MesterDefoe Skrevet 19. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2015 Flere som enda ikke har fått karakter i flervalgen i kommunikasjon ORG36412? Lenke til kommentar
Krabbelo Skrevet 19. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2015 Flere som enda ikke har fått karakter i flervalgen i kommunikasjon ORG36412? Har ikke fått den. Vet hva jeg får, men irriterende at de ikke klarer å legge ut sensur på sin egen fristdato. Merk at dette gjelder BI Nydalen. Lenke til kommentar
MesterDefoe Skrevet 19. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2015 Det morsome er at det er en MC eksamen hvor en datamaskin kan rette alt på en dag Lenke til kommentar
guetta Skrevet 22. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2015 Hei. Fikk C på flervalgseksamen i kommunikasjon for ledere som teller 20% og B på den som teller 80%. Alikevell står det C som karakter i dette faget? Er det mulig? Trudde det ble B siden den teller 80%? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Hvordan synes dere fagene mikroøkonomi og Business Communication in English - Written Intercultural and Ethical Awareness er? Skal ha de til høsten Regner med at det ikke er noen fra finans her, men dersom det er det. Hvordan er fagene Corporate finance og Financial Investment Analysis? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Hvordan synes dere fagene mikroøkonomi og Business Communication in English - Written Intercultural and Ethical Awareness er? Skal ha de til høsten Regner med at det ikke er noen fra finans her, men dersom det er det. Hvordan er fagene Corporate finance og Financial Investment Analysis? Business Communication er veldig greit. Undervisning i klasserom med 10-15 studenter som prater engelsk og får god opplæring av foreleser. Var skeptisk til dette, men kom ut derfra med veldig gode erfaringer. Mikroøkonomi er ganske enkelt, så lenge du kan tolke grafer. Interessant fag som handler om tilbud og etterspørsel. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Takk for svar, godt og høre. Er det forresten noen her som har hatt internship/summer internship? Er disse beregnet kun for studenter på masternivå? Tenker da spesielt innen finans. Tenker det er endel konkurranse fra NHH og INDØK også. Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 24. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2015 Noen som har fått karakteren sin for bacheloroppgaven? Venter ennå selv om sensurfristen var idag :/ Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 24. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2015 Noen som har fått karakteren sin for bacheloroppgaven? Venter ennå selv om sensurfristen var idag :/ Jeg fikk min i dag tidlig. Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 24. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2015 Noen som har fått karakteren sin for bacheloroppgaven? Venter ennå selv om sensurfristen var idag :/ Jeg fikk min i dag tidlig. Står at sensuren er forsinket hos meg.. BI Nydalen? Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 25. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2015 Skal begynne på BI til høsten nå, har fått bruker og alt slik. La merke til at jeg har fått studentepost også, og at jeg får Office pakken gratis. Lastet ned Office via studenteposten min, men når jeg åpner Word, PP og Excel så må jeg skrive inn aktiveringsnøkkel eller logge meg på med et eksisterende abonnement. Får jeg aktiveringsnøkkel når jeg starter på skolen? Og hva er passordet til studenteposten? Kan jeg endre det? Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 25. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2015 Noen som har fått karakteren sin for bacheloroppgaven? Venter ennå selv om sensurfristen var idag :/ Jeg fikk min i dag tidlig. BI Nydalen ja. Logistikkledelse Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 25. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2015 (endret) Skal begynne på BI til høsten nå, har fått bruker og alt slik. La merke til at jeg har fått studentepost også, og at jeg får Office pakken gratis. Lastet ned Office via studenteposten min, men når jeg åpner Word, PP og Excel så må jeg skrive inn aktiveringsnøkkel eller logge meg på med et eksisterende abonnement. Får jeg aktiveringsnøkkel når jeg starter på skolen? Og hva er passordet til studenteposten? Kan jeg endre det? Nøkkel skal ligge på @bi under IT. Passord kan endres ja. Får det vel første gang i posten. Tror jeg... Husker ikke... Endret 25. juni 2015 av Gennaro Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 25. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2015 Skal begynne på BI til høsten nå, har fått bruker og alt slik. La merke til at jeg har fått studentepost også, og at jeg får Office pakken gratis. Lastet ned Office via studenteposten min, men når jeg åpner Word, PP og Excel så må jeg skrive inn aktiveringsnøkkel eller logge meg på med et eksisterende abonnement. Får jeg aktiveringsnøkkel når jeg starter på skolen? Og hva er passordet til studenteposten? Kan jeg endre det? Nøkkel skal ligge på @bi under IT. Passord kan endres ja. Får det vel første gang i posten. Tror jeg... Husker ikke... Har endret passordet til @bi, men det jeg lurte på var om jeg kunne endre eller ihvertfall få vite passordet til studenteposten som ligger inne på @bi. Tror kanskje det er slik jeg får aktivert Office. Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 25. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2015 Skal begynne på BI til høsten nå, har fått bruker og alt slik. La merke til at jeg har fått studentepost også, og at jeg får Office pakken gratis. Lastet ned Office via studenteposten min, men når jeg åpner Word, PP og Excel så må jeg skrive inn aktiveringsnøkkel eller logge meg på med et eksisterende abonnement. Får jeg aktiveringsnøkkel når jeg starter på skolen? Og hva er passordet til studenteposten? Kan jeg endre det? Nøkkel skal ligge på @bi under IT. Passord kan endres ja. Får det vel første gang i posten. Tror jeg... Husker ikke... Har endret passordet til @bi, men det jeg lurte på var om jeg kunne endre eller ihvertfall få vite passordet til studenteposten som ligger inne på @bi. Tror kanskje det er slik jeg får aktivert Office. Mener du mailen som ligger i menyen til venstre? Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 25. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2015 Skal begynne på BI til høsten nå, har fått bruker og alt slik. La merke til at jeg har fått studentepost også, og at jeg får Office pakken gratis. Lastet ned Office via studenteposten min, men når jeg åpner Word, PP og Excel så må jeg skrive inn aktiveringsnøkkel eller logge meg på med et eksisterende abonnement. Får jeg aktiveringsnøkkel når jeg starter på skolen? Og hva er passordet til studenteposten? Kan jeg endre det? Nøkkel skal ligge på @bi under IT. Passord kan endres ja. Får det vel første gang i posten. Tror jeg... Husker ikke... Har endret passordet til @bi, men det jeg lurte på var om jeg kunne endre eller ihvertfall få vite passordet til studenteposten som ligger inne på @bi. Tror kanskje det er slik jeg får aktivert Office. Mener du mailen som ligger i menyen til venstre? Ja, den jeg tenker på. Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 25. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2015 (endret) Aldri hatt noe eget passord på den? Er det ikke bare å trykke seg rett inn etter innlogging på @bi? Endret 25. juni 2015 av Gennaro Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 25. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2015 Aldri hatt noe eget passord på den? Er det ikke bare å trykke seg rett inn etter innlogging på @bi? Jo, er jo det, men tenkte at det kanskje var slik jeg fikk Office 365 til Macen ved å bruke studentmailen som logg inn der (da den allerede har Office 365). Lenke til kommentar
Eli90 Skrevet 25. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2015 Noen som vet hvor man kan finne karakterskalaen for eksamen i Finansiell Styring vår 2015? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 29. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2015 Noen som kan si noe om Innovasjonsledelse som fordypning 3.klasse ØkAd? Er det å anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå