vedkasse Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=1004180 Fy faen? Så ekstremt sykt! Hva skjer med verden?! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Arti du. Nei, du må nok lære deg å skjule dine spor bedre. http://home.no/ugle Du kan ikke forvente at alle er idioter Endret 24. april 2010 av iNeo Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hvorfor linker du til en moo.no-side som er til forveksling lik VG? Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Og denne er datert 20.04 altså 4 dager siden... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det er faktisk et imponerende dårlig trolleforsøk. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det er faktisk et imponerende dårlig trolleforsøk. Egentlig så er det et bra forsøk, men synd han prøver det på oppegående folk. Lenke til kommentar
vedkasse Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Det er faktisk et imponerende dårlig trolleforsøk. Haha, helvete. Klarte å linke til feil artikkel. Den det egentlig skulle linkes til var **** Endret 24. april 2010 av KVTL Injurende lenke slettet. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det er faktisk et imponerende dårlig trolleforsøk. Haha, helvete. Klarte å linke til feil artikkel. Den det egentlig skulle linkes til var denne. Fremdeles er du ikke bedre en synet mitt. Prøv igjen. Lenke til kommentar
vedkasse Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Fremdeles er du ikke bedre en synet mitt. Prøv igjen. Det er ikke et veldig stort problem å spotte at det ikke er en ekte VG-artikkel, hvis du har et visst antall hjerneceller som jobber samtidig. At du da som den første åndspygméen i denne tråden skal vise at du ser at det ikke er en ekte VG-artikkel i stedet for å spille med så andre kanskje kan bli lurt, sier mer at du er en medioker grønnsak enn at du er en ung kunstner med et spesielt talent for vakre silketrykk. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det er omtrent som å bli sur for at folk ikke spiller med når du sier at Stoltenberg egentlig er en katt. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Fremdeles er du ikke bedre en synet mitt. Prøv igjen. Det er ikke et veldig stort problem å spotte at det ikke er en ekte VG-artikkel, hvis du har et visst antall hjerneceller som jobber samtidig. At du da som den første åndspygméen i denne tråden skal vise at du ser at det ikke er en ekte VG-artikkel i stedet for å spille med så andre kanskje kan bli lurt, sier mer at du er en medioker grønnsak enn at du er en ung kunstner med et spesielt talent for vakre silketrykk. Skjønne din frustrasjon, og joda jeg kunne ha spilt med. MENNNN serru, har sett bedre forsøk på dette. Ekstremt gode forsøk, og dette kvalifiserer ikke til å bli trollemateriell. Lenke til kommentar
vedkasse Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Det er omtrent som å bli sur for at folk ikke spiller med når du sier at Stoltenberg egentlig er en katt. Den dagen du klarer å lese følelsene mine skal jeg premiere deg med en kjeks du får servert fra hånden til Herman Göring. Jeg er på ingen måte sur, jeg stusser bare på han andre apa opphøyning av sine egne ferdigheter. Blir som at jeg skulle skryte av at jeg klarte oppgavene om det gylne snitt i matte. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hepp.. Det å lage falske reportasjer om personer kan bli ansett som injurende. Pga. redaktøransvaret så stenger jeg denne tråden... MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg