Gå til innhold

Tråden for BI-studenter!

fanelli

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har meldt meg opp til kontuniasjonseksamen i org (18 desember), men får ikke tilgang på itslearning fordi det ikke er undervisning i faget dette halvåret. Har derimot tilgang til all info som jeg fikk i fjor når jeg deltok i undervisningen. Men hvor finner jeg eksamensoppgaven for i år? Tror de er relativt like fra år til år, men vil sjekke for å være sikker. Noen som sjønner seg på dette?

kontinuasjons/eksamensoppgaven for i høst*

Det er undervisning hver mandag klokken 17.30 - 20.30

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg har meldt meg opp til kontuniasjonseksamen i org (18 desember), men får ikke tilgang på itslearning fordi det ikke er undervisning i faget dette halvåret. Har derimot tilgang til all info som jeg fikk i fjor når jeg deltok i undervisningen. Men hvor finner jeg eksamensoppgaven for i år? Tror de er relativt like fra år til år, men vil sjekke for å være sikker. Noen som sjønner seg på dette?

kontinuasjons/eksamensoppgaven for i høst*

Det er undervisning hver mandag klokken 17.30 - 20.30

Ååå, jeg prøvde å melde meg på kurset men fikk det ikke opp i listen over kurs, trodde det var fordi det ikke var undervisning, jeg misforsto! Takk for svar :-)

kunne du lagt ut de 13 oppgavene? Tar noen dager før jeg får tilgang på itslearning.. Det hadde vert til stor hjelp! :)

Lenke til kommentar

I finans og økonomistyring 1, bør man gjøre alle de jævla oppgavene som er lista opp i den satans Bredesen boka eller holder det å gjøre alle arbeidskrava og gjøre gamle eksamensopogaver?

For meg holdt det med arbeidskrav og eksamensoppgaver, samt møte opp i forelesninger. Fikk A

Lenke til kommentar

Da er det ca en måned til strategi eksamen (STR3605) og lurer på om om det er noen som har laget en oversikt over ord/begreper som kan komme? Hadde selvfølgelig ikke mulighet til å være i oppsummeringen vi hadde i Trondheim hvor man gikk igjennom 30 spørsmål, og føler derfor jeg ikke har kontroll. Har vært i forelesningene ellers, men har ikke skrevet opp spørsmålene som har kommet på kahoot! da jeg var mer opptatt av å være rask og svare...

Har også fått følelsen av at foreleseren og kursansvarlig for den saks skyld, ikke er helt klar over selv hva som skal komme, og hvordan eksamen skal være...

Endret av Direct
Lenke til kommentar

I finans og økonomistyring 1, bør man gjøre alle de jævla oppgavene som er lista opp i den satans Bredesen boka eller holder det å gjøre alle arbeidskrava og gjøre gamle eksamensopogaver?

For meg holdt det med arbeidskrav og eksamensoppgaver, samt møte opp i forelesninger. Fikk A

Takk for svar. Faget er jeg egentlig ikke så vanskelig, får hvertfall ikke inntrykk av det i forelesningene, men når jeg åpner den jævla boka blir det plutselig ikke så lett..

Jeg fikk også A på denne eksamen, og følte ikke jeg kunne noe som helst før jeg begynte å jobbe med eksamensoppgavene 6 dager før eksamen. Jeg lærte veldig mye av å først se på svaret (fasit), og dermed ta i bruk notater fra forelesning på emnet.

Forøvrig ble bøkene aldri brukt.

Lenke til kommentar

Da er det ca en måned til strategi eksamen (STR3605) og lurer på om om det er noen som har laget en oversikt over ord/begreper som kan komme? Hadde selvfølgelig ikke mulighet til å være i oppsummeringen vi hadde i Trondheim hvor man gikk igjennom 30 spørsmål, og føler derfor jeg ikke har kontroll. Har vært i forelesningene ellers, men har ikke skrevet opp spørsmålene som har kommet på kahoot! da jeg var mer opptatt av å være rask og svare...

Har også fått følelsen av at foreleseren og kursansvarlig for den saks skyld, ikke er helt klar over selv hva som skal komme, og hvordan eksamen skal være...

Det ligger en prøveeksamen på it's learning. Kanskje jeg tar notater fra repetisjonskahooten på 30spm når vi tar den (neste gang). Skal i så fall si i fra.
Lenke til kommentar

Det ligger en prøveeksamen på it's learning. Kanskje jeg tar notater fra repetisjonskahooten på 30spm når vi tar den (neste gang). Skal i så fall si i fra.

Det hadde vært flott Nimrad :)

Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle hvordan jeg bør lese i faget Personlig Økonomi? Hva bør jeg egentlig fokusere på før eksamen nå?

Gjør oppgaver. Eie vs leie, kontantstrømmer, lån osv. Husker ikke alt, men det skal være ganske enkelt å finne ut av basert på forelesningene. Veldig strukturert fag.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva slags snitt trenger man for å komme inn på BI Oslo, Økonomi og Admin? Har da ikke førstegangsvitnemål.

Så vidt jeg vet trenger du bare Studiekompetanse og penger for å komme inn.
Nja! Ikke bare, tror jeg.

I hvert fall; For de som sist høst søkte seg til bachelor i markedsføring, kom det ikke inn personer med under 3.2 i gjennomsnittskarakter.

Endret av SilvioBerlusconi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle hvordan jeg bør lese i faget Personlig Økonomi? Hva bør jeg egentlig fokusere på før eksamen nå?

Gjør oppgaver. Eie vs leie, kontantstrømmer, lån osv. Husker ikke alt, men det skal være ganske enkelt å finne ut av basert på forelesningene. Veldig strukturert fag.

Har ikke fått vært i alle forelesningene og foreleser laster ikke opp noe fagstoff. Har også spurt han hva man bør lese på, men han sier bare at jeg skal være i forelesningene. Har en forelesningsplan, men står ikke direkte hva man bør kunne her. Får se over eksamener og lese på det du nevnte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...