Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bruksanvisning til WELLTECH bilsterio med bluetooth

Anbefalte innlegg

Kjære venner.

Jeg har kjøp meg en bruktbil og i den står det en WELLTECH-bilsterio som spiller både mp3 og wma filer fra usb og sd-kort. alt dette er finfint, men det er også bluetooth-håndfrifunksjon på den og den får jeg ikke til å virke med telefonen min.

Jeg har googlet for å finne noe om bilsterio fra denne produsenten, men ikke funnet annet en nettverksgreier til pc'er. Det eneste som jeg har å forholde meg til på den er en liten lapp utenpå som det står: "S/NR 0506/40632"

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en bruksanvisning eller som vet om noen som forhandler bilsterioer fra WELLTECH så gi gjerne lyd fra dere.

På forhånd takk:)

Bjarnese

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant ikke noen bruksanvisning, men kan se ut som om det er lidl som forhandler dem.

Lidl, ja. De er jo ikke lenger i norge. Da blir det værre.

Jeg var inne på Denne her og kikket. Mye det samme problemet, men her kom det heller ikke frem hvordan man løser det.

Noen som kan komme med noe annet forslag??

Lenke til kommentar

Jepp, kjøp deg en ny spiller, og da mener jeg ikke sånn billig dritt, men en billig kvalitets-spiller ;)

WELLTECH spilleren bruker du som skyteskive eller lignende...

Jeg hadde ikke giddi å skrevet på forumet om jeg ikke hadde til hensikt å finne ut av hvordan jeg kan få liv i den jeg har....

Lenke til kommentar

Jepp, kjøp deg en ny spiller, og da mener jeg ikke sånn billig dritt, men en billig kvalitets-spiller ;)

WELLTECH spilleren bruker du som skyteskive eller lignende...

Jeg hadde ikke giddi å skrevet på forumet om jeg ikke hadde til hensikt å finne ut av hvordan jeg kan få liv i den jeg har....

Nei men det var faktisk et bra tips fra cossie. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...