Gå til innhold

Trenger nytt tastatur til spill

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter et nytt tastatur som skal erstatte mitt Logitech Wave tastatur. Det jeg ser etter av funksjoner i tastaturet er belysning for å kunne skrive i mørket og mulighet for å trykke inn minimum fire knapper samtidig. I tillegg må det ha enkle multimediataster for å stille volum og spor på winamp. Dette er egentlig de eneste kravene jeg har til tastaturet, av design så liker jeg Razer Lyacosa - et tastatur jeg kjøpte i uvitenhet (det tåler ikke at mer enn to taster brukes samtidig).

Er det noen som kan anbefale et greit tastatur som oppfyller mine kriterier?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er dårligere en g19 da g19 har fargeskjerm og du kans skifte farge til akkurat den fargen du vil ha på tastene gjennom softwaredet jeg har, g110 er en nyere forbedret utgave av g11. 4 forskjellige farger på tastene (rød blå rosa lilla) headsett og mic ingang/utgang med innebygget lydkort og 1 usb, det har også 12 g knapper (macor knapper) som man kan programere bare ved å trykke på en knapp på tastaturet.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Ja! Er det bedre eller dårligere enn g19?

G19 har litt smalere skjermm enn G15, men ca dobbel så høy.

Om jeg husker rett så er oppløsningen på G15 143x64 mens på G19 så er oppløsningen 320x240.

Anbefaler G19, da kan du også kjøre mange forskjellige programmer på LCD skjermen. Du kan feks se film fra PCen, Youtube, Bilder + masse annet mens du venter på ting skal skje mens du spiller.

G19:

26April_Monday_xlleb.png

G15:

26April_Monday_s05na.png

G15 har også færre G-knapper (macro knapper).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...