mattix Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Hei! Jeg har nettopp skiftet ut mitt gamle skjermkort til HD5850. Men trenger litt hjelp pga jeg har maskinen koblet opp mot et HDTV via HDMI utgang, men det gikk ikke som forventet. Det som skjer er at etter en stund så blir hele skjermen så og si "rosa" jeg ser bilde, men bildet blir rosa.. dette skjer konstant etter 3 minutter til kansje en halvtime, så kommer det tilbake etter noen sekunder eller kansje en halvtime.. det varierer hele tiden. Dette er et veldig uvanlig problem men har lest at flere har det samme problemet. Her er en link til flere som har samme problem: http://www.tomshardware.co.uk/forum/280180-15-5850-issue-hdmi-output-displays-pink jeg har prøv og endre oppløsning, endre innstillinger, skjekket kabel og socket for støv eller skit. og for at bildet skal bli fint igjen må jeg enten endre innstilling, eller oppløsning, men alikavel blir skjerm rosa igjen etter en stund.. Jeg håper noen har noen ideer eller svar! Takk på forhånd:) Endret 25. april 2010 av mattix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå