Gennaro Skrevet 17. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2015 Kjenner en som strøk, men det var på 29101. Han hadde dog hoppet over noen oppgaver. Altså ikke prøvd. Lenke til kommentar
gaffel1 Skrevet 19. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2015 Jeg blir snart ferdig med bacheloren min på BI hvor jeg har fått fult lån hvert år (ikke stipend). Hvis jeg etter bacheloren går et ettårsstudium, eller hvis jeg velger å ta opp noen av fagene fra BI, får jeg mer lån da og evt stipend, eller er det noen regler for hvor mye man maks kan få i studielån? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 19. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2015 Det er en maks grense og maks antall år du kan studere før du ikke får støtte lenger. Men om du ikke har oversteget det (Noe du ikke gjør på en Bachelor) så må du ta et visst antall studiepoeng per semester for å kvalifisere som heltidsstudent, som gjør at du kan få studielån. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2015 (endret) Noen her som har noen leselige notater fra Knut sine forelesninger i starten av semesteret? Tenker på standardkost. Hadde blindtarmbetennelse i starten av semesteret så fikk ikke med meg starten. Skulle gjerne gjort arbeidskrava uten å måtte se på guider på nettet. Om noen kunne tatt bilde i notatblokka si fra noen av de første forelesningene hadde jeg vært evig takknemlig. Endret 19. mars 2015 av TheNarsissist Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Noen her som har faget Profesjonelt salg og forhandlinger? Synes arbeidskrav 1 temmelig tungt. Ganske mye å skrive fem sider om en modell boken bruker såpass lite plass på, og hva er det liksom å drøfte? Synes også syv dager er altfor kort tid! Endret 22. mars 2015 av LucarioX 1 Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 22. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2015 Noen her som har faget Profesjonelt salg og forhandlinger? Synes arbeidskrav 1 temmelig tungt. Ganske mye å skrive fem sider om en modell boken bruker såpass lite plass på, og hva er det liksom å drøfte? Synes også syv dager er altfor kort tid! Ja, jeg har det faget! Jeg har ikke sett på oppgaven enda, men skal sjekke det ut i morgen. Huff... Har vi bare en uke på oss? Frem til førstkommende fredag, altså? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2015 Yepp, førstkommende fredag tror jeg ja. Skikkelig dårlig stemning! Du får se hva du synes når du har kommet i gang, men personlig synes jeg oppgaven virker litt tynn i forhold til hvor mange sider de krever. 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2015 Dere som har hatt statistikk for økonomer, hvordan synes dere eksamen var i forhold til oppgavesettene som Pål gikk igjennom i forelesningene? Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 24. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2015 Dere som har hatt statistikk for økonomer, hvordan synes dere eksamen var i forhold til oppgavesettene som Pål gikk igjennom i forelesningene? To år siden jeg hadde faget, men de er ganske relevante. Kombiner det med tidligere eksamensoppgaver, så klarer du deg veldig bra. 1 Lenke til kommentar
elimt Skrevet 25. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2015 Dere som har hatt statistikk for økonomer, hvordan synes dere eksamen var i forhold til oppgavesettene som Pål gikk igjennom i forelesningene? Jeg ville ha gått gjennom tidligere eksamensoppgaver. Det er veldig relevant. Eksamenene er også ofte veldig like. Klarer du dem vil du stille godt på eksamen 1 Lenke til kommentar
Lanonym Skrevet 29. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2015 Hei. Er det noen her som har noen tips til eksamen i logistikk og markedsføringskanaler, og business communication in english written? Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 29. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2015 Jeg kunne også trenge noen tips til eksamen i logistikk og markedsføringskanaler! Hadde satt stor pris på det! Lenke til kommentar
imsdal1 Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 I metode og økonometri så er det snakk om en arbeidsbok, er det den "En moderne innføring" som ligger sammen med arbeidskravene? Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 3. april 2015 Rapporter Del Skrevet 3. april 2015 (endret) Hvorfor er det bare transaksjonene som innebærer avskrivninger som fører til resultateffekt? Endret 3. april 2015 av matte geek Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 3. april 2015 Rapporter Del Skrevet 3. april 2015 Uff, ikke lenge til Org eksamen nå, har kun gjort arbeidskrava. Merker jeg begynner å bli stressa nå. Tungt fag og skulle sette seg ned med.. Lenke til kommentar
MD123 Skrevet 5. april 2015 Rapporter Del Skrevet 5. april 2015 Uff, ikke lenge til Org eksamen nå, har kun gjort arbeidskrava. Merker jeg begynner å bli stressa nå. Tungt fag og skulle sette seg ned med.. Jeg ser også veldig mørkt på det faget. "Om-å-gjøre-å-huske-mest-mulig-eksamen", med 0 rom for egne refleksjoner eller lignende. Gud som jeg gleder meg til å bli ferdig med det. 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. april 2015 Rapporter Del Skrevet 5. april 2015 Tips; gjør arbeidskrav-struktur til alle eksamensoppgavene (de ligger jo ute fra før, er 13 av dem), og jobb med dine egne besvarelser etterpå. Sånn jeg jobber. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 6. april 2015 Rapporter Del Skrevet 6. april 2015 Noen som har svarene på arbeidskrav nr.2 til Økonomi og virksomhetsstyring? Mangler 0,91 poeng riktig for å bestå, men jeg klarer ikke finne ut en siste svar. 1 Lenke til kommentar
OVOXO Skrevet 7. april 2015 Rapporter Del Skrevet 7. april 2015 Noen som har oversikt over poengkravet for A og B i met2920/Statistikk for økonomer? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. april 2015 Rapporter Del Skrevet 7. april 2015 Kommet igang med innspurten? Hvordan øver du? Skal selv begynne på eksamenssett idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå