Bandidos-Pelle Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Jeg fikk også ufullstendig. Kan med 100 % sikkerhet si at det var enten A eller B, så tror de driver og surrer. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Ufullstendig er ikke stryk, men betyr at man ikke har møtt opp f.eks. Det er nok bare at de holder på å registrere og ikke har fullført alle enda og da har noen blitt midlertidig registrert som ikke møtt vil jeg tippe. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Jeg fikk også ufullstendig. Kan med 100 % sikkerhet si at det var enten A eller B, så tror de driver og surrer. Fått noe enda? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Jeg fikk også ufullstendig. Kan med 100 % sikkerhet si at det var enten A eller B, så tror de driver og surrer. Fått noe enda? Niks. Du? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Jeg har også fått ufullstendig som karakter i samme fag. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Er så jævlig amatørmessig, skulle vært klart idag. Går utifra hvis ikke karakteren er forandret enda så skjer det ikke idag? Orker ikke å refreshe mer. Lenke til kommentar
Direct Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Er så jævlig amatørmessig, skulle vært klart idag. Går utifra hvis ikke karakteren er forandret enda så skjer det ikke idag? Orker ikke å refreshe mer. Samme feil har skjedd tidligere. Ring eksamenskontoret, så fikser de det relativt raskt. Karakteren er nok klar, bare at overføringen til @bi har feilet Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Dette skjer regelmessig når karakterene skal legges ut. Det blir vanligvis rettet i løpet av et døgn. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 Er så jævlig amatørmessig, skulle vært klart idag. Går utifra hvis ikke karakteren er forandret enda så skjer det ikke idag? Orker ikke å refreshe mer.Ro ned gemyttene da, det er sikkert en helt plausibel forklaring på det. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 27. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Der var min ute, noen som vet hva grensen for A er? Har bedt om karakterbegrunnelse... Endret 28. mai 2015 av TheNarsissist Lenke til kommentar
Ronnyoz Skrevet 28. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2015 Der var min ute, noen som vet hva grensen for A er? Har bedt om karakterbegrunnelse... Min foreleser sa vel 80%. Fikk B. Kommer til å klage på den. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2015 Hvor mange oppgaver var det igjen? Er de vektet likt/ulikt? Lenke til kommentar
Ronnyoz Skrevet 28. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2015 Hvor mange oppgaver var det igjen? Er de vektet likt/ulikt? Det er vel totalt 23 deloppgaver. De er vektet ulikt. Kan jeg spørre om dere har fått det samme som sensorveiledningen på oppgave 2? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2015 (endret) En kompis av meg har riktig på ALT minus residual-oppgaven og 2D (den med størst verdi), han fikk B (hadde 92 % riktig). Har ikke hørt om noen som fikk A. Jeg fikk også B. EDIT: Det var vel strengt tatt 26 deloppgaver, ikke 23? Endret 28. mai 2015 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
MD123 Skrevet 28. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2015 Jeg fikk A, har ikke sett opp mot sensorveiledningen, men vet at oppgavene var vektet ulikt. Lenke til kommentar
gaffel1 Skrevet 28. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2015 Skal man skrive navn noe sted på bacheloroppgaven? Det står jo at man skal skrive id-nummer øverst til høyre på forsiden, men ser på mange oppgaver som ligger på nettet at de fleste skriver navn på forsiden i tillegg. Skal dette gjøres? Mange skriver også navnet sitt i forordteksten, skal man gjøre det der og? Trodde man bare skulle oppgi id-nummer jeg. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 29. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2015 Skal man skrive navn noe sted på bacheloroppgaven? Det står jo at man skal skrive id-nummer øverst til høyre på forsiden, men ser på mange oppgaver som ligger på nettet at de fleste skriver navn på forsiden i tillegg. Skal dette gjøres? Mange skriver også navnet sitt i forordteksten, skal man gjøre det der og? Trodde man bare skulle oppgi id-nummer jeg. Ikke at jeg har det korrekte svaret, men en kamerat av meg skrev kun ID-nummeret sitt på oppgaven. Personlig tror jeg det er korrekte måten å gjøre det på, men jeg har som sagt ikke svaret. Lenke til kommentar
Lanonym Skrevet 29. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2015 Hvordan gikk logistikk og markedsføringskanaler for dere som tok den i år? Lenke til kommentar
Audrey_Hepburn Skrevet 30. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2015 Hei! Vi lurer på om noen kan hjelpe oss med denne oppgaven. er første oppgave vi lurer på, kan arbeidsgiver ansette den andre kandidaten i stedet for Olsen? her har vi brukt aml §14-3 og kommet til konkusjon at arbeidsgiver kan ikke ansette den andre kandidaten. er dette riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå