Gå til innhold

Asetek Waterchill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Må vel ha meg et Waterchill system.  Men har lyst på komplett sett til GPU og NB. Noen som har erfaring, hørt noe eller lest hvordan det påvirker systemet med 1 og samme radiator ?

Du tenker på å sette CPU, GPU og NB på en 120x120mm radiator? Det går bra, men du får nok ikke de beste tempraturene. Husk det er mange watt som skal ut igjennom en liten radiator.

Njaal

Lenke til kommentar

Jepp, hadde tenkt til å kjøre CPU, GPU og NB.

Leste et eller annet sted her om en som hadde byttet radiatoren med Blackice (II ?) tror jeg det var, og at han mente det gjorde stor forskjell ?!

Noen som vet ?

Har Et AOpen miditower - tror dere det er stort nok til dette systemet ?

Lenke til kommentar

Leste et eller annet sted her om en som hadde byttet radiatoren med Blackice (II ?) tror jeg det var, og at han mente det gjorde stor forskjell ?!

Noen som vet ?

Har Et AOpen miditower - tror dere det er stort nok til dette systemet ?

Har nettopp montert det for en kamerat, Cpu og Gpu blokk.

Alt sammen passet i et Q-Tec midi tower.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet ?

Ikke store forskjellen, sjekk OCshoots test. tror det er 0.3C forskjell eller noe.. Dvs, det var med en enkel radiator, kjører du dobbel får du SELVFØLGELIG bedre resultater - Dobbelt så stor kjøleflate :roll:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det beste er om du får kjørt kald luft rett på raddisen. Men jeg tror nok du vil oppleve lavere temperaturer enn med luftkjøling uansett dersom du monterer slik at radiatorluften blåses rett ut av kabinettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...