Thatssomebaadnews Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 HEI! Er desperat etter tips til hva jeg kan gjøre for og få bort kløen! Tok sol på Fredag, og har klødd meg ihjel siden da! Klør som F på magen, brystet og ryggen, og når jeg klør svir det, og klør dobbelt så mye igjen etterpå. Har smurt meg inn med aloe vera, og sånn anna klø-salve krem ting, uten at det hjalp! VÆR så snill og hjelp meg, blir GAL! Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Slikt kan skje. Du må nok bare smøre deg med tålmodighet og masse krem Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Klør fortsatt, holder på å bli gal.. Like før jeg går i veggen! Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 HÆHÆ, kjenner meg igjen;p. Men jeg hadde bare på hendene. Dette skjedde fordi jeg fikk en reaksjon i huden pga. desinfiksjonsmiddelet(slik det skrives?) du vasker solsengen med før og etter bruningsperioden. Kan du ha fått det på hendene og gnidd det utover kroppen eller noe lignende? evt. sprutet det på deg selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå