Vidunderbumm Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) løst Endret 25. april 2010 av Shaquar Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Hm, høres veldig rart ut. Hadde avbestilt. Ingen nettbutikk skal kreve slikt informasjon som de nå spør etter. CVV2 koden skal jo ha vært utfylt når du bestiller. Og det hele skal gå igjennom VISA, og det er her addressen også blir bekreftet. Endret 25. april 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Jeg blir ikke å sende inn noe, men nett siden er ikke juks, sjekket det ut før jeg bestilte. Men ja, syns det er veldig rart. Men pengene er allerede trukket vis jeg avbestiller får jeg de tilbake? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Pengene er som regel ikke trukket, men resevert av VISA. Endret 25. april 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hm, høres veldig rart ut. Hadde avbestilt. Ingen nettbutikk skal kreve slikt informasjon som de nå spør etter. CVV2 koden skal jo ha vært utfylt når du bestiller. Og det hele skal gå igjennom VISA, og det er her addressen også blir bekreftet. Det er rimelig mange butikker som ber om denne type informasjon utenfor Norge. Uansett så sier de jo at han fint kan "fjerne" de første 12 sifferene av kortnummeret og CVV2 koden, så forstår ikke helt porblemet. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hva med å la være å ødelegge førsteposten slik at vi andre kan dra nytte av informasjonen som kom fram. Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Sorry, tenkte ikke over det:) Men var det at jeg bestilte derfra så fikk jeg en e-post der det sto at jeg måtte sende inn bilde av kredittkortet og førerkortet mitt pga jeg hadde oppgitt en annen adresse en hva kortet mitt sto oppført på. Penge er trukket men klærne blir ikke sendt, så ble litt urolig for at jeg ikke får klærne og pengene ikke kommer tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå