nordin Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg lovet brodern en laptop til konfirmasjonen sin, og vil derfor spørre dere som er litt mer datakyndige enn meg om tips. Dataen skal først og fremst brukes til enkle ting som chatting og surfing, men den bør også ha et bra grafikkort (er det urealistisk å finne noen laptoper som kan kjøre nye spill i brukbar grafikk i denne prisklassen?). Skjermen må være 13 tommer eller større. Budjsettet er 5000, men hadde ikke vært meg imot å betale litt mindre dersom laptopen er good value for money. Setter pris på svar Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Du får ikke en bærbar til 5000kr som kan brukes til spilling. Men hvis du får med deg noen til å sponse 995kr ekstra så får du Packard Bell EasyNote TJ75-724 til 5995kr. Den takler det aller meste av nye spill på medium innstillinger veldig bra. Modellen diskuteres i en egen tråd her på forumet pga at noen eksemplarer kan ha ett lydkort som produserer en piping, bortsett fra det så skal dette være en veldig bra spillmaskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå