Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når samme komplimenter blir en rutine

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har møtt ei jente som har blitt veldig glad i meg. Er ikke ofte det skjer så dette kan jeg ikke ødelegge. Jeg har ingenting i mot det. Jeg syns det bare er koselig alt sammen. Men det er noen ting jeg lurer på. Det gjelder komplimenter. Jeg får mange gode komplimenter av henne. Og jeg gir mange tilbake. Men jeg føler at det begynner å bli en rutine og det er ikke helt bra. Vi kan sitte i mange timer og prate fint til hverandre og vi bygger opp følelsene til hverandre. Når jeg blir glad så blir hun glad for at jeg blir det og omvendt. Jeg liker det godt men det går opp igjen mye av det samme. Hva skal jeg gjøre? jeg sier som regel takk når hun sier noe fint til meg om meg! eller så sier jeg at hun er det samme men jeg vil alltid gi noe tilbake. Jeg vil bare være med henne til jeg dør. Jeg tenker på henne stort sett hele tida og savner henne så fort hun ikke er hos meg lenger. Så det har liksom blitt sånn at det jeg sier blir ikke helt naturlig lenger i hvertfall ikke hvis jeg har sagt det før.

Noen som har noen tips sånn at ting ikke skal bli rutine? Jeg vet at det beste er å være seg selv men jeg vil likevel at det ikke skal bli en rutine da det har en tendens til at det samme blir sagt opp igjen ofte.

Takk

Endret av trespiser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første bud når det gjelder komplimenter er at det skal komme fra hjertet, man skal mene det. Det er fullt mulig ikke lyver når du gir henne komplimenter, men jeg har to forslag til deg.

Variasjon

Du føler deg bra når du kjenner at du ser bra ut, kjæresten din kjenner seg bra når hun vet at du synes hun ser bra ut. Det kan allikvel bli litt rutine, som du sier, hvis dere hele tiden skal si de samme tingene til hverandre. Prøv å gå vekk i fra "Å, du er så søt du, jenta mi" og litt mer over til "Vet du hva? Det er skikkelig sexy når sokkene dine ikke matcher" eller noe i den skalaen.

Nyte stillheten

Noen ganger når kjæresten din er stille, er det ikke fordi hun er sur, men fordi hun er glad for øyeblikket og villig til å nyte tiden han har sammen med deg. En av de mest tillitsvekkende ting man kan gjøre er å være stille sammen, uten at det blir rar stemning. Så hvorfor ødelegge øyeblikket med tomprat om det ikke er så mye å prate om der og da? Føl dere avslappet nok rundt hverandre til at dere ikke alltid trenger å si så mye.

Ta gjerne dette opp med henne, at det kan bli litt mye i blant. Hvis du bestemmer deg for å minke på komplimentene, uten at dere står sammen om det kan det ende opp i ubalansert forhold. Typ:

Du holder mer kjeft, og hun lager mat, fyller på bensin, kjøper små gaver for å få bekreftelse av deg (verbalt, gjennom komplimenter) Så pass på :-)

Endret av Kaneldrops
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...