Nikkor Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg har ikke fått svar på oppgaven enda, men dette er andre forsøket så er spent.. Jævla drit fag, og det må være verdens mest loka folk som retter de. Det som er med del to er at du må bevise at du har lest artikkelene for å bestå eksamen, det spiller ingen rolle hvor bra du gjorde del 1. Del 2 på denne var jo csr fra ethical dilemma, og der skulle man beskrive disse tre var tiltakene som står i boken. Failer man på dette, og ikke kan vise til at man har lest innholdet i boken stryker man. Var det som skjedde sist. Holder ikke å skrive om csr og hva det er, du må nevne innhold fra boken. Gjorde dere som fikk F det? Lenke til kommentar
crayola Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg har ikke fått svar på oppgaven enda, men dette er andre forsøket så er spent.. Jævla drit fag, og det må være verdens mest loka folk som retter de. Det som er med del to er at du må bevise at du har lest artikkelene for å bestå eksamen, det spiller ingen rolle hvor bra du gjorde del 1. Del 2 på denne var jo csr fra ethical dilemma, og der skulle man beskrive disse tre var tiltakene som står i boken. Failer man på dette, og ikke kan vise til at man har lest innholdet i boken stryker man. Var det som skjedde sist. Holder ikke å skrive om csr og hva det er, du må nevne innhold fra boken. Gjorde dere som fikk F det? bedriften? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Holder ikke å skrive om csr og hva det er, du må nevne innhold fra boken. Gjorde dere som fikk F det? Ja, jeg skrev visse detaljer fra artikkelen for å vise at jeg hadde lest den godt og brukte også ord og uttrykk fra CSR-delen i artikkelsamlingen. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Ja, jeg skrev visse detaljer fra artikkelen for å vise at jeg hadde lest den godt og brukte også ord og uttrykk fra CSR-delen i artikkelsamlingen.Basert ut på de tre prosjektene, altså at du nevnte prosjektene og deretter csr angående disse tre prosjektene? I del 2 gikk alt ut på om du husket de tre jævla prosjektene, er faen meg helt sjukt. Han som laget oppgavene skulle hatt bank. Hvis du ikke nevnte noen av prosjektene er det derfor du fikk F hvertfall. Endret 19. desember 2013 av Nikkor Lenke til kommentar
iwr91 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Da vet jeg hvorfor jeg strøk Jeg nevnte ikke de spesifikke prosjektene fra boka.. Lenke til kommentar
AndreasWK Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Flate å treigt det skulle gå, har ikke fått karakteren enda.. Fler som ikke har fått den? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Flate å treigt det skulle gå, har ikke fått karakteren enda.. Fler som ikke har fått den? Har ikke fått svar.. Si ifra når du får svar da. 1 Lenke til kommentar
234 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Jeg har heller ikke fått svar! Håper å bestå den i ihvertfall Endret 19. desember 2013 av 234 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Blir spennende, svar på strategi i morgen også. ??? Lenke til kommentar
Ned Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Har ikke fått karakter på SPÅ29011. Hvor @BI fant du denne? Under karakterer? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Har ikke fått karakter på SPÅ29011. Hvor @BI fant du denne? Under karakterer? Ja, det er der den står, men alle får den ikke samtidig. Lenke til kommentar
Ned Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Ja, det er der den står, men alle får den ikke samtidig. Føler med deg ang. karakteren. Du får bare klage og håpe på at sensor var høy på syre. Lenke til kommentar
Erlennd Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Endte opp med B i SPÅ29011. Skulle helst hatt A, men kommer nok ikke til å forsøke å forbedre med det første Endret 20. desember 2013 av Erlennd Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Nå har hvertfall jeg fått karakter i Personlig Økonomi Lenke til kommentar
AndreasWK Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Fikk selv en B i Engelsk.. Absolutt fornøyd trur nok del 2 var den som fikk trakk meg... Ekke lett å skrive rapport på en halvtime Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Nå har hvertfall jeg fått karakter i Personlig Økonomi Fikk B. Du? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Fikk B. Du? Fikk A Var det som var målet mitt når jeg begynte, men var ganske nervøs etter eksamen som jeg ikke følte gikk så bra. Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Fikk A Var det som var målet mitt når jeg begynte, men var ganske nervøs etter eksamen som jeg ikke følte gikk så bra. Grattis! Fornøyd med en B jeg. Med den følelsen jeg hadde når jeg leverte kunne det fort blitt stygt Lenke til kommentar
Direct Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Grattis! Fornøyd med en B jeg. Med den følelsen jeg hadde når jeg leverte kunne det fort blitt stygt Som jeg skulle sagt det selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå