Gå til innhold

PL: Burnley - Liverpool - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gratulerer til Maxi, måtte det bli et av mange mange mål fra den fyrn.

Skjønner at Rafa ikke vil Bruke Aquiliani ja, makan til håpløs fyr. :D

Gratulerer, dere raner Burnley i åpent dagslys. Akkurat hva legen bestilte til neste helg :)

Gratulerer med å ikke bruke ordet flatterende, er stolt av deg.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Uten betydning? Vi tok igjen målforskjellen til Tottenham, og ligger nå bare to poeng bak de (men de har en kamp mindre spilt)

Alltid bra med seier, bra med fire mål. Målforskjellen vår er brukbar nå og det er jevnt poengmessig. Men har gitt opp 4. plassen for lenge siden. Og tror dessverre ikke mer på den i dag. Det er rett og slett for få kamper igjen. Og både City og Tottenham har en kamp mindre spilt. Håper selvsagt at vi er heldige, men jeg er en realist.

Lenke til kommentar

Det er ikke tilfeldig at både City og Tottenham har en kamp mindre spilt, fordi de skal spille mot hverandre. Forhåpentligvis taper Tottenham den kampen og så må Tottenham også avgi poeng mot enten Bolton (h) eller Burnley (b). Aston Villa må heller ikke vinne mot både City (b) og Blackburn (h). Uavgjort mot City hadde vært det beste. Hvis City vinner over Villa og taper mot Tottenham, må City ikke vinne mot West Ham (b).

Liverpool må selvsagt slå Chelsea (h) og Hull (b)

Sjansene er ikke store, men såpass store at jeg fremdeles har troen. Vil anslå mulighetene til å være mellom 5-7% :)

Lenke til kommentar

Liverpool må selvsagt slå Chelsea (h) og Hull (b)

Sjansene er ikke store, men såpass store at jeg fremdeles har troen. Vil anslå mulighetene til å være mellom 5-7% :)

Jeg tapte akkurat en pokerpott på $6.572 dollar og var 96% favoritt, så kan bekrefte at 5-7% absolutt er en god sjanse.

i want to belive... :w00t:

Lenke til kommentar

Ja, 5-7% sjanse er knallbra det hvis motstanderen er ubrukelig og helt blåst. Men nå er ikke City og Tottenham ubrukelige....

hehe, tror du misforstår dette med prosentsjanser. Hvis det er 5-7% sjanse så har det ikke noe å si om det er Man City og Tottenham eller Strindheim og Byåsen man spiller mot. Hvis sjansen er 5-7% så er motstander og alle faktorer beregnet.

Lenke til kommentar
Yadayada...

Hvor mange bortekamper er spilt i dine faktabaserte kilder YNWA? Ref. bildet du presenterte...

Hva er vitsen med å kun ta 2010? Er det ikke sesongen som teller? Som vanlig er dine kilder mildt sagt spesielle.

post-116546-1272380112,1926_thumb.jpg

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Yadayada...

Hvor mange bortekamper er spilt i dine faktabaserte kilder YNWA? Ref. bildet du presenterte...

Hva er vitsen med å kun ta 2010? Er det ikke sesongen som teller? Som vanlig er dine kilder mildt sagt spesielle.

Jeg sa at i år har Liverpool vært det 14. beste laget. Kunne godt skrevet fra 1.januar 2010. Men tenkte at folk leste forskjell på "denne sesongen" og "i år". Den ene startet i August 2009, den andre 1.januar 2010.

my mistake, men tenkte at når det dreier seg om borteform og man skriver i år, så er det ABC å skjønne at det gjelder fra 1.januar. Vanligvis har det lite relevanse å vise til borteformen fra Aug-April, men heller de siste 4-6-8 kampene. Ergo valgte jeg statsen fra 1.januar.

PS! kilden er spesiell? NIFS.no spesiell? eller mener du data-omfagn?

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Ja eg skjønte det jo, det såg du vel ut fra innlegget mitt?

Så spurte eg hvorfor du kun ser i 2010 og ikke sesongen i ett?

Og det svarte du på.

Edit: Kildene dine er alltid tilpasset deg og ditt bruk ;) Verre var det ei.

Forøvrig når man snakker om fotball så betyr "i år" i de aller fleste (fornuftige) bruksområder sesongen, og ikke årstallet.

Ville jo vært teit å snakke om 2011 når dere i mai/juni begynner å snakke om "neste år"...... Yeaaahh... I did it.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...