sommertid Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Takk for svar! Har ikke bestilt eFaktura, kan jo hende brevet er litt forsinket. Har du fått ditt? Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg har fått byttet fra finans til økad og dette er en lettelse. Jeg ønsket kredittvurdering som valgfag, men dette kunne jeg ikke få da det var fullt (selv om jeg hadde det faget i finans, men når jeg bytta over til økad så var det plutselig ikke plass til meg). Jeg har nå tenkt til å ta anvendt mikroøkonomi, men problemet er vel at ingen ser ut til å bry seg. Har sendt mail til bachelor admin og snakket med studenservice folka, de førstnevnte svarer meg ikke og de sistnevnte ber meg henvende meg til bachelor admin. Er det mulig for meg å bare melde meg opp på eksamen og ta eksamen? Blir faget godkjent ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Noen spørsmål: 1) Hvor tungt er første år på BI om man vil gjøre det bra? Jeg har R1/R2 matematikk, så forhåpentligvis blir det ikke altfor mye slit med matematikken. Kan man kombinere det med jobb? 2) Noen tanker om nettstudium VS dagtidsstudent? Jeg vurderte å begynne som nettstudent på grunn av fleksibiliteten og muligheten for å kanskje jobbe litt mer, men det er kanskje best å være på skolen? Disiplin er ikke noe problem, tenker mer på at det kanskje kan være fint å være i et miljø. Men kanskje det er enklere å ta inn igjen tapt undervisning som nettstudent? 3) Når må skolepengene betales? Jeg har fått studielån for et annet studie, men regner med jeg får godkjent for å gå på BI også, men kan kanskje ta litt tid å få behandlet søknaden. På forhånd takk! Endret 29. august 2013 av Bruker-239845 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Takk for svar! Har ikke bestilt eFaktura, kan jo hende brevet er litt forsinket. Har du fått ditt? Jeg har eFaktura og har fått den. Noen spørsmål: 1) Hvor tungt er første år på BI om man vil gjøre det bra? Jeg har R1/R2 matematikk, så forhåpentligvis blir det ikke altfor mye slit med matematikken. Kan man kombinere det med jobb? 2) Noen tanker om nettstudium VS dagtidsstudent? Jeg vurderte å begynne som nettstudent på grunn av fleksibiliteten og muligheten for å kanskje jobbe litt mer, men det er kanskje best å være på skolen? Disiplin er ikke noe problem, tenker mer på at det kanskje kan være fint å være i et miljø. Men kanskje det er enklere å ta inn igjen tapt undervisning som nettstudent? 3) Når må skolepengene betales? Jeg har fått studielån for et annet studie, men regner med jeg får godkjent for å gå på BI også, men kan kanskje ta litt tid å få behandlet søknaden. På forhånd takk! 1. Det er forholdsvis høy strykprosent i noen av fagene. Rundt 20-30% i matte og finans. 2. Nettstudium krever mye av deg. Fleksibiliteten er der, men selvdisiplinen din settes virkelig på prøve. 3. Min faktura har forfall 17. september. Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Noen spørsmål: 1) Hvor tungt er første år på BI om man vil gjøre det bra? Jeg har R1/R2 matematikk, så forhåpentligvis blir det ikke altfor mye slit med matematikken. Kan man kombinere det med jobb? 2) Noen tanker om nettstudium VS dagtidsstudent? Jeg vurderte å begynne som nettstudent på grunn av fleksibiliteten og muligheten for å kanskje jobbe litt mer, men det er kanskje best å være på skolen? Disiplin er ikke noe problem, tenker mer på at det kanskje kan være fint å være i et miljø. Men kanskje det er enklere å ta inn igjen tapt undervisning som nettstudent? 3) Når må skolepengene betales? Jeg har fått studielån for et annet studie, men regner med jeg får godkjent for å gå på BI også, men kan kanskje ta litt tid å få behandlet søknaden. På forhånd takk! 1) Snittet i de aller fleste fagene ligger på C. Det er ikke noe inntakskrav ved Bedriftsøkonomi, så omtrent alle om søker kommer inn. Matematikk på denne linjen er ren repetisjon av S-matte på vgs. Du kommer til å bli overrasket over hvor mye lavere nivået er sammenlignet med R-matte. Du lærer absolutt ingen ny teori. Matematikk og statistikk burde altså gå helt greit. Nivået på fagene du har førsteåret er lavt. Det er fag som er lette å forstå, men det krever mye arbeid hvis du sikter mot gode karakterer. Mye og lese og du har blant annet en veldig lang innleveringsoppgave høstterminet. Denne anbefaler jeg å starte på tidlig, ellers sitter du dag inn og dag ut med denne noen uker før innleveringen. 2) Det er ikke kjempemange forelesninger, men som nevnt kreves det litt arbeid. Du burde vurdere å heller jobbe litt i helgene, og heller gå på skole i hverdagene. 3) Faktura til studieavgiften har allerede blitt sendt ut til studentene. Man har en måned på seg å betale denne. Du får 90 000 i fullt lån hvis du går på BI, altså 50 000 mer enn du får på andre offentlige skoler. Endret 29. august 2013 av yeidof Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Takk for svar begge to. Tror jeg kommer til å ta et år på BI. Hva vil dere anbefale av nettstudier og dagskole? Heller litt mot dagskole på grunn av det sosiale, men tenker kanskje det er enklere å hente seg inn igjen og få med seg alt gjennom nett etter som undervisningen startet for over to uker siden. Selvdisiplin er null problem. Jeg har ikke noe annet å gjøre på enn skole og har erfaring som privatist med lange dager på lesesal. Jeg har eFaktura og har fått den. 1. Det er forholdsvis høy strykprosent i noen av fagene. Rundt 20-30% i matte og finans. 2. Nettstudium krever mye av deg. Fleksibiliteten er der, men selvdisiplinen din settes virkelig på prøve. 3. Min faktura har forfall 17. september. 1) Snittet i de aller fleste fagene ligger på C. Det er ikke noe inntakskrav ved Bedriftsøkonomi, så omtrent alle om søker kommer inn. Matematikk på denne linjen er ren repetisjon av S-matte på vgs. Du kommer til å bli overrasket over hvor mye lavere nivået er sammenlignet med R-matte. Du lærer absolutt ingen ny teori. Matematikk og statistikk burde altså gå helt greit. Nivået på fagene du har førsteåret er lavt. Det er fag som er lette å forstå, men det krever mye arbeid hvis du sikter mot gode karakterer. Mye og lese og du har blant annet en veldig lang innleveringsoppgave høstterminet. Denne anbefaler jeg å starte på tidlig, ellers sitter du dag inn og dag ut med denne noen uker før innleveringen. 2) Det er ikke kjempemange forelesninger, men som nevnt kreves det litt arbeid. Du burde vurdere å heller jobbe litt i helgene, og heller gå på skole i hverdagene. 3) Faktura til studieavgiften har allerede blitt sendt ut til studentene. Man har en måned på seg å betale denne. Du får 90 000 i fullt lån hvis du går på BI, altså 50 000 mer enn du får på andre offentlige skoler. Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Takk for svar begge to. Tror jeg kommer til å ta et år på BI. Hva vil dere anbefale av nettstudier og dagskole? Heller litt mot dagskole på grunn av det sosiale, men tenker kanskje det er enklere å hente seg inn igjen og få med seg alt gjennom nett etter som undervisningen startet for over to uker siden. Selvdisiplin er null problem. Jeg har ikke noe annet å gjøre på enn skole og har erfaring som privatist med lange dager på lesesal. Har du så mye disiplin som du sier vil nettstudie gå fint. Det som har blitt gjennomgått den første uken er bare introduksjon. Forelesningene i matematikk kan du nesten droppe å møte opp i. Dette halvåret lærer de bare å løse opp parenteser og derivere enkle funksjonsuttrykk osv. Men møt gjerne opp i de andre fagene, for der er det litt mer nytt hvis du ikke har hatt det på vgs. Start gjerne fulltid på dagtid, så kan du bli kjent med noen også. Men da må du nesten gjøre litt innsats selv, for fadderuken er over og klassene er veldig store. EDIT: Meld deg gjerne inn i et utvalg, så blir du raskere kjent med folk! Endret 29. august 2013 av yeidof Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Har du så mye disiplin som du sier vil nettstudie gå fint. Det som har blitt gjennomgått den første uken er bare introduksjon. Forelesningene i matematikk kan du nesten droppe å møte opp i. Dette halvåret lærer de bare å løse opp parenteser og derivere enkle funksjonsuttrykk osv. Men møt gjerne opp i de andre fagene, for der er det litt mer nytt hvis du ikke har hatt det på vgs. Start gjerne fulltid på dagtid, så kan du bli kjent med noen også. Men da må du nesten gjøre litt innsats selv, for fadderuken er over og klassene er veldig store. Intimt finnes ikke på BI. Ok. Er det veldig store forelesninger med mange klasser samlet på samme måte som universitetet? Har gått en uke på universitetet nå og har jo blitt kjent med et par sånn tilfeldig, men ikke noen som egentlig går i "klassen" min. Regner med jeg faller litt utenfor ettersom jeg ikke har vært på fadderuke og også er en del eldre enn de fleste andre regner jeg med. Jeg er 29. Mesteparten er vel 19-20 år gamle jenter? Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ok. Er det veldig store forelesninger med mange klasser samlet på samme måte som universitetet? Har gått en uke på universitetet nå og har jo blitt kjent med et par sånn tilfeldig, men ikke noen som egentlig går i "klassen" min. Regner med jeg faller litt utenfor ettersom jeg ikke har vært på fadderuke og også er en del eldre enn de fleste andre regner jeg med. Jeg er 29. Mesteparten er vel 19-20 år gamle jenter? Trodde du var litt yngre! Da har du vel nok av disiplin til å fullføre nettstudiet. Da har du kanskje litt ekstra behov for inntekt også, noe som gjør det mer attraktivt med deltidsstudiet. Det er vel enkelte forelesninger på kveldstid også, slik at du kan bli kjent med folk der også? Kommer helt an på om du faller utenfor eller ikke på dagtid. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Regner med jeg faller litt utenfor ettersom jeg ikke har vært på fadderuke og også er en del eldre enn de fleste andre regner jeg med. Jeg er 29. Mesteparten er vel 19-20 år gamle jenter? Du vil nok ikke være alene som er over snittalderen. Jeg tenkte det samme når jeg begynte og jeg er 24. Det er flere som er mye eldre enn meg. Har du så mye disiplin som du sier vil nettstudie gå fint. Det som har blitt gjennomgått den første uken er bare introduksjon. Forelesningene i matematikk kan du nesten droppe å møte opp i. Dette halvåret lærer de bare å løse opp parenteser og derivere enkle funksjonsuttrykk osv. Men møt gjerne opp i de andre fagene, for der er det litt mer nytt hvis du ikke har hatt det på vgs. Start gjerne fulltid på dagtid, så kan du bli kjent med noen også. Men da må du nesten gjøre litt innsats selv, for fadderuken er over og klassene er veldig store. EDIT: Meld deg gjerne inn i et utvalg, så blir du raskere kjent med folk! Vet ikke hvordan det fungerer for andre, men selv har jeg enormt mye større utbytte av å være i forelesning enn å lese selv. Jeg merker at antall timer i forelesning i forhold til hvor mye jeg lærer er mye bedre enn selvstudium. Foreleserne gir ofte gode tips til hva som er eksamensrelevant stoff, forklarer mye mer forståelig og det er lettere å holde konsentrasjonen oppe. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Trodde du var litt yngre! Da har du vel nok av disiplin til å fullføre nettstudiet. Da har du kanskje litt ekstra behov for inntekt også, noe som gjør det mer attraktivt med deltidsstudiet. Det er vel enkelte forelesninger på kveldstid også, slik at du kan bli kjent med folk der også? Kommer helt an på om du faller utenfor eller ikke på dagtid. Nei, jeg begynner desverre å dra på årene. Ja, jeg skulle gjerne ha jobbet litt ved siden av, så jeg ser for meg at fleksibiliteten kan være fin. Det jeg vurderer er å begynne som nettstudent og så heller bytte over til dagtid over jul om det er mulig. Du vil nok ikke være alene som er over snittalderen. Jeg tenkte det samme når jeg begynte og jeg er 24. Det er flere som er mye eldre enn meg. Vet ikke hvordan det fungerer for andre, men selv har jeg enormt mye større utbytte av å være i forelesning enn å lese selv. Jeg merker at antall timer i forelesning i forhold til hvor mye jeg lærer er mye bedre enn selvstudium. Foreleserne gir ofte gode tips til hva som er eksamensrelevant stoff, forklarer mye mer forståelig og det er lettere å holde konsentrasjonen oppe. Jeg liker egentlig å gå på forelesning, men nå får jeg jo forelesning via nettet også. Men det blir kanskje ikke det samme. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Da er jeg offisielt dagtid student på BI! Vet ikke om det føles rett, men nå skal jeg i hvert fall prøve det et år. Noen gode tips å dele fra dere som har gått ØK/ADM før? Tips vedrørende studieteknikker, hvordan jobbe med stoffet, etc? Har ambisjoner om å bli en A-student, så får vi se om det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Da er jeg offisielt dagtid student på BI! Vet ikke om det føles rett, men nå skal jeg i hvert fall prøve det et år. Noen gode tips å dele fra dere som har gått ØK/ADM før? Tips vedrørende studieteknikker, hvordan jobbe med stoffet, etc? Har ambisjoner om å bli en A-student, så får vi se om det lar seg gjøre. Vel. Kom igang med markedsføringsledelse med en gang. Slitsom oppgave som tar tid. Se på en av de tidligere innleveringene i dette faget, så ser du mer konkret hvordan oppgaven skal skrives. Videre trenger du ikke stresse med matematikk. Den eneste grunnen til at BI har matematikk over to semestre er fordi de fleste har hatt P-matte. Derfor brukes høstsemesteret bare til repetisjon og opplæring av det mest grunnleggende. Eksamen til jul er altså flervalg og teller bare 30 % av endelig karakter. Forretningsjus krever en del arbeid - stort pensum. Bedriften er en forenklet ex.phil med litt mer fokus på historie. Lærer litt om hvordan markedet vokste frem og hvordan det styres. Interessant å lese igrunn. Det hjelper omtrent ingenting å bare lese. For å få gode karakterer burde du gjøre oppgaver jevnt gjennom. Anbefaler deg sterkt å gjøre tidligere eksamensoppgaver som en forberedelse til eksamen. Du kommer til å merke at oppbyggingen av eksamen er helt lik hvert år - samme type spørsmål. Klarer du tidligere eksamensoppgaver er du altså sikret A omtrent. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Vel. Kom igang med markedsføringsledelse med en gang. Slitsom oppgave som tar tid. Se på en av de tidligere innleveringene i dette faget, så ser du mer konkret hvordan oppgaven skal skrives. Videre trenger du ikke stresse med matematikk. Den eneste grunnen til at BI har matematikk over to semestre er fordi de fleste har hatt P-matte. Derfor brukes høstsemesteret bare til repetisjon og opplæring av det mest grunnleggende. Eksamen til jul er altså flervalg og teller bare 30 % av endelig karakter. Forretningsjus krever en del arbeid - stort pensum. Bedriften er en forenklet ex.phil med litt mer fokus på historie. Lærer litt om hvordan markedet vokste frem og hvordan det styres. Interessant å lese igrunn. Det hjelper omtrent ingenting å bare lese. For å få gode karakterer burde du gjøre oppgaver jevnt gjennom. Anbefaler deg sterkt å gjøre tidligere eksamensoppgaver som en forberedelse til eksamen. Du kommer til å merke at oppbyggingen av eksamen er helt lik hvert år - samme type spørsmål. Klarer du tidligere eksamensoppgaver er du altså sikret A omtrent. I stor grad enig her, men da tar jeg utgangspunkt i at Elijah har hatt ekstra matte på VGS. Selv hadde jeg kun det jeg måtte av matte på VGS, men hadde markedsføring og Rettslære som valgfag. Jeg hadde det derfor litt motsatt at jeg måtte jobbe mer med matte enn med forretningsjus og markedsføring. Faget Bedriften er det veldig viktig å øve gjevnt på over hele semesteret for å få inn en øvre forståelse som er hele poenget i det faget. I forretningsjus er hele cluet å ha kontroll på hvordan man skrive og drøfter en juridisk oppgave, så øv på det. I Finans er det viktig at du jobber mye med eksamensoppgaver. Har du full kontroll på de 4-5 siste eksamenene som har vært i det faget så bør du kunne få A. Markedsføring - begynn tidlig. Ellers kan jeg tipse om www.enkeleksamen.no som er ei grei nettside til eksamensøving i de forskjellige fagene. Kanskje spesielt i typiske lesefag er det veldig greit å få servert ferdige sammendrag. Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 I stor grad enig her, men da tar jeg utgangspunkt i at Elijah har hatt ekstra matte på VGS. Selv hadde jeg kun det jeg måtte av matte på VGS, men hadde markedsføring og Rettslære som valgfag. Jeg hadde det derfor litt motsatt at jeg måtte jobbe mer med matte enn med forretningsjus og markedsføring. Faget Bedriften er det veldig viktig å øve gjevnt på over hele semesteret for å få inn en øvre forståelse som er hele poenget i det faget. I forretningsjus er hele cluet å ha kontroll på hvordan man skrive og drøfter en juridisk oppgave, så øv på det. I Finans er det viktig at du jobber mye med eksamensoppgaver. Har du full kontroll på de 4-5 siste eksamenene som har vært i det faget så bør du kunne få A. Markedsføring - begynn tidlig. Ellers kan jeg tipse om www.enkeleksamen.no som er ei grei nettside til eksamensøving i de forskjellige fagene. Kanskje spesielt i typiske lesefag er det veldig greit å få servert ferdige sammendrag. Han nevnte at han vurderer byggingeniør neste år og der kreves det R1+R2 og fysikk, så matematikk består han nok med glans! Litt ekstra press er bare bra! Ikke noe mer å si, utenom at markedsføringsledelse er et ork! Må bare få ut litt av frustrasjonen fra det faget. Prisen man må betale for å utsette. Satt dag og natt de siste ukene før innleveringen. Start tidlig! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Vel. Kom igang med markedsføringsledelse med en gang. Slitsom oppgave som tar tid. Se på en av de tidligere innleveringene i dette faget, så ser du mer konkret hvordan oppgaven skal skrives. Videre trenger du ikke stresse med matematikk. Den eneste grunnen til at BI har matematikk over to semestre er fordi de fleste har hatt P-matte. Derfor brukes høstsemesteret bare til repetisjon og opplæring av det mest grunnleggende. Eksamen til jul er altså flervalg og teller bare 30 % av endelig karakter. Forretningsjus krever en del arbeid - stort pensum. Bedriften er en forenklet ex.phil med litt mer fokus på historie. Lærer litt om hvordan markedet vokste frem og hvordan det styres. Interessant å lese igrunn. Det hjelper omtrent ingenting å bare lese. For å få gode karakterer burde du gjøre oppgaver jevnt gjennom. Anbefaler deg sterkt å gjøre tidligere eksamensoppgaver som en forberedelse til eksamen. Du kommer til å merke at oppbyggingen av eksamen er helt lik hvert år - samme type spørsmål. Klarer du tidligere eksamensoppgaver er du altså sikret A omtrent. I stor grad enig her, men da tar jeg utgangspunkt i at Elijah har hatt ekstra matte på VGS. Selv hadde jeg kun det jeg måtte av matte på VGS, men hadde markedsføring og Rettslære som valgfag. Jeg hadde det derfor litt motsatt at jeg måtte jobbe mer med matte enn med forretningsjus og markedsføring. Faget Bedriften er det veldig viktig å øve gjevnt på over hele semesteret for å få inn en øvre forståelse som er hele poenget i det faget. I forretningsjus er hele cluet å ha kontroll på hvordan man skrive og drøfter en juridisk oppgave, så øv på det. I Finans er det viktig at du jobber mye med eksamensoppgaver. Har du full kontroll på de 4-5 siste eksamenene som har vært i det faget så bør du kunne få A. Markedsføring - begynn tidlig. Ellers kan jeg tipse om www.enkeleksamen.no som er ei grei nettside til eksamensøving i de forskjellige fagene. Kanskje spesielt i typiske lesefag er det veldig greit å få servert ferdige sammendrag. Tusen takk for gode svar, folkens! Tar det til etteretning! Er det noen av dere som vet om de jobber seg gjennom bøkene kronologisk? Har ikke fått passord og tilgang til nettsidene enda. Har noen timer i dag og tenkte å begynne å bla litt i matematikken eller en av de andre bøkene. Kanskje markedsføringsboken. Lenke til kommentar
sommertid Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg holder på med innleveringen i Strategi, og lurer på en ting. Hva mener de med: Slide 5: Verdikonfigurasjon – hvilken og hvorfor (en av tre verdikonfigurasjoner) ?Skal man velge f. eks verdikjedeanalysen? Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg holder på med innleveringen i Strategi, og lurer på en ting. Hva mener de med: Slide 5: Verdikonfigurasjon – hvilken og hvorfor (en av tre verdikonfigurasjoner) ?Skal man velge f. eks verdikjedeanalysen? Tror du har større sjanse på svar om du spør på facebook-gruppen for klassen din. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Vel. Kom igang med markedsføringsledelse med en gang. Slitsom oppgave som tar tid. Se på en av de tidligere innleveringene i dette faget, så ser du mer konkret hvordan oppgaven skal skrives. Hvor finner jeg tidligere oppgaver? Er det slik at eksamen er en innleveringsoppgave? Og kan denne gjøres alene eller må jeg gjøre den sammen med noen? Hadde første forelesning i dag og fikk det inntrykket. Fikk også inntrykk av at dette er et fag jeg ikke kommer til å like særlig godt. Har enda ikke fått opp informasjonen jeg trenger på @BI og itslearning, men det kommer vel i kveld. En annen ting: Er jeg nødt til å kjøpe en spesiell type kalkulator (er vel primært i finansfagene) eller kan jeg bruke min TI-83? Ser de skal ha et kalkulatorkurs også. Verdt å delta på? Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hvor finner jeg tidligere oppgaver? Er det slik at eksamen er en innleveringsoppgave? Og kan denne gjøres alene eller må jeg gjøre den sammen med noen? Hadde første forelesning i dag og fikk det inntrykket. Fikk også inntrykk av at dette er et fag jeg ikke kommer til å like særlig godt. Har enda ikke fått opp informasjonen jeg trenger på @BI og itslearning, men det kommer vel i kveld. En annen ting: Er jeg nødt til å kjøpe en spesiell type kalkulator (er vel primært i finansfagene) eller kan jeg bruke min TI-83? Ser de skal ha et kalkulatorkurs også. Verdt å delta på? Tidligere oppgaver har vanligvis blitt lagt ut på its learning av foreleser iløpet av semesteret. Det er egentlig opp til foreleser om de gjør det eller ikke. Blir ikke gjort av alle, men spør foreleser om å få utdelt en slik oppgave, for det hjelper veldig. Ikke et fag som er morsomt nei. For min del var det bare tidkrevende uten at jeg lærte noe som var spesielt spennende. Men man har selvfølgelig forskjellige interesseområdet. Eksamen er en innleveringsoppgave. Oppgaveteksten har allerede blitt publisert - du finner den under eksamen på @bi. Du kan gjøre den alene eller i en gruppe på inntil tre personer. Denne er den eneste som er tillatt som hjelpemiddel på eksamen på BI. Anbefaler deg å bare bruke denne slik at du blir vandt til den. Du lærer imidlertid alt du trenger å kunne iløpet av forelesningene, men kalkulatorkurset kan være en grei introduksjon. Du har bruk for den i fire av fagene det første året, så du må nesten kjøpe den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå