Pbateman Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Kanskje litt dumt spm men : i finansregnskap og regnskapsanalyse står det feks at oppgave 1 er vektet 10%, oppgave 2 er vektet 25% .. vil det da si at om jeg får alt rett på oppgave 1 har jeg A på denne, og denne teller 10% eller vil det si at jeg har fått 10/10 poeng på den oppgaven, og at om jeg feks får 20 poeng på oppgave 2 så har jeg 25 poeng liksom, av 100? eller vil oppgave 2 feks bli en B som teller 25? Tror de setter en karakter på hver oppgave, og tar gjennomsnittet av alle oppgavene som "hovedkarakteren". Lenke til kommentar
Inga Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Noen som vil dele hva de fikk på oppgave 18 på BØK-eksamen i går? Og hvordan de gikk fram for å løse den. Lenke til kommentar
GoDziLLaHisBaCk Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) . Endret 12. desember 2014 av GoDziLLaHisBaCk Lenke til kommentar
GoDziLLaHisBaCk Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) jeg prøvde å legge inn matte flervalg sensor veiledning mislykket forsøk nå er den ute ihvertfall Endret 12. desember 2014 av GoDziLLaHisBaCk Lenke til kommentar
Pbateman Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 jeg prøvde å legge inn matte flervalg sensor veiledning mislykket forsøk nå er den ute ihvertfall Det er den jo ikke? finner den ikke isåfall Lenke til kommentar
GoDziLLaHisBaCk Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) 1 Endret 12. desember 2014 av GoDziLLaHisBaCk Lenke til kommentar
GoDziLLaHisBaCk Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 jeg prøvde å legge inn matte flervalg sensor veiledning mislykket forsøk nå er den ute ihvertfall Det er den jo ikke? finner den ikke isåfall du må søke på Met 29102 Lenke til kommentar
Pbateman Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 jeg prøvde å legge inn matte flervalg sensor veiledning mislykket forsøk nå er den ute ihvertfall Det er den jo ikke? finner den ikke isåfall du må søke på Met 29102 Aah, ny eksamenskode ja! Fikk to feil, burde vel holde til en A? 1 Lenke til kommentar
haugisen Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Da ble det stryk på meg i matten Lenke til kommentar
StudentenpåBI Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 jeg prøvde å legge inn matte flervalg sensor veiledning mislykket forsøk nå er den ute ihvertfall Det er den jo ikke? finner den ikke isåfall du må søke på Met 29102 Aah, ny eksamenskode ja! Fikk to feil, burde vel holde til en A? Jeg fikk også 18 riktige. Tror A er i intervallet 18-20 Lenke til kommentar
StudentenpåBI Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Da ble det stryk på meg i matten Kan jeg spørre hvordan du jobber gjennom et semester når du har hatt så store problemer med både matte og finans? Lenke til kommentar
haugisen Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Da ble det stryk på meg i matten Kan jeg spørre hvordan du jobber gjennom et semester når du har hatt så store problemer med både matte og finans? Ekstremt dårlig. Skammer meg hvor mye jeg har undervurdert studiene. Har vært en wake up call som kom alt for sent Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Da ble det stryk på meg i matten Kan jeg spørre hvordan du jobber gjennom et semester når du har hatt så store problemer med både matte og finans? Ekstremt dårlig. Skammer meg hvor mye jeg har undervurdert studiene. Har vært en wake up call som kom alt for sent Og folk sa det bare var å betale seg gjennom BI Fra spøk til revolver, du har 2,5 år på å konte og 2,5 år på å gjøre det bedre Lenke til kommentar
haugisen Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Da ble det stryk på meg i matten Kan jeg spørre hvordan du jobber gjennom et semester når du har hatt så store problemer med både matte og finans? Ekstremt dårlig. Skammer meg hvor mye jeg har undervurdert studiene. Har vært en wake up call som kom alt for sent Og folk sa det bare var å betale seg gjennom BI Fra spøk til revolver, du har 2,5 år på å konte og 2,5 år på å gjøre det bedre Hvordan fungerer dette me stryk? Vil jeg med engang etter eksamenen er sensurert få en ny eksamensdato? eller må jeg velge en selv? Lenke til kommentar
GoDziLLaHisBaCk Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Da ble det stryk på meg i matten Kan jeg spørre hvordan du jobber gjennom et semester når du har hatt så store problemer med både matte og finans? Ekstremt dårlig. Skammer meg hvor mye jeg har undervurdert studiene. Har vært en wake up call som kom alt for sent Og folk sa det bare var å betale seg gjennom BI Fra spøk til revolver, du har 2,5 år på å konte og 2,5 år på å gjøre det bedre Hvordan fungerer dette me stryk? Vil jeg med engang etter eksamenen er sensurert få en ny eksamensdato? eller må jeg velge en selv? hei hvis du logger deg på atbi, ser du på første siden de spør om du vil konte i et fag. klikk på linken og følg prosedyren for å ha tilgang til itslearning og undervisning neste semester du må selv passe på å melde av/på eksamen fra 15.sep Lenke til kommentar
Inga Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Nå er sensorveiledningen for BØK lagt ut. I hvert fall for oss nettstudenter. Lenke til kommentar
GoDziLLaHisBaCk Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Nå er sensorveiledningen for BØK lagt ut. I hvert fall for oss nettstudenter. bøk 3411? gidder du legge ut svar eller link? fant ikke jeg.. Lenke til kommentar
Sturestek Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Nå er sensorveiledningen for BØK lagt ut. I hvert fall for oss nettstudenter. bøk 3411? gidder du legge ut svar eller link? fant ikke jeg.. Ja få den ut! Lenke til kommentar
Inga Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Her er den BØK 34111 Sensorveiledning H 14.pdf Lenke til kommentar
GoDziLLaHisBaCk Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Her er den tusen takk vet du hvor mange % riktig i hver del for å stå? går litt forskjellige rykter , noen sier 40%, andre 20% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå