Gå til innhold

Tråden for BI-studenter!

fanelli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så jævlig amatørmessig, skulle vært klart idag. Går utifra hvis ikke karakteren er forandret enda så skjer det ikke idag? Orker ikke å refreshe mer.

Samme feil har skjedd tidligere. Ring eksamenskontoret, så fikser de det relativt raskt. Karakteren er nok klar, bare at overføringen til @bi har feilet 

Lenke til kommentar

Er så jævlig amatørmessig, skulle vært klart idag. Går utifra hvis ikke karakteren er forandret enda så skjer det ikke idag? Orker ikke å refreshe mer.

Ro ned gemyttene da, det er sikkert en helt plausibel forklaring på det.
Lenke til kommentar

Skal man skrive navn noe sted på bacheloroppgaven? Det står jo at man skal skrive id-nummer øverst til høyre på forsiden, men ser på mange oppgaver som ligger på nettet at de fleste skriver navn på forsiden i tillegg. Skal dette gjøres? Mange skriver også navnet sitt i forordteksten, skal man gjøre det der og? Trodde man bare skulle oppgi id-nummer jeg.

Lenke til kommentar

Skal man skrive navn noe sted på bacheloroppgaven? Det står jo at man skal skrive id-nummer øverst til høyre på forsiden, men ser på mange oppgaver som ligger på nettet at de fleste skriver navn på forsiden i tillegg. Skal dette gjøres? Mange skriver også navnet sitt i forordteksten, skal man gjøre det der og? Trodde man bare skulle oppgi id-nummer jeg.

Ikke at jeg har det korrekte svaret, men en kamerat av meg skrev kun ID-nummeret sitt på oppgaven. Personlig tror jeg det er korrekte måten å gjøre det på, men jeg har som sagt ikke svaret.

Lenke til kommentar

Hei! Vi lurer på om noen kan hjelpe oss med denne oppgaven. er første oppgave vi lurer på, kan arbeidsgiver ansette den andre kandidaten i stedet for Olsen?

her har vi brukt aml §14-3 og kommet til konkusjon at arbeidsgiver kan ikke ansette den andre kandidaten. er dette riktig?

post-352011-0-35430100-1432980728_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...