fanelli Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hei. Tenkte å starte et innlegg for BI studenter, der vi kan snakke sammen, og vi kan hjelpe hverandre hvis det er behov for det Selv går jeg 1.år på BI, og er mitt i eksamens lesinga.. Leser nå på organisasjon og ledelse 4 Lenke til kommentar
nymo Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 1. året med hva da? Jeg går ikke på BI ennå, men regner med å starte på siv.øk-studiet der til høsten. Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Jeg regner med å starte på finansstudiet i Nydalen til høsten. Rundt to uker til jeg får svar. Jeg har allerede ordnet meg studenthybel på Bjølsen Studentby. Har ca. 45 konkurransepoeng, så jeg håper jeg kommer inn; ellers må jeg saumfare "restetorget" til høsten. Endret 26. april 2010 av Muzungu Lenke til kommentar
fanelli Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Jeg går på markedsførings linja Trives veldig godt! ja, dere må absolutt starte på BI, håper dere vil trives Nydalen hører jeg er utrolig stort! Butikker inni bygget, glad jeg ikke går der, hadde sikkert brukt endel penger da hehe Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Kan hende jeg er blind men alt jeg ser er bokhandel, kantine og kiosk der? Er egentlig nettstudent, men hender jeg stikker innom Nydalen for å levere case. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Kan hende jeg er blind men alt jeg ser er bokhandel, kantine og kiosk der? Er egentlig nettstudent, men hender jeg stikker innom Nydalen for å levere case. Sist jeg var der så jeg da en sportsbutikk? Borterste hjørne til venstre om du kommer fra t-banen. Lenke til kommentar
fanelli Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Ja, jeg trodde det var g-sport og klesbutikker der?! Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg går også førsteåret på Markedsføring. Sitter å leser til Forbrukeratferd. Hvordan går det med lesinga di, Fanelli? Lenke til kommentar
fanelli Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Så gøy Joda, jeg sitter her å leser .. Nå prøver jeg å gjøre de eksamensoppgavene i organisasjon og ledelse. Søren meg vanskelige! Du da? Hvordan ligger du an FlinkeFreddy? Klar for eksamen på mandag? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg har gjort 9 av de eksamensoppgavene. Tenkte å gjøre 2- 3 til. Begynte på Forbruker i går. Merker jeg er litt sent ute der. Vet jeg står i sistnevnte, men tenker at dette er et av fagene jeg kan få god karakter på. Derfor er det litt kjipt at jeg er så sent ute. La for mye vekt på Org. Har du tenkt å lese på forbruker? Hvordan planlegger du å gå frem da? Lenke til kommentar
fanelli Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Jeg har også gjort 9 av de eksamensoppgavene, holder på med eksamens oppgave 10 nå, men jeg fatter lite av det.. Oiii, Ja, litt sent ute Jeg begynte i sist uke da, men jeg har øvd ganske bra denne uken. Så hadde vi oppsummering på skolen idag om hva som var viktig å kunne, og jeg følte jeg hadde roen på de fleste temaene der Jeg skal bare lese masse på foilene som er lagt ut, så skal jeg lese de to casene og refleksjonsoppgavene, gå igjennom det ihvertfall EN gang hver dag fremmover nå.. Og er det noe jeg føler meg veldig usikker på så er det bare å lese ekstra på det.. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ja ok. Jeg følger det siste sammendraget ganske nøye. Hvilken skole går du på ? Lenke til kommentar
fanelli Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Ja, det er nok lurt Jeg går i Stavanger, hva med deg? Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Noen som vet når man får svar om man kommer inn til høsten? Gitt at søknaden ble ferdigbehandlet før SOs frist 15. april. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Noen som vet når man får svar om man kommer inn til høsten? Gitt at søknaden ble ferdigbehandlet før SOs frist 15. april. BI har rullerende opptak. Send inn vitnemål så behandler de den ganske kjapt. Lenke til kommentar
osloru Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hvordan organisasjon og ledelse eksamen skal foregå? Er d slik at vi får 1 av de 14 oppgaver? Eller får vi 2 av de 14 oppgaver også velger vi 1 av de 2 som vi liker mest? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Jeg er ganske sikker på at vi får 3 av dem, og at vi skal svare på 2 av dem. Derfor satser jeg litt, og gjør 12 av dem Har noen flere begynt å lese? Hvordan ligger dere ann? Endret 4. mai 2010 av FlinkeFreddy Lenke til kommentar
osloru Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg er ganske sikker på at vi får 3 av dem, og at vi skal svare på 2 av dem. Derfor satser jeg litt, og gjør 12 av dem Har noen flere begynt å lese? Hvordan ligger dere ann? Men det er lite sannsynlig for at vi får enkle oppgaver som 2 og 3 om motivasjon og emosjon. Hva tror du? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg er ganske sikker på at vi får 3 av dem, og at vi skal svare på 2 av dem. Derfor satser jeg litt, og gjør 12 av dem Det var sånn i fjor hvertfall, det gis 3 oppgaver hvor 2 må besvares. Lenke til kommentar
nymo Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Det er jo flere søkere i år enn i fjor. I fjor var poenggrensa på siv.øk. 44 poeng. Hvor mye er det realistisk at denne øker? Ikke over 50? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå