Gå til innhold

Arbeidslogg: aMovieSearch (Android)

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter at eg fekk Nexusen min har eg småputla litt med programmer til den. Mitt siste tilskot på Android market er aMovieSearch (aMS).

aMS er eit lite program for å søke opp informasjon om filmar, i typisk IMDB-stil. Det er godt mogeleg det finnes tilsvarande/mykje betre programmer der ute, men slikt er kjekt å putle med likevel. I botn og grunn sender den førespurnader til themoviedb.org sin database. Imdb har som kjent ikkje eit skikkeleg API. Etter at ein søker på ein film og får opp "Result" kan ein trykke på result og få opp detaljar.

I løpet av natta fekk eg opp grunnmekanismen i programmet, og no lurer eg berre på kva andre funksjonar eg bør leggje til. Følgjande står på todo-lista mi:

- Leggje til ei "watch list", altså markere filmar ein ynskjer å sjå

- Coverbilete under detaljar av kvar film

- Kanskje ei favoritt-liste, altså filmar ein liker

- Enkel deling av denne lista

- Kunne vise informasjon om personar og slikt i filmar

Forslag til andre funksjonar features? Om de testar programmet, ver snill og meld ifrå om bugs og forbetringar eg kan gjere. :) Denne tråden vil bli oppdatert fortlaupande om/når eg gjer meir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Update:

Har lagt til thumbnails, samt større bilete. Desse skal laste greit utan at det tar for lang tid. Dog, har eg berre testa med wifi.

Markering at "result" faktisk er linkar har eg litt problem med, akkurat no val eg berre ein litt annleis grønfarge for å markere forskjell, ikkje optimalt--

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...