MesterDefoe Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 Hvor og når har forelesere veiledningstid, slik at du kan gå på kontoret deres og spørre om faget. Tenkte på Oslo Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 Wtf, ser nå at jeg har fått ufullstendig i finans og økonomistyring 1. Sitter faen meg hjemme med kopi av besvarelsen. Hva har skjedd? Hadde regnet med en B hvertfall. Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 Wtf, ser nå at jeg har fått ufullstendig i finans og økonomistyring 1. Sitter faen meg hjemme med kopi av besvarelsen. Hva har skjedd? Hadde regnet med en B hvertfall. Merkelig. Id nr og alt er utfylt som det skal? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 Ja, ble jo det. Eksamensvakten min sjekket den også opp mot studentkortet før jeg fikk gå. Hva i helvette. Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 De jeg vet om som har fått ufullstendig er de som ikke har møtt. Eller rota med id nr på besvarelsen. Hvis dette ikke gjelder for deg er det bare å starte klageprosess med en eneste gang. BI har gjort feil før. Lenke til kommentar
GoDziLLaHisBaCk Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 wtf??jeg har også fått ufullstendigog det var tredje forsøket mitt i finans og øk.styring 1 ¨ Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 Godt mulig det gis ufullstendig i det faget hvis ikke alle tre deler er bestått? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 De jeg vet om som har fått ufullstendig er de som ikke har møtt. Eller rota med id nr på besvarelsen. Hvis dette ikke gjelder for deg er det bare å starte klageprosess med en eneste gang. BI har gjort feil før Dette er bare helt idiotisk. Jeg har til og med eget rom og egen vakt på alle eksamenen mine så skal litt til å fucke opp. Forventer at de i de minste ikke kødder med eksamenen når jeg betaler studieavgift. Helvettes brøhuer. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 Godt mulig det gis ufullstendig i det faget hvis ikke alle tre deler er bestått? Første jeg tenkte på, men ganske sikker på at jeg fikk det meste rett på alle delene og mener Knut har sagt at de gir F når ikke alle er bestått. Lenke til kommentar
haugisen Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 Da ble det F i finans eneste faget jeg strøk i heldigvis. Hvor ber jeg om karakterbegrunnelse? Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 Da ble det F i finans eneste faget jeg strøk i heldigvis. Hvor ber jeg om karakterbegrunnelse? Her: https://at.bi.no/NO/Pages/Exa_Karakterbegrunnelse.aspx Du vil bare få oppgitt % riktig i begrunnelsen. Lenke til kommentar
Aaviken Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg fikk også ufullstendig på en eksamen før jul, og da var det kun en forsinkelse i sensuren pga. nytt datasystem. Så slapp av, karakteren kommer ila dagen/morgendagen Lenke til kommentar
Twix Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg fikk også "Ufullstendig". Blir litt stressa av det, ihvertfall når man forventer at man har stått... Lenke til kommentar
Inga Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 Noen andre som ikke har fått BØK-karakteren enda? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 Står det ufullstendig? Lenke til kommentar
Inga Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 Står det ufullstendig? Nei, står bare at sensurfrist er 14.01.15 Lenke til kommentar
Direct Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Godt mulig det gis ufullstendig i det faget hvis ikke alle tre deler er bestått? Første jeg tenkte på, men ganske sikker på at jeg fikk det meste rett på alle delene og mener Knut har sagt at de gir F når ikke alle er bestått. Er det stryk får du F og ikke ufullstendig, så du kan du ta det helt med ro:) Det er nok bare BI som har problemer med overføring av karakteren. Ta en telefon til eksamenskontoret imorgen så har du karakteren innen èn time. Skjedde med meg også i et fag, altså ufullstendig, og da snakket jeg med eksamenskontoret og feilen ble fikset med engang. Endret 14. januar 2015 av Direct Lenke til kommentar
student123456789 Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg har hørt at sensuren i markedsføring er utsatt til midten av februar. Vet noen om det stemmer? Lenke til kommentar
MD123 Skrevet 14. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2015 Det jeg har hørt er at den er utsatt i 3 uker for enkelte, men flesteparten får den på fredag som planlagt. Lenke til kommentar
erremulig! Skrevet 15. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2015 Har også fått "ufullstendig"... I finans 2. Sparte på svarene, læreren la ut svarene med en gang og regnet meg frem til å få en klar A. Bittert om jeg da har fucket det til ved å glemme å skrive en rute eller no... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå