Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Bruk heller AC130. Da blir du skutt ned 1 av 30 ganger istedet for 29 av 30 ganger med chopper gunner

Eneste forskjellen er at du får enklere kills med choppergunner siden det er ikke noe bullet-time slik som på AC-130'en.

Selv bruker jeg Harrier og Chopper Gunner oppsettet.

Finn deg en stilling der du kan ta fiender som kommer ofte og bruk gjerne One Man Army slik at du kan bytte til en class som har cold blooded og Ninja Pro samt Silencer når du får harrier.

Dette gjør at du ikke vises på radar og HBS.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Akkuratt nå på Wastland. så kom jeg til 19-0 og då var banen ferdig :cry: Jeg mangla bare 6 kill. Gjett om jeg er forbannna. jeg drepte ingen med harrieren. og bare 2 med chopperen og ingen hadde cold blooded. :cry: Hvorfor drepte jeg da ingen med Harrieren? og den blei ikke skytet ned :mad:

Tok 27 - 0 på wasteland i sta xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Ikke for å reklamere, men på gamerbloggen min har jeg skrevet mitt beste tips for å få nuke.

http://iskall.blogg....ks_tactica.html

Så visst dette strider mot reglementet så kan moderator sende meg en PM så kan jeg slenge inn hele innlegget fra bloggen.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Et tips for å få nuke må jo være å bruke claymore som søren.. er du inne i en bygning, og har kontrollen over den, bruk claymore på alle inngangene (selvfølgelig bruk scavenger).. de aller fleste går faktisk rett på den.. skulle det skje at noen skyter den i stykker/bruker stung/flash, så hører du jo en lyd, så du rekker å løpe å ta døm!

veldig camper-aktig ut, men depends om du spiller bare for å få nuke eller for å ha det gøy! :thumbup:

Lenke til kommentar

Et tips for å få nuke må jo være å bruke claymore som søren.. er du inne i en bygning, og har kontrollen over den, bruk claymore på alle inngangene (selvfølgelig bruk scavenger).. de aller fleste går faktisk rett på den.. skulle det skje at noen skyter den i stykker/bruker stung/flash, så hører du jo en lyd, så du rekker å løpe å ta døm!

veldig camper-aktig ut, men depends om du spiller bare for å få nuke eller for å ha det gøy! :thumbup:

Spelte FFA på sub base og gjorde det. men når jeg kom til chopperen då fekk jeg vinner killet :cry:

Lenke til kommentar

Du kan jo ikke ha mer enn 2 claymores ute av gangen da

Lenke til kommentar

gå på youtube å se på machinima respawn ;) masse bra strategier der.

Det er disse videoene som har leddet megtil nuker :thumbup:

en spesiel taktik jeg likker som jeg har lært der fra : Blame truth er patrjulere metoden.

Spill : free-for-all

Våpen: Scar -silencer ( kan bruke annet våpen men annbefalt med Scar)

equipment: claymore.

special granade: valgfritt.

perk 1: Svanger. (bruker dette til å få mer claymore)

Perk 2: Cold blodded.

Perk 3: ninja pro.

Det du gjør med denne classen er at du finner en bra sted på mapet du har kontrol på vinkeler å hvor folk kommer. foreks inne i et hus i favela.

leger du ut claymore en plass du ikke holder vakt på, slik at folk ikke snikker inpå deg. så går du rundt ditt lille område å patruljerer. når du patruljerer vil det kanshe ta en stund til folk kommer til ditt område, men når de gjør det pøser de på (pga de vil ta hevn) :p .

å vis noen dør av claymore henter du en ny en ;)

Noen vil kalle denne metoden får camping, men jeg vil ikke kalle det det når du holder deg innen et område på FFA når folk popper automatisk bak ryggen din vis du springer vilt.

bare en metode jeg pleier å bruke når jeg spiller FFA av og til.

håper dette var til hjelp :thumbup:

Endret av Deluxus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det du burde prøve på er som sagt *Area Patroling* funker kjempe bra hvis du klarer å terge på deg alle motstanderne og de går inn i området du patroller har de ikke sjansje. Selv spiller jeg ganske aggresivt og fikk min først nuke bare ved å spille sykt agressivt med Sniper :D Hvis du er av den typen som liker å våre litt defansiv burde du prøve Patroling, hvis ikke bare spill så agresivt som du klarer å kontrolere.

Lenke til kommentar

gå på youtube å se på machinima respawn ;) masse bra strategier der.

Det er disse videoene som har leddet megtil nuker :thumbup:

en spesiel taktik jeg likker som jeg har lært der fra : Blame truth er patrjulere metoden.

Spill : free-for-all

Våpen: Scar -silencer ( kan bruke annet våpen men annbefalt med Scar)

equipment: claymore.

special granade: valgfritt.

perk 1: Svanger. (bruker dette til å få mer claymore)

Perk 2: Cold blodded.

Perk 3: ninja pro.

Det du gjør med denne classen er at du finner en bra sted på mapet du har kontrol på vinkeler å hvor folk kommer. foreks inne i et hus i favela.

leger du ut claymore en plass du ikke holder vakt på, slik at folk ikke snikker inpå deg. så går du rundt ditt lille område å patruljerer. når du patruljerer vil det kanshe ta en stund til folk kommer til ditt område, men når de gjør det pøser de på (pga de vil ta hevn) :p .

å vis noen dør av claymore henter du en ny en ;)

Noen vil kalle denne metoden får camping, men jeg vil ikke kalle det det når du holder deg innen et område på FFA når folk popper automatisk bak ryggen din vis du springer vilt.

bare en metode jeg pleier å bruke når jeg spiller FFA av og til.

håper dette var til hjelp :thumbup:

Kan du gi meg link til den videoen?

Lenke til kommentar

det er en ikke en video, det er 1200... Bare gå på youtube og søk machinima respawn + banen du skal spille.. :)

Tips: ta med SeaNanners eller Tejbz i søket, så får du med folk som kommenterer knallbra i tillegg! Definitivt verdt det

Alle videoene handler jo ikke om patruljereteknikken? Gi meg en link til en video med den teknikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...