knottsau Skrevet 9. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Hvordan tegner man markedets tilbudskurve? (Samlet tilbudskurve for mange bedrifter) Og hvordan tegner man monopolistens tilbudskurve? Endret 9. desember 2015 av knottsau Lenke til kommentar
MD123 Skrevet 9. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2015 Noen som har org og ledelse eksamensoppgaver med løsning? http://dokumenthandel.no/dokumenter/detaljer/organisasjonsatferd-ledelse-komplett/ Jeg brukte bare den der, kjøpte ikke boka engang. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 9. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2015 (endret) Er det noen som vet hvor mange plasser MSc programmene er tilrettelagt til utenlandsstudenter? Eller hvor mange søkere det er for antall plasser? Tenker da på MSc Finance eller MSc Business. Endret 9. desember 2015 av Mladic Lenke til kommentar
Zitca Skrevet 10. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2015 Noen som har fasiten på MC Strategi som var for et par uker siden? Den ligger ute på its learning. Foreleserne la den ut samme dag som eksamen ble avholdt. Har du mulighet til å legge den ut her ? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2015 Opererer Solstice / Midtsommerfest AS med house of brands OG sub-brands? Mener det kun er house of brands. Lenke til kommentar
LazySuperhuman Skrevet 11. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2015 Hvordan fungerer det om man vil konte i fag med case-eksamen? Blir det skriftlig eksamen eller ny case? Lenke til kommentar
Anette94 Skrevet 11. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2015 Hvordan fungerer det om man vil konte i fag med case-eksamen? Blir det skriftlig eksamen eller ny case? Blir ny case, så vidt jeg vet, men kan hende det finnes unntak. Hvilket fag er det snakk om? Lenke til kommentar
haugisen Skrevet 11. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2015 Noen som har noe tips til Personlig Økonomi eksamen? Lenke til kommentar
Nøteliten Skrevet 12. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2015 Noen som har fasit til bedriftsøkonomisk analyse? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) "Vi har følgende data fra nasjonalregnskapet i et land for et gitt år (alle tall i milliarder euro): Disponibel inntekt ®=3350, NNP=3400, samlet sparing (S)=450 og nettoinvestering i realkapital (I-D)=300. Nettoeksporten (X-Q)= er da lik ... 100 -100 200 300 " Skjønner ikke denne. Har funnet ut at F = -50, men er jo helt stuck. Har jo ikke CA (=(X-Q)+F, ikke har jeg C eller G. Hjelp Endret 12. desember 2015 av Lami Lenke til kommentar
mini90 Skrevet 12. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2015 Noen som kan gi meg tips til hva jeg kan skrive på punktet '' 5.0 Måling og revisjon. 5.1 Markedstiltakenes virkning per produktkategori''På Midtsommerfest/Solstice oppgaven?Synes gennerelt det er så lite tall å komme med i denne oppgaven, så sliter litt. Lenke til kommentar
mini90 Skrevet 12. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2015 Fikk ikke tatt bed.øk eksamen 10.12 grunnet sykdom (leverte legeerklering), noen som vet når jeg får tatt den opp igjen? Tar jeg den med de neste førsteklassingene? Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 12. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2015 Noen som kan gi meg tips til hva jeg kan skrive på punktet '' 5.0 Måling og revisjon. 5.1 Markedstiltakenes virkning per produktkategori'' På Midtsommerfest/Solstice oppgaven? Synes gennerelt det er så lite tall å komme med i denne oppgaven, så sliter litt. Helt forferdelig oppgave synes nå jeg, hvertfall sett i lys fra fjorårets oppgave. Hjelper heller ikke at markedsføring ikke interesserer meg spesielt. Lite å velge mellom synes jeg mtp. At midtsommerfest er så lite og nyoppstartet. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2015 Fikk ikke tatt bed.øk eksamen 10.12 grunnet sykdom (leverte legeerklering), noen som vet når jeg får tatt den opp igjen? Tar jeg den med de neste førsteklassingene? BØK 1 du tenker på? Tror konteeksamen går hvert semester for disse fagene. Så, til våren igjen.. Lenke til kommentar
OVOXO Skrevet 12. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2015 Noen som vet hvordan man kan finne oversikt over eksamensdatoer til neste semester nå som atbi er nede? Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 13. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) Opererer Solstice / Midtsommerfest AS med house of brands OG sub-brands? Mener det kun er house of brands. Litt sent svar, men tror da ikke Solstice opererer med House of Brands? Poenget med House of Brands er vel at de enkelte produkt ikke skal "henge sammen" med bedriften. Tenk for eksempel Toyota og Lexus, hvor Lexus ikke har noen synlige knuter til Toyota. EDIT: Ble faktisk litt usikker selv nå, Magma.no har veldig ulik definisjon i forhold til markedsføringsboka. Endret 13. desember 2015 av HawkeyeFtw Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) House of brands er vel et hovedmerke så flere undermerker uten direkte tilknytning. Midtsommerfest heter jo ikke Solstice Midtsommerfest heller slik det ville være med sub-brands (f.eks. Sony Playstation). Det er ingenting som knytter Midtsommerfest og Solstice sammen, derfor house of brands? Eller hm... Endret 13. desember 2015 av Lami Lenke til kommentar
LazySuperhuman Skrevet 13. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2015 Hvordan fungerer det om man vil konte i fag med case-eksamen? Blir det skriftlig eksamen eller ny case? Blir ny case, så vidt jeg vet, men kan hende det finnes unntak. Hvilket fag er det snakk om? Markedsføringsledelse. Har tenkt å konte i faget. Får garantert ikke bedre enn C. Lenke til kommentar
Anette94 Skrevet 13. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2015 Hvordan fungerer det om man vil konte i fag med case-eksamen? Blir det skriftlig eksamen eller ny case?Blir ny case, så vidt jeg vet, men kan hende det finnes unntak. Hvilket fag er det snakk om? Markedsføringsledelse. Har tenkt å konte i faget. Får garantert ikke bedre enn C. I markedsføringsledelse blir det ny case Kontet den selv. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 13. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2015 House of brands er vel et hovedmerke så flere undermerker uten direkte tilknytning. Midtsommerfest heter jo ikke Solstice Midtsommerfest heller slik det ville være med sub-brands (f.eks. Sony Playstation). Det er ingenting som knytter Midtsommerfest og Solstice sammen, derfor house of brands? Eller hm... Enig der, ja. Man kunne også velge om man ville fronte Solstice eller Midtsommerfest. House of Brand er, som du sier, uten tilknytning. Branded House derimot vil vel være mer direkte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå