Aaviken Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Er vel ikke noen som tilfeldigvis sitter på sensorveiledningene til Finansregnskap og regnsk.analyse, og mikroøkonomi? Lenke til kommentar
Pbateman Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Er vel ikke noen som tilfeldigvis sitter på sensorveiledningene til Finansregnskap og regnsk.analyse, og mikroøkonomi? Hvis de ikke ligger ute på atbi, er det ingen her som har dem Lenke til kommentar
Aaviken Skrevet 2. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2015 Det er ikke sikkert. Forelesere kan sende ut disse på forespørsel, men mine var dessverre ikke så hjelpsomme... Lenke til kommentar
Pbateman Skrevet 3. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2015 Har bedt om begrunnelse for karakter i et fag, noen som vet hvordan jeg får begrunnelsen? På mail eller? Den kommer på @bi Samme sted som der det står at jeg har sendt anmodning om begrunnelse? Bruker de å være sen? Fristen for svar på min er i morgen, kan ikke se noen plass at jeg har fått.. Har aldri gjort dette før skjønner du:P Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 4. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2015 Har bedt om begrunnelse for karakter i et fag, noen som vet hvordan jeg får begrunnelsen? På mail eller?Den kommer på @bi Samme sted som der det står at jeg har sendt anmodning om begrunnelse? Bruker de å være sen? Fristen for svar på min er i morgen, kan ikke se noen plass at jeg har fått.. Har aldri gjort dette før skjønner du:P Du finner det her: https://at.bi.no/NO/Pages/Exa_Karakterbegrunnelse.aspx Logg inn, så skal det stå under "skjema for karakterbegrunnelse". Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Merkelig spm. Men finnes det en vannkoker på BI? Skulle gjerne lagd havregrøt til lunsj. Btw, noen som vet hvor matte karakterene blir av? Sensurfristen var jo idag. Endret 5. januar 2015 av TheNarsissist Lenke til kommentar
Ohgenius Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Offentliggjøringsfristen for karakteren i matte skulle ha kommet ut i dag. Pleier det ikke å komme ca kl 12.00? Den er fremdeles ikke ute. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Klikker for meg sitter og refresher og refresher. Lenke til kommentar
Ohgenius Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Klikker for meg sitter og refresher og refresher. Da gjelder det heldigvis ikke bare meg! Lenke til kommentar
Innavl Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Noen som har skrevet ned eksamensdatoer for de som går øk&ad 2. året nå til våren? Finner de ikke lenger på at.bi Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 5. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2015 Noen som har skrevet ned eksamensdatoer for de som går øk&ad 2. året nå til våren? Finner de ikke lenger på at.bi Her: https://at.bi.no/NO/studentinformasjon/eksamen/eksamensplaner/bachelor-2-%C3%A5r Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Merkelig spm. Men finnes det en vannkoker på BI? Skulle gjerne lagd havregrøt til lunsj. Kanskje lurt å nevne hvilken BI-skole du snakker om. Typisk Oslo å anta at man alltid snakker om de når man ikke sier noe annet Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Haha, Oslo ja Lenke til kommentar
NJ- Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Ingen av dere her på forumet (eller kjenner noen) som ønsker en billett til Vinterlekene? Jeg selger nemlig min billig. Lenke til kommentar
Ohgenius Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Noen som vet om det er nødvendig med moderne makroøkonomi boka eller bør jeg bare kjøpe hjelper til moderne makro? Lenke til kommentar
Ohgenius Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Evt om man må ha den nyeste boken i finansregnskap? Har fått tak i en eldre bok, 2 utgave men jeg ser det er 4 utgave som gjelder? Endret 7. januar 2015 av Ohgenius Lenke til kommentar
ness209 Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Ser vi har fått regningen på semesteravgiften. På BI.no står det at totalprisen for et år på økad er 63400kr, men nå har jeg fått en regning på 32.565kr noe jeg også betalte sist halvår. Tilsammen blir jo dette ca 65.000kr. Er klar over at dette er småpenger i forhold til summen, men blir likevel irritert, betaler jo nesten 2000kr ekstra..noen som vet hva disse pengene går til? Noen andre som har fått samme regning? Lenke til kommentar
rajandal Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 Ser vi har fått regningen på semesteravgiften. På BI.no står det at totalprisen for et år på økad er 63400kr, men nå har jeg fått en regning på 32.565kr noe jeg også betalte sist halvår. Tilsammen blir jo dette ca 65.000kr. Er klar over at dette er småpenger i forhold til summen, men blir likevel irritert, betaler jo nesten 2000kr ekstra..noen som vet hva disse pengene går til? Noen andre som har fått samme regning? du har glemt at det er inkludert semesteravgifter.... alle betaler samme summen Lenke til kommentar
rajandal Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 hvorfor har ikke økometri karakteren kommet ut enda.. har faen meg ødelagt refresh knappen. god damn it er det så fuckings vanskelig å legge ut karakterene, jeg kan gjør det grattis hvis dere trenger ansatter Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 7. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2015 hvorfor har ikke økometri karakteren kommet ut enda.. har faen meg ødelagt refresh knappen. god damn it er det så fuckings vanskelig å legge ut karakterene, jeg kan gjør det grattis hvis dere trenger ansatter Skjønner ikke selv.. Sensuren er 2 dager forsinket i et annet fag. BI er helt nazi på tidsfrister, men kun når det gjelder studenter tydeligvis.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå