Gå til innhold

HJELP,hva skal jeg gjøre??

Anbefalte innlegg

brukte adware 6.0 for å fjerne spyware......den fant filer,jeg slettet..over 4 omganger... nå får jeg melding om at wscok32.dll er skadet eller ugyldig???? hva FA**? endten reinstall windows (yeah right mr.)eller erstatt filen...MEN jeg kan ikke accesse mapper eller starte programmer lengre....så gjennopretting er ikke mulig(kan det gjøres i nødmodus???)

kan jeg ta filen fra labtop og bruke denne i stasjonære maskinen, ved å overføre den i nødmodus og restarte, eller gjør det det verre?

kan ikke miste infoen på harddisk c: hva skal jeg gjøre?? :roll:

trodde adware 6.0 bare fjernet spyware??..skal ALDRI bruke dritten !!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker på at det er wscok32.dll og ikkje wsock32.dll? Wsock32.dll kan du laste ned her. Har du Win XP skal denne fila kopierast inn i mappene c:windowssystem32 og c:windowssystem32dllcache. Har du Win 2k skal det holde å kopiere den inn i mappa c:winntsystem32.

Håpar at det var denne fila du mangla, for den wscok32.dll fila har ikkje eg på mi maskin i allefall.... :o

Lenke til kommentar

takk for svarene!!! opprettet systemet i nødmodus...når jeg restartet..fikk jeg ingen feilmeldinger, eller manglende funksjoner:-)Bra å vite at wsock32.dll, også kan lastes ned og legges i system mappa,uten å tenke på om det er feil versjon eller ikke....alt funker bra igjen tror jeg.

bruker WIN ME på tower maskinen...glemte å nevne Operativsystem,men har endel info her å legge i bakhodet..om jeg skulle finne på og bruke adware igjen.....

Lenke til kommentar
Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

så lærte du noe i dag og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...