crayola Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hei! Jeg har meldt meg opp til kontuniasjonseksamen i org (18 desember), men får ikke tilgang på itslearning fordi det ikke er undervisning i faget dette halvåret. Har derimot tilgang til all info som jeg fikk i fjor når jeg deltok i undervisningen. Men hvor finner jeg eksamensoppgaven for i år? Tror de er relativt like fra år til år, men vil sjekke for å være sikker. Noen som sjønner seg på dette? kontinuasjons/eksamensoppgaven for i høst* Det er undervisning hver mandag klokken 17.30 - 20.30 Lenke til kommentar
ness209 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hei! Jeg har meldt meg opp til kontuniasjonseksamen i org (18 desember), men får ikke tilgang på itslearning fordi det ikke er undervisning i faget dette halvåret. Har derimot tilgang til all info som jeg fikk i fjor når jeg deltok i undervisningen. Men hvor finner jeg eksamensoppgaven for i år? Tror de er relativt like fra år til år, men vil sjekke for å være sikker. Noen som sjønner seg på dette? kontinuasjons/eksamensoppgaven for i høst* Det er undervisning hver mandag klokken 17.30 - 20.30 Ååå, jeg prøvde å melde meg på kurset men fikk det ikke opp i listen over kurs, trodde det var fordi det ikke var undervisning, jeg misforsto! Takk for svar :-) kunne du lagt ut de 13 oppgavene? Tar noen dager før jeg får tilgang på itslearning.. Det hadde vert til stor hjelp! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 I finans og økonomistyring 1, bør man gjøre alle de jævla oppgavene som er lista opp i den satans Bredesen boka eller holder det å gjøre alle arbeidskrava og gjøre gamle eksamensopogaver? Lenke til kommentar
gier008 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 I finans og økonomistyring 1, bør man gjøre alle de jævla oppgavene som er lista opp i den satans Bredesen boka eller holder det å gjøre alle arbeidskrava og gjøre gamle eksamensopogaver? For meg holdt det med arbeidskrav og eksamensoppgaver, samt møte opp i forelesninger. Fikk A Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Takk for svar. Faget er jeg egentlig ikke så vanskelig, får hvertfall ikke inntrykk av det i forelesningene, men når jeg åpner den jævla boka blir det plutselig ikke så lett.. Lenke til kommentar
Direct Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Da er det ca en måned til strategi eksamen (STR3605) og lurer på om om det er noen som har laget en oversikt over ord/begreper som kan komme? Hadde selvfølgelig ikke mulighet til å være i oppsummeringen vi hadde i Trondheim hvor man gikk igjennom 30 spørsmål, og føler derfor jeg ikke har kontroll. Har vært i forelesningene ellers, men har ikke skrevet opp spørsmålene som har kommet på kahoot! da jeg var mer opptatt av å være rask og svare... Har også fått følelsen av at foreleseren og kursansvarlig for den saks skyld, ikke er helt klar over selv hva som skal komme, og hvordan eksamen skal være... Endret 23. oktober 2014 av Direct Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 I finans og økonomistyring 1, bør man gjøre alle de jævla oppgavene som er lista opp i den satans Bredesen boka eller holder det å gjøre alle arbeidskrava og gjøre gamle eksamensopogaver? For meg holdt det med arbeidskrav og eksamensoppgaver, samt møte opp i forelesninger. Fikk A Takk for svar. Faget er jeg egentlig ikke så vanskelig, får hvertfall ikke inntrykk av det i forelesningene, men når jeg åpner den jævla boka blir det plutselig ikke så lett.. Jeg fikk også A på denne eksamen, og følte ikke jeg kunne noe som helst før jeg begynte å jobbe med eksamensoppgavene 6 dager før eksamen. Jeg lærte veldig mye av å først se på svaret (fasit), og dermed ta i bruk notater fra forelesning på emnet. Forøvrig ble bøkene aldri brukt. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Noen som har tips i hvordan lære seg Finansregnskap og regnskapsanalyse på best måte? Litt over en mnd igjen til eksamen, og begynner å bli ganske stressa. Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 En artikkel i Dagens Næringsliv angående utsatt generalforsamling for SBIO. http://www.dn.no/talent/2014/10/23/1545/Utdannelse/universitas-pengespill-om-valgkandidater-p-bi Tanker? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 http://sbio.no/2014/10/orientering-fra-sbio-styret/ Det nytter ikke spekulere i dette slik situasjonen er nå. Det er svært få som vet noe som helst om dette her og det er nok best at det forblir sånn inntil styret får all faktaen frem. Vi andre får bare vente på mer info og ny dato for GF. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Da er det ca en måned til strategi eksamen (STR3605) og lurer på om om det er noen som har laget en oversikt over ord/begreper som kan komme? Hadde selvfølgelig ikke mulighet til å være i oppsummeringen vi hadde i Trondheim hvor man gikk igjennom 30 spørsmål, og føler derfor jeg ikke har kontroll. Har vært i forelesningene ellers, men har ikke skrevet opp spørsmålene som har kommet på kahoot! da jeg var mer opptatt av å være rask og svare... Har også fått følelsen av at foreleseren og kursansvarlig for den saks skyld, ikke er helt klar over selv hva som skal komme, og hvordan eksamen skal være... Det ligger en prøveeksamen på it's learning. Kanskje jeg tar notater fra repetisjonskahooten på 30spm når vi tar den (neste gang). Skal i så fall si i fra. Lenke til kommentar
Direct Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Da er det ca en måned til strategi eksamen (STR3605) og lurer på om om det er noen som har laget en oversikt over ord/begreper som kan komme? Hadde selvfølgelig ikke mulighet til å være i oppsummeringen vi hadde i Trondheim hvor man gikk igjennom 30 spørsmål, og føler derfor jeg ikke har kontroll. Har vært i forelesningene ellers, men har ikke skrevet opp spørsmålene som har kommet på kahoot! da jeg var mer opptatt av å være rask og svare... Har også fått følelsen av at foreleseren og kursansvarlig for den saks skyld, ikke er helt klar over selv hva som skal komme, og hvordan eksamen skal være... Det ligger en prøveeksamen på it's learning. Kanskje jeg tar notater fra repetisjonskahooten på 30spm når vi tar den (neste gang). Skal i så fall si i fra. Det hadde vært flott Nimrad Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Fy faen som jeg hater bedriften. Dette må være BI sitt svar på Exphil.. Lenke til kommentar
gier008 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Gled deg til Organisasjonspsykologi og ledelse 2 Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hva slags snitt trenger man for å komme inn på BI Oslo, Økonomi og Admin? Har da ikke førstegangsvitnemål. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hva slags snitt trenger man for å komme inn på BI Oslo, Økonomi og Admin? Har da ikke førstegangsvitnemål. Så vidt jeg vet trenger du bare Studiekompetanse og penger for å komme inn. 1 Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Noen som kan fortelle hvordan jeg bør lese i faget Personlig Økonomi? Hva bør jeg egentlig fokusere på før eksamen nå? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Noen som kan fortelle hvordan jeg bør lese i faget Personlig Økonomi? Hva bør jeg egentlig fokusere på før eksamen nå?Gjør oppgaver. Eie vs leie, kontantstrømmer, lån osv. Husker ikke alt, men det skal være ganske enkelt å finne ut av basert på forelesningene. Veldig strukturert fag. 1 Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Hva slags snitt trenger man for å komme inn på BI Oslo, Økonomi og Admin? Har da ikke førstegangsvitnemål. Så vidt jeg vet trenger du bare Studiekompetanse og penger for å komme inn.Nja! Ikke bare, tror jeg. I hvert fall; For de som sist høst søkte seg til bachelor i markedsføring, kom det ikke inn personer med under 3.2 i gjennomsnittskarakter. Endret 31. oktober 2014 av SilvioBerlusconi 1 Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Noen som kan fortelle hvordan jeg bør lese i faget Personlig Økonomi? Hva bør jeg egentlig fokusere på før eksamen nå?Gjør oppgaver. Eie vs leie, kontantstrømmer, lån osv. Husker ikke alt, men det skal være ganske enkelt å finne ut av basert på forelesningene. Veldig strukturert fag. Har ikke fått vært i alle forelesningene og foreleser laster ikke opp noe fagstoff. Har også spurt han hva man bør lese på, men han sier bare at jeg skal være i forelesningene. Har en forelesningsplan, men står ikke direkte hva man bør kunne her. Får se over eksamener og lese på det du nevnte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå