuffet over å ikke ha fått A i faget, men fornøyd med å få B mtp. eksamen. Har fått med meg at en del var enig med deg og at veldig mange har klaget, så antar at strykprosenten blir veldig høy i år. Personlig synes jeg ikke at den var håpløst vrien, men dette er normalt et fag jeg skulle hatt 'alt' riktig i, og grunnen til at det ikke ble sånn var en kombinasjon av alt for dårlig tid, et 'lurespørsmål' og et par spørsmål som så vidt jeg kan skjønne ikke er dekt i læreboka. Er forøvrig enig i at prøveeksamen var en svak indikator på hvor vanskelig eksamen ble til slutt. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 Er det noen som vet om det er forelesninger 23. og 24. august? Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 11. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2016 (endret) Noen som har hatt Finan. bubbles/crashes/crises som valgfag? Er det noen som vet om det er forelesninger 23. og 24. august? Øk.Ad har det i hvert fall. Regner med at de fleste har det. Endret 11. juli 2016 av Instinkt Lenke til kommentar
middelsgod Skrevet 11. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2016 Noen som har hatt Finan. bubbles/crashes/crises som valgfag? Du begynner på 2. året? Hvilket studiested? Jeg kunne ikke velge dette (nettstudier). Valgfagkombinasjonen vi får velge mellom er lite inspirerende; - Sosiale medier - Personalledelse - Rettslære for regnskapsførere - Metode og markedsinnsikt - Produkt og prisstrategi - Service og innovasjon - Verdsettelse Gikk for verdsettelse som førstevalg fordi det i alle fall er interessant å kunne litt om, men er veldig usikker. Planlegger å gå økonomi/ledelse-master om et par år. Noen som har input på hva man evt får mest bruk for eller hva som er lurt å gjøre? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2016 Dumt spm, men hvor er D1 på Nydalen? Står at det er stengt fra 15 juli, men at D1 er åpent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå