gaffel1 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg fikk D på matteeksamen som teller 20%, og C på den matteeksamen som teller 80 %. Hvis jeg tar opp den eksamen som teller 20% og får A eller B på den, kan den sammenlagte karakteren gå opp til B da? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Jeg fikk D på matteeksamen som teller 20%, og C på den matteeksamen som teller 80 %. Hvis jeg tar opp den eksamen som teller 20% og får A eller B på den, kan den sammenlagte karakteren gå opp til B da? Nei, ikke om de beregner den samlede karakteren på normal måte. (5*0,2)+(3*0,8) = 3,4 Dersom du får A på 20% eksamen og C på 80% eksamen vil totalkarakteren bli 3,4. Dette rundes ned til C, 3,5+ rundes opp til B. Lenke til kommentar
maikkkk Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Er det noen som har faget ledelse og økonomisk kriminalitet her? Jeg skjønner ikke hva som menes med å drøfte granskingen ved bruk av teorier under punkt 5. Hvilke teorier er det meningen at vi skal bruke her? Lenke til kommentar
gaffel1 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Hvor laster man ned Stataprogrammet som man bruker i Metode og økonometri? Lenke til kommentar
ari-gold1 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hva betyr karakteren "ufullstendig"? Fikk den nå på kontrollprøven(80%) i Matematikk for økonomer. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hva betyr karakteren "ufullstendig"? Fikk den nå på kontrollprøven(80%) i Matematikk for økonomer. Tipper at det betyr ikke bestått? Lenke til kommentar
ari-gold1 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hva betyr karakteren "ufullstendig"? Fikk den nå på kontrollprøven(80%) i Matematikk for økonomer. Tipper at det betyr ikke bestått? Det var nok det første jeg tenkte på jeg også. Men hvorfor ikke bare skrive "ikke bestått"? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hva betyr karakteren "ufullstendig"? Fikk den nå på kontrollprøven(80%) i Matematikk for økonomer. Tipper at det betyr ikke bestått? Det var nok det første jeg tenkte på jeg også. Men hvorfor ikke bare skrive "ikke bestått"? Ufullstendig betyr normalt at noe mangler eller at det er formelle feil. Dersom du hadde strøket på normal måte hadde det vel stått F, ikke ufullstendig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Noen som har erfaring med singlettene til BI (BSN). Vurderer å søke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Får ikke tilgang til tidligere eksamensoppgaver på BI, hverken ved å gå inn på tidligere eksamensoppgaver eller ved å gå direkte under kurset MET2912, som er eksamensoppgavene jeg trenger. Har fungert før. Anyone? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Lukk nettleseren og prøv igjen. Om ikke det fungerer må du slette informasjonskapsler, og prøve på nytt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Lukk nettleseren og prøv igjen. Om ikke det fungerer må du slette informasjonskapsler, og prøve på nytt. Thanks. Prøvde en annen nettleser nå og det fungerte. Lenke til kommentar
sommertid Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 er det noen som tidligere har hatt faget kommunikasjon for ledere og organisasjoner på bi? kunne dere eventuelt sendt meg deres oppgaver (karakter har ingenting å si) slik at jeg kan få inspirasjon nå i sluttfasen? Lenke til kommentar
Mai Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Noen som vet om det finnes privatlærere på BI bergen? Jeg sliter temmelig med regnefag slik som finans & økonomi og praktisk økonomi...og for å ikke stryke tredje gang på finans så vil jeg endelig få det til selv om det er en E >_> (store ambisjoner her). Men føler ikke jeg forstår det på egen hånd og selv om professoren her er hjelpsom, kan jeg ikke spørre ham 24/7. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Plutselig var atbi.no nede, de hadde spart vedlikeholdsjobben til eksamensperioden... hvordan får jeg nå tak i gamle eksamensoppgaver? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg fant igjen den siden med eksamensoppgaver ved å gå gjennom nettleserloggen. Merkelig at ikke BI kunne lagt ved en link på atbi.no Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Noen som har erfaring med singlettene til BI (BSN). Vurderer å søke. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Har ingen personlige erfaringer. Men du skal nok være glad i/forberedt på mye fest og støy om du vil bo der. Lenke til kommentar
Direct Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Da er det snart tid for å velge fordypning på 3.året økad. Jeg heller mot BST 9502 Økonomistyring og investeringsanalyse : http://web.bi.no/info/kurs2013.nsf/vWebKurslookup/bst+9502 Fikk kort presentasjon om faget idag, og det virker veldig krevende, men relevant om man tenker på master. Lurer på om det er noen som har hatt denne fordypningen og kan dele erfaring. Hvordan er pensum, pensumbøker, forelesningene og hvor mye krever det i forhold til tidligere fag, positive/negative erfaringer med faget? Takker for alle innspill Endret 24. april 2014 av Direct Lenke til kommentar
gaffel1 Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 I eksamen i Forbrukeratferd så er det jo 10 små oppgaver først. Jeg har forstått det slik at dette er noen oppgaver som alltid går igjen. Er det noen steder man kan finne oversikt over alle disse oppgavene som kan komme på eksamen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå