ehs5 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Noen som har vært på bachelorgradueringen sin her? Var det slik at de fleste dukket opp, eller var det mange som droppet det? Lenke til kommentar
Smas90 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Er det andre her som ikke kommer seg inn på It's learning via @bi på mobilen? Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Noen som har vært på bachelorgradueringen sin her? Var det slik at de fleste dukket opp, eller var det mange som droppet det? Har ikke vært på det, men forstår ikke hvorfor man ikke skal det. Once in a lifetime. Så lenge du ikke skal ta master, vell og merke. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Noen som vet hva finansiell økonomi går ut på? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Noen som vet hva finansiell økonomi går ut på? Finansiell økonomi som begrep eller som fag? Finansiell økonomi er jo et begrep for økonomien i finansielle markeder(handel av verdipaper osv) som kan settes i motsetning til realøkonomien som er handel av varer og tjenester. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg tenkte som fag. Er det vanskelig? Jeg lurte på om det var et bedriftsøkonomisk eller samfunnsøkonomisk fag, men jeg tror du svarte på det jeg lurte på. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hei! Dette er kanskje et dumt spørsmål, men BI har vel ikke noe å gjøre med UiB? Som en underavdeling eller noe lignende? Lenke til kommentar
Smas90 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hei! Dette er kanskje et dumt spørsmål, men BI har vel ikke noe å gjøre med UiB? Som en underavdeling eller noe lignende? Nei Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hei! Dette er kanskje et dumt spørsmål, men BI har vel ikke noe å gjøre med UiB? Som en underavdeling eller noe lignende? BI er en egen privat handelshøgskole med hovedkontor i Oslo. Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Noen her som går førsteklasse og som kunne sendt meg case-oppgaven i markedsføringsledelse? Jeg skal ta opp faget, men har enda ikke søkt om tilgang til kursrommet på it's learning! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Noen her som går førsteklasse og som kunne sendt meg case-oppgaven i markedsføringsledelse? Jeg skal ta opp faget, men har enda ikke søkt om tilgang til kursrommet på it's learning! Dette henter du ned på at.bi.no via eksamensoppgaver. Der legges alle oppgaver i alle fag ut tilgjengelig for alle. Direkte link: http://web.bi.no/info/bb.nsf/wOppgaver?OpenView Lenke til kommentar
Smas90 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hvilken pris er det normalt å kjøpe brukte bøker for? Halv pris? Er ikke så interessert i å kjøpe nye. Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hvilken pris er det normalt å kjøpe brukte bøker for? Halv pris? Er ikke så interessert i å kjøpe nye. Krever halv pris og selger selv for halv pris. Men bøkene er slitte/stygge så pruter jeg enda mer. Lenke til kommentar
underho Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Vet noen hvor man finner dette såkalte skjemaet for å søke om tilgang til it's learning og forelesning? Hørt at det er tilgjengelig hos Studentservice, men lurer på om det ligger på internett ett sted, som @BI e.l? Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Er det for sent til å bytte studieretning? Vil bytte fra Finans til ØkAd Lenke til kommentar
kriket2289 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Er det for sent til å bytte studieretning? Vil bytte fra Finans til ØkAd Nope,jeg gjorde det i fjor. Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Nope,jeg gjorde det i fjor. på dette tidspunktet? Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 på dette tidspunktet? Skal gå fint. Møt opp og snakk med bacheloravdelingen i 3. etasje. Lenke til kommentar
Hassli Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Skal gå fint. Møt opp og snakk med bacheloravdelingen i 3. etasje. Takk for svar Skal gjøre det imorgen Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Er det for sent til å bytte studieretning? Vil bytte fra Finans til ØkAd Kan jeg få spørre hvorfor du vil bytte? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå