Gå til innhold

PL: Burnley - Liverpool - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

Ja eg skjønte det jo, det såg du vel ut fra innlegget mitt?

Så spurte eg hvorfor du kun ser i 2010 og ikke sesongen i ett?

Og det svarte du på.

Edit: Kildene dine er alltid tilpasset deg og ditt bruk ;) Verre var det ei.

Forøvrig når man snakker om fotball så betyr "i år" i de aller fleste (fornuftige) bruksområder sesongen, og ikke årstallet.

Ville jo vært teit å snakke om 2011 når dere i mai/juni begynner å snakke om "neste år"...... Yeaaahh... I did it.

eks:

"Håper Liverpool vinner neste år" (sagt Mai/Juni), da mener man selvsagt at Liverpool vinner sesongen 10/11 som avsluttes i Mai.

ellers...

tror du roter med datamengde og kilder, eventuelt fakta/data mengde her. Skjønner ikke så mye når det er så difust. Nifs.no er kilden, jeg kan ikke tilpasse kildene. Men bruke kildekritikk og kildeutvelgelse. Det går ikke an å tilpasse kildene, men tilpasse dataomfagn/mengde/ data-utsnitt er fullt mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit: Kildene dine er alltid tilpasset deg og ditt bruk ;) Verre var det ei.

Forøvrig når man snakker om fotball så betyr "i år" i de aller fleste (fornuftige) bruksområder sesongen, og ikke årstallet.

Ville jo vært teit å snakke om 2011 når dere i mai/juni begynner å snakke om "neste år"...... Yeaaahh... I did it.

Jotun svarte for meg, YNWA. Men du er en god journalist, finner statistikk som passer deg perfekt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...