passionpit Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Etter tre år med vold, utroskap, løgner, avvising og rett og slett bare blitt behandlet jævlig, er det nå endelig slutt mellom meg og han jeg trodde var den rette. Jeg har nå fått øynene opp etter at det ble avsluttet, og ser at han var så altfor langt ifra den rette som han kunne bli. Syns helt ærlig synd på den nye jenta hans, som er betydelig yngre og mer umoden, noe som sier litt om hans mentale tilstand. Jeg har kommet meg videre, selv om det er mye bitterhet og sinne i bildet. Han avsluttet forholdet, kastet meg ut fra leiligheten vi kjøpte sammen og ødelagte alt. Alt dette er forbi nå, men jeg føler ikke at jeg klarer å akseptere at han skal komme godt ut av dette. Han har ikke engang vært lei seg, bare drukket mye og hoppet rett til en ny "babe", som forresten er relativt mindre pen Det jeg ønsker nå er bare en hevn som svir, som gjør at jeg kan føle meg litt bedre. Og nei, dette gjør meg ikke til et dårlig eller svakt menneske, jeg ønsker bare ikke at han som har behandlet meg dårlig skal komme seirende utav det, imens jeg sitter igjen og ikke klarer og komme meg over den siste "kneiken" uten at han også skal ha det litt vondt. Bare noen enkle tips, trenger ikke være grove? Vær så snill! 0:) Lenke til kommentar
Bas04 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Slik kald hevn har jeg aldri hatt noe særlig sansen for. Det kan virke som det vanskeligste der og da, men det beste er å slette han fra mobil, facebook, msn og så videre og holde deg unna steder hvor du kan møte han - selv om det er det eneste du vil i hele verden. Har du noe du har lyst til å si han, så skriv det i en dagbok eller et brev du aldri sender. Om du tar kontakt så kan jeg garantere at du ikke får den responsen du vil ha uansett, og det vil bare bli noe du gråter enda mer over og angrer bittert på. I tillegg så er det den beste hevnen, du kan banne på at han angrer og savner deg hvis du bare trekker deg unna! TA VARE PÅ DEG SELV: Ikke bur deg inne med sorgen! # Ikke ta kontakt med ham, og ikke møt ham # Vær sammen med venner # Prøv å ha ting du kan glede deg til, planlegg for eksempel å reise bort en helg # GRÅT når du føler for det! Det er viktig å bearbeide sorgen. Gråt, og snakk med venninner du stoler på # Vær FABOLOUS! Smink deg, kjøp noen nye klær.. Ikke gå ut i joggebukse med fett hår, det smitter over på humøret ditt. Og dersom du skulle treffe på eksen, så føles det godt at han ser hvor BRA du ser ut! # Spis sunt, ta vare på kroppen din # Gå på jobb, selv om du ikke har lyst. Det hjelper å ha noe annet å tenke på. Hold livet ditt ved like # Ta tida til hjelp, det blir bedre # Ikke idylliser forholdet... Det er lett å glemme det som var negativt når han dumper deg. Det var sikkert mange ting du var misfornøyd med! # Se hvor mange kjekke gutter som finnes der ute! ”Det er veldig viktig å støtte seg på venner og ikke grave seg ned under dyna. Slep deg inn i dusjen, pynt deg litt og gå ut og tilbring tid med noen som er glad i deg”. PLEI DEG SELV: Litt makeup og fine klær kan gjøre underverker. # Driv massiv egenpleie, med fotbad, bodyscrup, ansiktsmaske og så videre # Flørt litt med mannen bak deg i kassakøen # Kjøp deg nye støvletter (funker mot det meste av negative ting i livet) # Slett alle de fine meldingene fra ham som du har lagret på mobilen # Slett telefonnummeret hans # Slett og sperr ham fra msn-kontoen din # Ikke ring, send sms eller mail # Tenk at han har gitt fra seg retten til å vite noe om følelsene dine # Tenk at han faktisk ikke er interessert i å vite noe om følelsene dine # Lag en liste over alle de irriterende sidene hans # Lag en liste over alle de gode sidene hans, og gråt litt mens du gjør det # Trening gjør underverker, både for psyke, selvtillit, som sinneterapi og for blodomløpet, samt bonusen: stram rumpe Og husk at tiden leger alle sår, det gjelder bare å distrahere seg litt fra sorgen imens man venter på at den blir mindre og mindre helt til den er ubetydelig! Endret 25. april 2010 av Kaneldrops Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Du skal straffe en fyr som ikke skjønner at vold, utroskap, dårlig behandling og løgner ikke hører hjemme noe sted? En fyr som tilsynelatende går videre uten å i det hele tatt tenke over at du har det vondt? Nei, bruk energien din på noe annet. Bruker du din energi og tid på at han skal "straffes" så får han jo vite at du henger deg opp i det som har vært vondt mellom dere. Eller kanskje han oppfatter det som interesse fra din side? Gå videre og husk på det du har gått gjennom. Så ser du forhåpentligvis tegnene neste gang du kanskje treffer på en lignende fyr. Det er viktig å ha et øye på fortiden og et på framtiden, men om du har begge øynene på fortiden så får du ingen fremtid. Ugg, jeg har talt. Endret 25. april 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hevnen er å overse han, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Å leve et flott og bra liv er den beste hevnen. Ihvertfall i dette tilfellet. Støtter meg til de over her, selv om jeg forstår deg og din hevnlyst. At du bare går videre og tar med deg denne erfaringen slik at du kan se etter lignende tegn i framtiden, er det beste du kan gjøre. Finn deg en flott fyr, lev et langt og lykkelig liv. Slike mennesker som han ender det ofte dårlig med, eller så innser de en dag hva de har gjort, og da er det samvittigheten som tar de. Hvis du hevner deg på noen måte nå, kan det fort være at du angrer, og hva da? Nei, bare drit i han. Lykke til, og jeg ønsker deg et lykkelig og flott og langt liv videre! Endret 25. april 2010 av Goldshoten Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Leste ikke det her en gang, bare visste med en gang at du hadde fått som fortjent. Er som regel tilfellet. Altså problemet ditt er jo at du syter ikke noe brudd.. Nei er bare å ta seg sammen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg har også hatt veldig lyst på hevn. Men det lureste var å droppe det. I stedet har jeg fokusert på å gjøre forbedringer med meg selv. Når et menneske ødelegger verdigheten din og selvtilliten er det eneste som hjelper å bygge opp igjen denne. Gjøre ting som gjør at du føler deg bra med deg selv. Bevis for deg selv at du er bedre enn han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå