asicman Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Er det noen som har erfaring med Deltaco nettverkskabler (cat5e, cat6) fra Dustin? Navnet assosierer jeg med en meksikansk fast-food kjede i California så jeg får litt betenkligheter når det gjelder kvalitet. Noen som har gode eller dårlige erfaringer de vil dele med andre? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg må vel anta at de kablene er mye bedre enn de du får kjøpt fra dealextreme. Fordi DE er tynne! Der spares det på kobberet. De annbefales IKKE for PowerOverLAN Og faen meg de var billige på dustin!! Cat6 Skjermet 10m for 72 kroner! Det er jo konge. Sikkert bra kabler det. Kjøp en kabel. Se hvor mye kobber som er brukt (se på pluggen) så ser du! http://www.dustinhome.no/lp_1896_7345.aspx Lenke til kommentar
asicman Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Jeg skal kjøpe 100m (Cat6) og legge opp nettverk i huset mitt (i 3 etasjer) så det blir en del jobb. Det er en jobb jeg ikke har lyst til å gjøre to ganger. Derfor vil jeg helst forsikre meg om at kablene er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå