Gå til innhold

Tatstatur-problem..

Qiia

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg har en Asus eee pc, 1000H (minipc) som jeg har et lite problem med. Tastaturet, eller, deler av tastaturet virker ikke. Bokstaver som i u h, shiftknappen, 6 og 7. (Nå har jeg tilkoblet et tastatur, altså). Vi har prøvd å formatere dataen, det var det samme problemet. Vi har også kjøpt et nytt tastatur og skrudd det på. Samme problemet.

Men det var egentlig ikke det jeg tenkte på. Men her en dag kom på en ide. Jeg lurte på om det fantes et bærbar tastatur, som var akkuratt det samme tastaturet, bare bærbart. Slik at jeg kunne koble det til dataen min. Med trådløs usb eller noe. Og så på en eller annen måte feste det til pc'n. Finnes det? Har lagt ut et bilde under, som er noe lignende det jeg har tenkt meg xD Jeg har ikke tenkt meg akkurat å kjøpe ny pc da, for jeg tror ikke at jeg har nok penger. Men dette er jo bare en ide, sant?

Untitled-1.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres ut som om det er en fysisk feil med tastaturet, denne maskinen er vel ikke så alt for gammel, så jeg anbefaler deg å sende den inn for reparasjon. Såfremt det ikke er sølt noe væske i tastaturet så burde dette kunne tas på reklamasjon siden ett tastatur er ment å ha en betydelig levetid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...