Senzation Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Hei. Eg installerte nyleg Windows 7 Ultimate (32bit) på maskina (Dell XPS 420) mi. Eg har hatt same versjon av Windows 7 fleire gongar før, men har ikkje opplevd det problemet eg har no. Alle bilder er blanke. Filene er der, men Windows visar ingen grafiske element. Eg kan heller ikkje setja bildene som bakgrunnsbilde, då får eg opp meldinga; "This image can't be set as wallpaper. An internal error occured." Vedlagt fil under visar korleis problemet ser ut. Håpar nokon kan hjelpe meg, takk på førehand! Endret 24. april 2010 av Senzation Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rOwOH6vg Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Hei! Gå til en mappe med bilder, klikk Organize - Folder and search options - View Sjekk øverst i lista etter "Allways show icons, never thumbnails" og se til at denne IKKE er aktivert. Hvis den er aktivert, deaktiver den og trykk Apply og deretter OK Om dette IKKE fikser problemer, kan du prøve å oppdatere skjermkort driveren. Hvilket skjermkort har du? Endret 25. april 2010 av Slettet-rOwOH6vg Lenke til kommentar
Senzation Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Hei, dette var allereie deaktivert. Eg har eit NVIDIA GeForce 8800 GTX. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rOwOH6vg Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Last ned og installer denne driveren her. Nyeste stabile Nvidia driver direkte fra Nvidia. Følg instruksene for installasjon og restart maskinen etterpå. Kom tilbake med info om dette løser problemet! Lenke til kommentar
Senzation Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Eg bestemte meg for å reformatere maskina. Takk for alle tips! Problemet er *løyst* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå