Laffe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Heisann. I det siste så har jeg blitt helt hekta på dokumentarfilmer, og lurte derfor på om noen kunne anbefale meg noen interessante dokumentarer? Jeg er hovedsakelig mest opptatt av vitenskap, filosofi, psykologi, religion og teknologi, men kan også se på dokumentarer som avslører "hemmlige" ting, hehe kan ramse opp noen doku so u know what im into. Zeitgeist, The Cove, Food Inc, Jesus Camp, The Worlds First Time Machine, Eastern and wester philosphy Quiet Rage: The stanford prison Experiment Stephen Hawking: Master of the universe Stephen Hawking's universe The Elegant Universe The Expanding universe Takk på forhånd Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Tre stk. jeg kommer på i farten: Cosmos Life After People The Ascent of Man Og så et tips til slutt: Hold deg unna idiotiske konspirasjonsteoretiske og misvisende dokumentarer som Zeitgeist. Edit: Sjekk også ut For All Mankind. Endret 25. april 2010 av Kataton Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Vil du ha dokumentar FILMER eller SERIER eller begge deler? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Trådstarter listet i alle fall opp en del serier selv, så jeg regner det med går greit å anbefale disse. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Hei igjen. Ja, jeg er ute etter begge deler:) Takk kataton, skal sjekke det ut. angående zeitgeist, så var jeg klar over at det ville komme opp "konspirasjonsteori"-dritt i filmen. Å det er det som gjør det så interessant på en måte. Av og til så må jeg bare se på slike filmer så at jeg vet hva de jeg prater med, prater om. "har du sett/lest". Blir litt vanskelig å bli med på diskusjonen hvis jeg ikke har lest eller sett filmen. o hvois man møter eller diskuterer med slike folk så vil de alltid vinkle filmen/boken på en "positivt måte Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Religulous Den amerikanske borgerkgien(fåes på div post kontor og koster 200kr The Civil war av Ken Burns The War også av Ken burns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå