st0vsuger Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Tittelen sier vel litt. er blitt lei av mitt antec 1200 så tenker på nytt kabinett men er usikker på mulighetene for å montere vannkjøling. har sett litt på fractal design og cooler master, er det noen som har erfaring med å montere vannkjøling i småe stilrene kabinetter. vil ikke ha masse plexi å lys og fancye dippedutter laget av plast. vil ha noe som jeg kan modde selv og som ikke har så mye standard løsninger for radiatorer og vifter og sånt. noen som kan hjelpe her? * minst mulig plast * mest mulig plass * ingen stoore åpne partier * og minst mulig plexi og sånt. * må kunne montere trippel radiator (ca.410 mm lang) Takknemlig for svar Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hva mener du med "ingen stoore åpne partier"? Når det gjelder kabinett, så har du eksempelvis disse forslagene: ¤ Cooler Master COSMOS S (Bytt ut den røde LED viften i front.) ¤ Cooler Master ATCS 840 ¤ Corsair Obsidian 700D ¤ Lian Li PC-A71FB Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Lian Li A05 =) En liten utfordring men har sett en kar som fikk inn 2 trippel radiatorer=) Lenke til kommentar
st0vsuger Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 (endret) utfordringer er bra.. ) så lenge det teknisk sett er plass. med "stoore åpne partier" så mener jeg slik som på antec 1200, at man liksom ka skru au hele fronten og stortsett alt som er på kabinettet. er vel letter å si at jeg vil ha noe som er bygd mere kompakt med flere store deler hvis du skjønner? og ikke slik at hele kabinettet bare består av masse smådeler. bli liksom som å bygge lego og det ser litt jalla ut i lengden. BTW, du kan ikke finne en link til det kabinettet med 2 trippel radiatorer? vil gjerne se hvordan det ble seende ut. :) Endret 25. april 2010 av st0vsuger Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=242818 Fant denne i farten. Dog kun med en tykk dobbel radiator. Skal se hva jeg finner litt senere da jeg er på tur ut døren nå. Fant også denne: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=213480 Endret 28. april 2010 av MoDzoNa Lenke til kommentar
st0vsuger Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 det ble sent ja. fabt du det kabinettet med tripprl radiator? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 For å få det virkelig lite: Antec p180mini. Kan monteres 200mm rad i topp, fant vel en slik en på aquatuning.de Smelle på pushpull med 200mm raddis i topp, og evt en singel i front om du dropper en hddcage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå