YNWA32 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ja eg skjønte det jo, det såg du vel ut fra innlegget mitt? Så spurte eg hvorfor du kun ser i 2010 og ikke sesongen i ett? Og det svarte du på. Edit: Kildene dine er alltid tilpasset deg og ditt bruk Verre var det ei. Forøvrig når man snakker om fotball så betyr "i år" i de aller fleste (fornuftige) bruksområder sesongen, og ikke årstallet. Ville jo vært teit å snakke om 2011 når dere i mai/juni begynner å snakke om "neste år"...... Yeaaahh... I did it. eks: "Håper Liverpool vinner neste år" (sagt Mai/Juni), da mener man selvsagt at Liverpool vinner sesongen 10/11 som avsluttes i Mai. ellers... tror du roter med datamengde og kilder, eventuelt fakta/data mengde her. Skjønner ikke så mye når det er så difust. Nifs.no er kilden, jeg kan ikke tilpasse kildene. Men bruke kildekritikk og kildeutvelgelse. Det går ikke an å tilpasse kildene, men tilpasse dataomfagn/mengde/ data-utsnitt er fullt mulig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Vinner PL fra januar til mai da? Slutt å ro nå. Roter ikke, kverulerer bare med deg. Slutt å lat som at alle andre enn deg er idioter/mer idiot enn deg. Det er vi ikke. Endret 27. april 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ville jo vært teit å snakke om 2011 når dere i mai/juni begynner å snakke om "neste år"...... Yeaaahh... I did it. hahahahaha Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Edit: Kildene dine er alltid tilpasset deg og ditt bruk Verre var det ei. Forøvrig når man snakker om fotball så betyr "i år" i de aller fleste (fornuftige) bruksområder sesongen, og ikke årstallet. Ville jo vært teit å snakke om 2011 når dere i mai/juni begynner å snakke om "neste år"...... Yeaaahh... I did it. Jotun svarte for meg, YNWA. Men du er en god journalist, finner statistikk som passer deg perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå