RockstaR- Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hallo! Har lånt meg en skjermkort av en kompis, fra en gammel Elkjøp-PC. Dette er ett NVIDIA GeForce 8600GS kort. Har sliti en del med å finne drivere til det, både på NVIDIA sida og googla litt. Når jeg til slutt fant noe som skulle funke ifølge en tråd på ett forum, så får jeg samme error meldingen jeg fikk da jeg prøvde det jeg fant til 8-serien på NVIDIA sida. Bildet av error meldingen har jeg lagt ved her (håper det funker). Noen som har peiling på hva som er galt, eller hvor jeg kan finne drivere som funker? Haster veldig! Setter pris på alle svar Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Normalt skulle det gå med samme driver, som du hadde til ditt GeForce 9800GX2. Så jeg lurer på om det er et spesial laget skjermkort til den pc'en. Hvor bare drivere fra pc produsent fungerer. Vet Dell gjorde det for noen år siden. Hvilken pc kommer kortet i fra? Lenke til kommentar
RockstaR- Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Ja men har slettet de driverne desverre. Skjermkortet kommer fra en gammel el-kjøp PC som sagt, uten at jeg veit noe mere om den saken. Sikkert noe Fujitsu Siemens eller noe. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Prøv å legg inn driveren fra cd som fulgte med ditt GeForce 9800GX2, og det er bestandig lurt å oppgi hvilket operativsystem du har, og om det er 32 eller 64 bit! Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Driver finner du på Nvidia.com. Velg GeForce først og deretter 8M series under produktserie (notebook). Deretter velger du OS og engelsk språk. Engelsk fungerer på norsk pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå