julepynt Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 nei, slangene er 12OD/8mmID og 10mmOD/6mmID Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 er ikke helt sikker hvorfor, men liker ikke helt waterchill jeg... gjør det sjøl, så blir det sånn du vil ha det.. men da er det slik at jeg er ingen noob lenger, så et litt mer avansert system er påkrvd for meg.. i tilegg til vapoen... Lenke til kommentar
M5Glenn Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Må vel ha meg et Waterchill system. Men har lyst på komplett sett til GPU og NB. Noen som har erfaring, hørt noe eller lest hvordan det påvirker systemet med 1 og samme radiator ? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Må vel ha meg et Waterchill system. Men har lyst på komplett sett til GPU og NB. Noen som har erfaring, hørt noe eller lest hvordan det påvirker systemet med 1 og samme radiator ? Du tenker på å sette CPU, GPU og NB på en 120x120mm radiator? Det går bra, men du får nok ikke de beste tempraturene. Husk det er mange watt som skal ut igjennom en liten radiator. Njaal Lenke til kommentar
M5Glenn Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jepp, hadde tenkt til å kjøre CPU, GPU og NB. Leste et eller annet sted her om en som hadde byttet radiatoren med Blackice (II ?) tror jeg det var, og at han mente det gjorde stor forskjell ?! Noen som vet ? Har Et AOpen miditower - tror dere det er stort nok til dette systemet ? Lenke til kommentar
daho Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jepp, hadde tenkt til å kjøre CPU, GPU og NB.Leste et eller annet sted her om en som hadde byttet radiatoren med Blackice (II ?) tror jeg det var, og at han mente det gjorde stor forskjell ?! Noen som vet ? Har Et AOpen miditower - tror dere det er stort nok til dette systemet ? Har nettopp montert det for en kamerat, Cpu og Gpu blokk. Alt sammen passet i et Q-Tec midi tower. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Jepp, hadde tenkt til å kjøre CPU, GPU og NB.Leste et eller annet sted her om en som hadde byttet radiatoren med Blackice (II ?) tror jeg det var, og at han mente det gjorde stor forskjell ?! Noen som vet ? Ikke store forskjellen, sjekk OCshoots test. tror det er 0.3C forskjell eller noe.. Dvs, det var med en enkel radiator, kjører du dobbel får du SELVFØLGELIG bedre resultater - Dobbelt så stor kjøleflate Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 noen som vet om - ved hjelp av å bytte vifte - at det går ann å gjøre systemet så godt som lydløst? Tenker da på Titan vifta hos 3dfxcool. Blir det bra temp da? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Hvordan blir det å montere dette i et kabinett uten innsug i front? det må da gå dårlig? Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Hva må jeg kjøpe i tillegg om jeg vil kjøle skjermkortet også? Er det i det hele tatt mulig? Lenke til kommentar
EC Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Du må kjøpe GPU-blokken, dersom den passer ditt skjermkort. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hvordan blir det å montere dette i et kabinett uten innsug i front? det må da gå dårlig? noen som vet? Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Det beste er om du får kjørt kald luft rett på raddisen. Men jeg tror nok du vil oppleve lavere temperaturer enn med luftkjøling uansett dersom du monterer slik at radiatorluften blåses rett ut av kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå