Gå til innhold

Racer for mosjonist (7000-9000,-)?


Star

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en ny landeveissykkel i prisklassen 7000-9000 kroner.

 

Har tidligere hatt en Monoc Tc2 Concept ( med ultegra utstyr ) som jeg solgte for drøye 3 år siden..

Denne kjøpte jeg imidlertid gjennom en sykkelklubb, og den var litt i største laget - selv om det var en ypperlig sykkel.

 

Vurderer denne gangen å gå for en treningssykkel som trekker lett og egner seg til en den klatring. Håper at jeg i den aktuelle prisklassen, kan havne over en 105 modell eller tilsvarende ( har lite lyst på tiagra eller S2400)

 

Har tittet litt rundt og funnet særlig to sykler jeg kunne tenkt meg..

Scott Speedster S30 hos XXL og Trek 1,5 hos BoA Sykler ( om det virkelig er verdt det; vurderer jeg også Scott Speedster S20 hos XXL ..

 

Har dere noe konkrete tips ift. hva som skiller disse, eller har noen erfaringer med syklene?

Synes Trek sykkelen skiller seg ut designmessig, men Scott modellene har jo bedre utstyr..

 

Alle tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte min sykkel hos en lokal forhandler. Fikk 20% på en fjorårsmodell. Min er hvit med litt svart og rødt. Anbefaler virkelig å kjøpe via lokal forhandler.

 

Vet faktisk ikke hvilke forhandlere som selger denne på nett. Ingen av de store nettbutikkenene som har.

 

(ps: Dersom du vil ha eksperttips, er racerforumet til terrengsykkel.no super, men det vet du sikkert:-) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...