Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mikrofonen funker ikke

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dere kan hjelpe meg med dette, fordi jeg aner ikke hva som skjer så har ikke så mye info, men;

For en stund siden begynnte pcen min å kjøre disk skjekk hver gang jeg starter maskinen. Til slutt syns jeg dette var bare tull, og begynnte å skippe den.

Nå funker ikke miccen min. Når jeg bruker den Sound Recorderen på windows, får jeg feilmeldingen, "Not enough memory available to complete this operation. Quit one or more applications to increase available memory, and then try again". Skjekker hvor mye jeg har: "Physical Memory (K), Total: 3407084, available: ca. 2217683, System Cache: ca. 1891024" Noe i den duren, det skulle ihvertfall være nok.

Jeg reinstallerte lyddriveren. Da funket alt, men så dro jeg bort en dag, kom hjem igjen og nå funker den ikke lengre. Har reinstallert driver på nytt 3 ganger etter det, og det hjelper ikke. På kontroll panel > Sounds and Audio Devices står det at jeg har default device Sound Max HD Audio på høytaler og mic. Har Steelseries Icematen.

Når jeg går inn på SoundMAX, den dær lyd instillinger greia, står det at miccen er rød (tror det er deaktivert), så trykker jeg på den, da blir den grønn, men så kommer det opp et varsel signal som sier at "Demping må slås på".

Trenger dere mer info, kan jeg prøve å finne det hvis du spør etter noe spesifikt.

Trenger virkelig hjelp, raider aktivt 4-5 timer om dagen, og bruker resten av tida med venner på vent og TS på modern warfare 2. På forhånd takk for tilbakemeldinger

Vennlig hilsen Duppp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du ikke har win7 kan du gå på videre til avansert eller noe sånt når du er der du ser mikrofonen er rød. da skal du gå til hardware akselrasjon og sette slideren til halv.

mikrofonen skal være dempet for å virke, enn så rart det høres ut. :)

ikke garantert dette virker men gjorde det for meg, når jeg skulle bruke vox i online spill jeg spiller.

Endret av airguard
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...