Gå til innhold

HTC Desire - Diskuter den her !

Htc Desire  

51 stemmer

1. 1. Eier du en Htc Desire ?

Anbefalte innlegg

Hei, i denne tråden vil jeg at alle som eier Htc Desire eller ønsker seg den skal kunne poste, jeg er totalt uinteressert i hvor lang tid det tok før dere fikk denne, eller pakkesporing o.s.v.

Dette er en tråd der vi skal kunne diskutere alt fra applikasjoner til spesifikasjoner. :)

Jeg vil gjerne starte tråden med et spørsmål : Jeg har sett at mange butikker selger HTC Desire Nordic edition, er det noen ulikheter på design på denne, og er den dårligere enn orginalen? :)

Endret av Cbeng
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil gjerne starte tråden med et spørsmål : Jeg har sett at mange butikker selger HTC Desire Nordic edition, er det noen ulikheter på design på denne, og er den dårligere enn orginalen? :)

Så vidt jeg vet finnes det bare en versjon i Norden

Lenke til kommentar

Ja, men er den dårligere en orginalen ?

Hvis du mener den versjonen som finnes i Europa tror jeg forskjellen består i at i den nordiske versjonen er det nordisk språkpakke. Jeg tror ikke det er noen forskjeller utover det.

Ellers vet jeg også at det finnes en svart utgave som selges gjennom utvalgte mobilselskaper i Europa.

Lenke til kommentar

Symbian_pro du har et poeng der ;-) men synes det er bedre at komentarene samles som informasjon.

Finnes det ikke Nordisk språkpakke på f.eks. den man bestiller på chess?

Hvis du er enig i det, kan du nå for all del bare bytte navn på tråden din.

Lenke til kommentar

Hvordan endrer man navn da ? er ganske ny her.

Bare redigér den første posten din, så burde det funke. Og vær så snill, kvitt deg med smiley i emnetittel ;-)

Takk, jeg har nå gjort det, og håper brukerne bruker denne linken.

Men er det noen som kan svare på mitt forrige spørsmål, om det er norsk språkpakker på HTC Desire ?

Lenke til kommentar

Begynner å bli mange Desire tråder nå. Vi trenger en "Diskuter den her!" tråd med mye god info i første innlegg syns jeg.

Helt enig. Det blir for mange tråder, og jeg synes denne er for lik de andre som allerede finnes. Siden trådstarter nå bryter med sin egen regel laget i førsteinnlegget ang diskusjoner rundt leveringstid osv, så stenger jeg denne.

Om noen ønsker å opprette en skikkelig tråd med info osv, gjør gjerne dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...