Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hei, trenger Ekstra skruer til og feste en ekstra 120mm vifte til radiatoren til H50 for push and pull. står på corsair sin side at de er "6-32 x 1-¼ inch" har lite peil på skruer:p så jeg lurte på om det var noen som gadd å finne dem på Biltema eller lignende sine sider? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Bare å dra innom en byggvarebutikk å spørre. De har garantert. Lenke til kommentar
randknu Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hei, trenger Ekstra skruer til og feste en ekstra 120mm vifte til radiatoren til H50 for push and pull. står på corsair sin side at de er "6-32 x 1-¼ inch" har lite peil på skruer:p så jeg lurte på om det var noen som gadd å finne dem på Biltema eller lignende sine sider? Det som vanligvis brukes er M3 gjenger, Det er dette som er i siden på cdrommer og annet 5 1/4" utstyr + nesten alle skruene i lian-li kabinett. Det var M3 i mist radiatorer iallefall. Men hvis corsair sier at det er brukt 6/32" UNC så er det dette du må ha, kan bli litt vanskeligere å finne. Hvis du har et skyvelære så skal 6/32" UNC være ca 4,5-4,7mm utenpå gjengene. M3 er ca 3mm så det er lett å se forsjell på. Lengden på 1-1/4" tilsvarer ca 30mm. Viktig at disse ikke er for lange da de kan skade radiatoren. Det er desverre ikke så mange som har skruer i tommedimensjoner lenger så det letteste blir kansje å bestille. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Skikkelig dobbeltsidig tape funker også fint. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg brukte helt ordinære kabinett-skruer for å feste en vifte på motsatt side av H50-radiatoren. Hvis 120mm-viften har hull på begge sider så trenger en jo ikke skruer som går gjennom hele viften. Jeg festet skruene kun gjennom den ene siden med et skrujern som var tynt nok til at det gikk gjennom hullene på motsatt side. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Skal prøve d Ballsack;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 brukte Strips, litt vanskelig få til i starten men funker fjell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå