Acero Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Har gått markedsføring 1. året på BI Oslo. Lurer på om det vil være for hardt å bytte over til Øk-ad 2. året, dvs. ta opp matte og Finans og økonmistyring 2. Må jeg ha statistikk og makro for økonomer eller går det greit med vanlig statistikk og makro. Karakterene mine fra 1. året. Finans og økonomistyring 1: E Bedriften : C Markedsføringsledelse C Markedsrett: C Forbrukeratferd: C Org og ledelse: D Statistikk og Makro har enda ikke blitt publisert. Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Vil tro du må ta forretningsjus, statistikk for økonomer, matematikk for økonomer og finans 2. (hadde sikkert ikke skadet å ta finans 1 én gang til heller) Økad har forøvrig ikke makro før 2. året. Endret 16. juni 2011 av Scott1 1 Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 BI legger ned to studier: http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.bi.no%2Fno%2FOm-BI%2FNyheter-fra-BI%2FArkiv-2011%2FBI-legger-ned-to-studier%2F&h=a2969 Noen som går disse i dag? Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Vi skal velge valgfag i løpet av sommerferien. Det er kun mulig å velge mellom 10. Juli og 20. Juli ja? Jeg går 2. Året ØKAD viss det har noen betydning Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Stemmer. Er det noen som veit hva de skal velge, og hvorfor? Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 går i bergen, og der er listen med fag ganske snever. Finansregnskap og regnskapsanalyse Finansiell styring Innovation and Entrepreneurship Sosiale medier Personalledelse Forretningsjus Markedsrett Matematikk for økonomer Kulturforståelse Markedskommunikasjon Politisk økonomi Massepåvirkning Tjenestemarkedsføring og kundelojalitet Bærekraftig reiseliv Prisstrategi "Business Communication in English - Oral Effective Presentations and Negotiations" __________________________________________ "Business Communication in English - Written Intercultural and Ethical Awareness" "Kommunikasjon for næringslivet - Spansk skriftlig" har strøket ut det vi har hatt, skal ha eller ting som bare virker tullete. Har så uthevet det jeg synes ser interessant ut etter å ha sett raskt på fagbeskrivelsene. Har sett litt på noen av markesføringsfagene også. Noen som har hatt noen av dem og kan anbefale? Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Valgkurs i Trondheim: Innovation and Entrepreneurship Social Entrepreneurship Økonomisk sosiologi Strafferett og økonomisk kriminalitet Reputation and Corporate Communication Persuasion and Dialogue for Leaders Sosiale medier Kjøpesenterledelse Business and Professional Ethics Sociology for Business Students Risk Management and Governance Personalledelse Organization and Change Corporate Environmental Management Financial bubbles, crashes and crises* Butikkledelse Styre- og utvalgsarbeid Festivalledelse Co-creation Grønn markedsføring Introduksjon til entreprenørskap Financial Markets** Kredittvurdering IT i organisasjoner Digital virksomhetsutvikling Nyhetsjournalistikk Medieøkonomi og medieutvikling Skatte- og avgiftsrett Movie Industry Kulturforståelse Markedskommunikasjon Politisk økonomi Massepåvirkning Organisasjonsteori og HRM Medier i moderne samfunn Bærekraftig reiseliv The Maritime Industry Business Communication in English - Written Intercultural and Ethical Awareness Business Communication in English - Oral Effective Presentations and Negotiations Kommunikasjon for næringslivet - Tysk skriftlig Kommunikasjon for næringslivet - Fransk skriftlig Kommunikasjon for næringslivet - Spansk skriftlig Prisstrategi *= Mitt foreløpige valg høstsemester **= Mitt foreløpige valg vårsemester Jeg synes finans er interessant, men vet lite om fagene - annet enn det jeg leser i fagbeskrivelsene. Hadde satt pris på litt input fra andre studenter - både studenter som har hatt fagene før og studenter som skal velge til høsten. Lenke til kommentar
turana Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Vi fikk a ikke sååå mange fag å velg i ii trondheim? g Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hææææææ.. Jo, utifra Banner har vi de å velge i Lenke til kommentar
turana Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hææææææ.. Jo, utifra Banner har vi de å velge i Etter jul en gang fikk vi jo en liste på mail over hvilke valgkurs vi kunne velge. Var ikke så stort utvalg da mener jeg å huske. Må jo sikkert være så å så mange som velger kurset for at de setter det oppe eller noe Lenke til kommentar
Vato Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvilke studenhjem foruten Nydalenkvarteret har BI studenter å velge i? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvilke studenhjem foruten Nydalenkvarteret har BI studenter å velge i? Foruten om bsn.no kan du fint søke på alle Studentskipnaden i Oslo sine leiligheter da du er medlem av SiO. http://www.sio.no/wps/portal/!ut/p/c5/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os3gDfwNvJ0dTP0NXAyNDA38TU3cDKNAPB-nAVGGCUAGRxwEcDfT9PPJzU_ULsrPTHB0VFQG2hzuv/dl3/d3/L2dJQSEvUUt3QS9ZQnZ3LzZfME8wS0JBNU4xRTAyMTBPNFFJMDAwMDAwMDA!/?reset=true Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hææææææ.. Jo, utifra Banner har vi de å velge i Etter jul en gang fikk vi jo en liste på mail over hvilke valgkurs vi kunne velge. Var ikke så stort utvalg da mener jeg å huske. Må jo sikkert være så å så mange som velger kurset for at de setter det oppe eller noe Hvilken linje går du? Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 iom at Trondheim er en mindre skole med færre linjer enn Bergen tviler jeg på at alle de fagene er velgbare. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Dette har helt sikkert vært spurt om i tråden tidligere, men jeg prøver meg likevell. Når får jeg endelig svar på søknaden min? Jeg har søkt for kommende høst, men har enda ikke fått noe svar. Er vel litt i tidligste laget å få tildelt studieplass, men litt greit å finne seg leilighet i et ellers trangt marked noe før skolestart. Har sendt inn alle karakterer fra videregående, litt vitnemål fra forsvaret og etc. Så til dere som går på bi; når fikk dere svar på søknaden? (Sånn isj dato) Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Tror jeg fikk svar i Juli Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 når søkte du? men du får nok svar en stund før du får svar fra samordna opptak, de vil gjerne få folk til å takke ja før de får tilbud fra universiteter. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Søkte vel i mai og fikk brev om å sende inn karakterer med godkjent kopi. Sullet meg på posten, men fikk beskjed om at de ikke tok kopier. Tok litt tid før jeg klarte å få meg fri fra jobb for å reise på politistasjonen for å få kopiert opp. Sendte inn disse papirene for rundt en uke siden Tror dog ikke jeg får plass på varehandelsledelse slik jeg håper på. Slacket litt for mye siste året på VGS og er stygt stygt redd jeg må ta oppigjen en god del fag og vente nok et år med studiene. Noen som vet hva snittet lå på for varehandelsledelse Bergen i fjor? Søsteren min som var ferdig på BI i fjor, sa noe om at snittet for fjoråret lå på BI sine websider, men jeg kan ikke finne noe Lenke til kommentar
turana Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hææææææ.. Jo, utifra Banner har vi de å velge i Etter jul en gang fikk vi jo en liste på mail over hvilke valgkurs vi kunne velge. Var ikke så stort utvalg da mener jeg å huske. Må jo sikkert være så å så mange som velger kurset for at de setter det oppe eller noe Hvilken linje går du? Økad Hva med deg? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 iom at Trondheim er en mindre skole med færre linjer enn Bergen tviler jeg på at alle de fagene er velgbare. Reagerte på det samme. Går på BI bergen selv, og vi hadde knapt halvparten av disse fagene å velge mellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå